וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו התעכב בדרך למסע"ת, "שחקני מכבי חיפה הצטלמו איתו"

באנגליה טוענים שהירוקים עצרו את המאמן הפורטוגלי כדי להצטלם ועיכבו אותו אחרי התבוסה בלונדון. בכר: "תוצאה רעה מאוד"

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

מכבי חיפה חטפה הערב (חמישי) סטירת לחי מצלצלת. הירוקים הובסו 7:2 על ידי טוטנהאם במשחק שהיה יכול גם להיגמר רע יותר עבור הקבוצה הישראלית, שסיימה את דרכה באירופה בשלב הפלייאוף של המוקדמות. עכשיו מכבי חיפה לא תוחרג כפי שהוחרגה ולא תורשה להתאמן אפילו בארץ.

באנגליה מדווחים שז'וזה מוריניו איחר למסיבת העיתונאים בסיום כיוון שאוהדי מכבי חיפה הצטלמו איתו. אגב, ב-1 באוקטובר 2019 טוטנהאם הושפלה עם 7:2 בבית על ידי באיירן מינכן, שנה בדיוק לאחר מכן היא מנצחת את מכבי חיפה 2:7.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם יובל אשכנזי. GettyImages
ברק בכר עם יובל אשכנזי/GettyImages

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "המשחק התפתח בצורה הכי גרועה שיש. ניסינו לחזור דרך הכדורגל אבל נפלנו בדברים הקטנים וספגנו תוצאה רעה מאוד. בתחילת המשחק ניסינו ללחוץ, כששספגנו את השער הראשון זה לא היה לאחר מתפרצת, זה היה רך מידי. השער שספגנו בקרן היה מרגיש כי עבדנו על מצבים נייחים לפני המשחק.

"הגענו להמון מצבים ויכולנו להבקיע יותר, אבל ברור שאם אתה משחק פתוח נגד קבוצה כזאת איכותית אתה עשוי להיענש וזה מה שקרה לצערי. יש לנו הרבה עבודה. ברור שהיו לא מעט טעויות, וברמה הזאת כשאתה טועה אתה נענש. נצטרך לשפר את משחק ההגנה". על האיסור להתאמן: "זו תקופה של חוסר ודאות. כרגע אנחנו לא יכולים להתאמן. נכבד את זה ונקווה שזה יסתיים בקרוב. להוציא את המשחק הזה היינו במומנטום טוב גם בליגה וגם באירופה - לא ניתן למשחק הזה לשבור אותנו". על ההישג של הפועל באר שבע: "הישג מאוד מאוד גדול ואני מברך אותם. מגיע לכל האנשים ואני שמח בשבילם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully