וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מושלמת לזהבי: "אני אחד האנשים הכי שמחים באירופה"

הישראלי סיפק שער ובישול והעלה את פ.ס.וו לשלב הבתים: "אפילו באימונים חשוב לי להבקיע". רוג'ר שמידט מאמנו: "בשביל זה הבאנו אותו"

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

התקשורת ההולנדית שפעה מחמאות לערן זהבי לאחר שהחלוץ הישראלי כיכב אמש (חמישי) במהלך ניצחונה של קבוצתו פ.ס.וו איינדהובן 0:2 על רוזנבורג בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית. השחקן שערך את הופעת הבכורה שלו במועדון הפאר ההולנדי פתח בהרכב וכבש את שערו הראשון בקבוצה בדקה ה-22. הישראלי הוסיף בישול בדקה ה-61 לגאקפו וחתם בכורה חלומית.

"הציפיות סביב ערן זהבי היו גבוהות מאוד לאור הנתונים שלו בנבחרת ובמועדונים השונים בהם שיחק, ובמשחקו הראשון בפ.ס.וו החלוץ הצדיק אותן", נכתב באתר ההולנדי CCEIT. "עם שער בנגיחה ובישול זהבי הוביל את איינדהובן ל-0:2 על רוזנבורג ולשלב הבתים בליגה האירופית".

ערן זהבי עצמו שלח מסר לאוהדי פ.ס.וו בסיום המשחק: "תודה לאוהדים הנהדרים על כל התמיכה. אנחנו שמחים להשיג את המטרה שלנו ושהגענו לשלב הבתים של הליגה האירופית. אנחנו מקווים לראות אתכם שוב באצטדיון במהירה".

הישראלי הוסיף לאחר מכן: "אני אחד האנשים הכי שמחים באירופה. בשבילי כל גול שאני מבקיע הוא חשוב, אפילו באימונים חשוב לי להבקיע".

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים עם ערן זהבי. GettyImages
"שחקן קבוצתו נהדר". ערן זהבי חוגג עם חבריו/GettyImages

מאמנה של איינדהובן רוג'ר שמידט התמוגג מזהבי והחמיא לשחקנו החדש: "ערן כבש הרבה גולים בעבר וזו הסיבה שהבאנו אותו לפ.ס.וו. בנוסף לכול, הוא שחקן קבוצתי נהדר והוא מעביר את השאפתנות שלו לשאר השחקנים. אנחנו רוצים לנצח ולהבקיע שערים והוא עושה כל מה שהוא יכול כדי לגרום לזה לקרות. גם דונייל מרטין עשה עבודה מצויינת. שיתוף הפעולה בין השחקנים היום היה נהדר".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully