וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפגש ענק": הדייט של מסי ורונאלדו בשלב הבתים של ליגת האלופות

נדבד כבר לא יכול לחכות למשחק המרתק בין יובנטוס וברצלונה. לפרעוש יתרון בדו-קרב האישי, כל המספרים מחכים לכם בפנים

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט 1

היסטוריה נרשמה בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות הערב (חמישי): לראשונה בקריירה שלהם, ייפגשו ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו כבר בשלב הבתים של המפעל האירופי הבכיר. זה קרה משום שברצלונה נשרה לדרג 2 והוגרלה לבית ז', בצוותא עם יובנטוס, דינמו קייב ופרנצווארוש.

מסי ורונאלדו נפגשו עד כה 35 פעמים, כשהארגנטינאי מוביל בניצחונות (16 לעומת 10), שערים (22 לעומת 19) ובישולים (12 לעומת 1). מלבד הדו-קרב האישי, שיפגיש את צמד הכוכבים הגדולים ביותר בעולם לראשונה מאז ש-CR7 עזב את ריאל מדריד ב-2018, המפגש בין הקטלאנים והגברת הזקנה יהווה גם שחזור של גמר האלופות של 2015, אז ניצחה ברצלונה 1:3 את יובנטוס בדרך לתואר החמישי בתולדותיה (והאחרון, נכון ל-2020). כמו כן, יהיה זה גם מפגש בין ארתור ומיראלם פיאניץ', שהחליפו קבוצות במהלך הקיץ.

בסך הכל, נפגשו שתי המעצמות 13 פעמים בעבר, האחרונות שבהן בשלב הבתים של עונת 2017/18, כשיובנטוס הפסידה 3:0 בקאמפ נואו וסיימה ב-0:0 בטורינו. הניצחון האחרון של הגברת הזקנה על הקטלאנים היה במשחק הראשון של רבע גמר האלופות ב-2017, אז דאגו פאולו דיבאלה וג'ורג'יו קייליני ל-0:3 גדול (לפני 0:0 בגומלין). במאזן בין השתיים יש חמישה ניצחונות ליובנטוס, ארבעה לברצלונה וארבע תוצאות תיקו.

"יהיה מפגש ענק, כי הוא יפגיש את מי שבעיני הם עדיין שני השחקנים הטובים בעולם, מסי ורונאלדו", אמר פאבל נדבד. "חוץ מזה, נראה גם ארתור מול פיאניץ', וזה משחק בתוך משחק. דינמו קייב קבוצה טובה מאוד ובהכירי את הכדורגל ההונגרי, אין לי ספק שגם פרנצווארוש תהווה יריבה שקולה. זה ליגת האלופות - אין משחקים קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully