וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה את סלטה ויגו בחוץ לראשונה מאז 2015

אנסו פאטי הלוהט כבש ראשון (11), לנגלה הורחק (42), אך שער עצמי של אולאסה (51) ועוד אחד של סרג'י רוברטו (95) העניקו 0:3 לקומאן

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

המחזור הרביעי של הליגה הספרדית נמשך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים כשבמוקד: ברצלונה השיגה ניצחון חוץ ראשון על סלטה ויגו מזה חמש שנים כשהביסה 0:3 את השחקנים של אוסקר גרסיה בבלאידוס. סביליה הצליחה לנצח 0:1 את לבנטה משער בדקה ה-91 ובילבאו הובכה בבית כשהפסידה 1:0 לתשעה שחקנים של קאדיס בבית.

אנסו פאטי שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
יופי של ביצוע. אנסו פאטי/רויטרס
שחקן ברצלונה קלמון לנגלה מול שחקן סלטה ויגו דניס סוארס. GettyImages
השאיר את חבריו בעשרה שחקנים, אך ברצלונה ניצחה. לנגלה/GettyImages

סלטה ויגו - ברצלונה 3:0

ברצלונה הגיעה הערב לבלאידוס, אצטדיון בו לא ניצחה מאז 2015 והביסה 0:3 את סלטה ויגו על אף שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-42 לאחר שקלמון לנגלה ראה כרטיס צהוב שני במצב של 0:1, אך השחקנים רונלאד קומאן גילו אופי וסבלנות, השיגו את השני בדקה ה-51 לאחר מבצע נהדר של ליאונל מסי, שהסתיים בשער עצמי של אולאסה ובשערה השני של האורחת. סלטה ניצלה את יתרונה המספרי ולחצה כדי להשיג את השער המצמק, אך גם כשהגיעה להזדמנויות נתקלה בשוערה המחליף של ברצלונה נטו, שפתח במקום טר סטגן הפצוע ועשה עבודה טובה. בתוספת הזמן הגיע סרג'י רוברטו ונעץ את השלישי של ברצלונה. קומאן עם פתיחה חלקה לעונה עם שני ניצחונות משני משחקים.

דקה 11: גול! אחרי הצמד לרשת ויאריאל, פאטי קיבל כדור מקרי מקוטיניו, ברח לבלם איידו ובעט עם החלק החיצון אל הרשת. יופי של שער, 0:1 לברצלונה.

דקה 42: כרטיס אדום! ברצלונה נותרה ב-10 שחקנים בעקבות צהוב שני של הבלם לנגלה, שפגע בפניו של דניס סוארס.

דקה 51: גול! ליאונל מסי בפריצה אופיינית, חלף על פני שני שחקני הגנה של סלטה והעביר כדור רוחב שפגע בלוקאס אולאסה שכבש שער עצמי, 0:2 לברצלונה.

דקה 59: ליאונל מסי מסר כדור מתוך הרחבה לפליפה קוטיניו, שבעט מ-16 מטרים כדור שננעץ בקורה. הפרעוש עט על הריבאונד ושלח אותו פנימה, אך הדגל עלה לנבדל ושער נפסל.

דקה 61: שוב מסי מסדר מצב לקוטיניו, הפעם כדור רוחב אותו בעט הברזילאי מתוך הרחבה, אך סחט הצלה נהדרת מאיבן ויאר בשער סלטה.

דקה 74: מיגל באסה המחליף ניסה להעביר כדור רוחב שנהדף על ידי נטו, כשעל הריבאונד עט נוליטו שבעט כדור שטוח שפגע בשחקן הגנה וניתז למשקוף ומשם לקרן.

דקה 95: גול! ליאונל מסי חלף על פני שחקן הגנה ובעט כדור שנהדף על ידי ויאר, אך סרג'י רוברטו בעט את הריבאונד פנימה, 0:3 לברצלונה.

שחקני סביליה חוגגים. GettyImages
איזה ניצחון דרמטי/GettyImages

סביליה - לבנטה 0:1

האנדלוסים שומרים על מאזן מושלם אחרי שני משחקי ליגה וזה בזכות שער מאוחר מאוד. יוסף אן נסרי בדקה ה-92 אחרי בישול של חסוס נבאס. עוד לפני כן סביליה כבר חשבה שהצליחה להשיג יתרון בדקה ה-67, אבל השער של מוניר נפסל אחרי עבירה מוקדמת במהלך. ג'ולן לופטגי העצבני הורחק בדקה ה-91.

אתלטיק בילבאו - קאדיס 1:0

העולה החדשה כבר עם ניצחון שני העונה ועוד עשתה את זה באחד המגרשים הקשים בספרד ובתשעה שחקנים. אונאי לופס כבש שער עצמי בדקה ה-57, תשע דקות אחרי שקרלוס אקאפו הורחק עם צהוב שני. בדקה ה-70 אלברו נגרדו השאיר את קאדיס בתשעה שחקנים אחרי שצלל ברחבה וספג צהוב שני ואדום. הוא רק נכנס כמחליף בדקה ה-61.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully