וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בהלם: "היינו רכים מדי בשביל הרמות האלו"

2.10.2020 / 8:38

תחושות קשות במועדון אחרי התבוסה בלונדון: "טוטנהאם זו ליגה אחרת, אבל אסור לנו להישבר ככה". בקבוצה ביקרו את משחק ההגנה, אבל נותרו מעודדים: "נראינו מצוין עד עכשיו ונדבר חזק מאוד בליגה"

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

תחושות קשות מאוד במכבי חיפה אחרי התבוסה 7:2 לטוטנהאם אמש בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. לפני המשחק ביקש המאמן ברק בכר מהשחקנים ללחוץ גבוה ולשחק על מנת לנצח, אבל כבר בדקה השנייה התרנגולים עלו ליתרון וניתן היה להבין מהר מאוד את הבדלי הרמות העצומים. "ברור שטוטנהאם זו ליגה אחרת, אבל אסור לנו להישבר ככה", אמר שחקן בקבוצה.

בחיפה ביקרו את משחק ההגנה וגורם בקבוצה אמר: "אי אפשר להאשים רק את החולייה האחורית, למרות שלכולם שם היה משחק פחות טוב. כל הקבוצה פשוט לא עזרה בהגנה. היינו רכים מדי בשביל הרמות האלה".

למרות התבוסה בחיפה מעודדים מהיכולת ההתקפית ומהעובדה שהקבוצה הגיעה כדי לנצח ולא כדי לנסות "לגנוב" ניצחון אחרי הסתגרות ברחבה. "יש פה קבוצה טובה מאוד שתדבר חזק מאוד בליגה", קבע אחד השחקנים, "ברור שנצטרך לעבוד על כל מיני דברים אבל אנחנו נראים טוב מאוד עד עכשיו ונצטרך לשמור על זה. זה מבחן מנטלי אדיר עבורנו".

מעבר להדחה מאירופה, משמעות התבוסה אמש היא שבדומה למרבית קבוצות הליגה האחרות, מכבי חיפה תושבת מפעילות לפחות עד ה-14 באוקטובר, בהתאם להחלטת משרד הבריאות."אנחנו אובדי עצות", אמרו במועדון, "נצטרך לחשוב מה אנחנו עושים כדי לשמור על המצב הפיזי הקיים של השחקנים".

שחקן מכבי חיפה, מוחמד אבו פאני. GettyImages
לא כוחות. אבו פאני/GettyImages

בקבוצה מאוד רוצים לצרף את טאלב טואטחה, אבל ההערכות הן שאחרי שלודוגורץ רזגארד עלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, יהיה קשה לצרף את המגן השמאלי. בחיפה מעריכים שהבולגרים יתעקשו על דמי העברה ושאולי טואטחה אפילו יישאר שם בגלל שלקבוצתו יהיה לו"ז משחקים צפוף לפחות עד ינואר.

בין מכבי חיפה לטואטחה כבר הושג סיכום, אך דרישת לודוגורץ לדמי העברה היא זו שמונעת חתימה. גם הפועל באר שבע מתעניינת במגן השמאלי וייתכן שהיא תאיץ את המגעים לצירופו אחרי שהבטיחה את מקומה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני ועופרי ארד, שזומנו לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק המכריע נגד סקוטלנד בפליייאוף העלייה ליורו 2020 ביום חמישי הקרוב, ימריאו מלונדון לסקוטלנד ולא ישובו עם מכבי חיפה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully