וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: דן ביטון חיובי לקורונה והוצא מן הסגל

עודכן לאחרונה: 2.10.2020 / 22:50

קשר מכבי תל אביב, כמו 11 מחבריו לקבוצה, נמצא כנשא של הנגיף בבדיקה שערכו לשחקנים והצוות המקצועי בארץ והוא לא ייסע עם הנבחרת למשחק מול סקוטלנד בפלייאוף מוקדמות היורו

תקציר: טוטנהאם - מכבי חיפה 2:7/ספורט 1

עדכון ראשון: 8:53

קשר מכבי תל אביב דן ביטון שוחרר הערב (שישי) מסגל הנבחרת לאחר שנמצא חיובי בבדיקת קורונה שנערכה לו. כרגע עדיין לא ברור אם יהיה זימון נוסף במקומו. הבשורות הטובות הן שכל שאר השחקנים והצוות שנבדקו נמצאו שליליים. דן גלזר, שהיה שחקן מכבי תל אביב הראשון שנדבק בקורונה, נמצא שלילי בבדיקה שנערכה. יחד עם זאת, החלטה לגביו עדיין לא התקבלה ויש שיקולים לשני הצדדים. לכן עדיין לא בטוח שיצורף לטיסה.

שישה ימים לפני המשחק הגורלי של נבחרת ישראל בגלזגו בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו מול נבחרת סקוטלנד, פרסם הבוקר (רביעי) המאמן וילי רוטנשטיינר את הסגל למשחק הגורלי בגלזגו. רוטנשטיינר התכוון לפרסם את רשימת השחקנים כבר לפני כמה ימים, אבל בגלל ריבוי השחקנים שקיימים לגביהם ספקות, דחה זאת להיום. טאלב טואטחה ודור פרץ נמצאו חיוביים לקורונה והם לא זומנו ולאחר מכן גם ביטון, כאמור, הצטרף אליהם לצערו. השלושה הללו למעשה מצטרפים לרשימת נעדרי קורונה שכבר כוללת את אבי ריקן, יונתן כהן ואולי דן גלזר.

מוחמד אבו פאני (וגם דן ביטון, שכבר לא יצטרף) קיבל זימון בכורה וגם סאן מנחם חזר לסגל והוא למעשה המגן השמאלי הטבעי היחיד. ניר ביטון שנפצע אמש בניצחון של סלטיק על סראייבו בפלייאוף הליגה האירופית, ייבדק בסקוטלנד, אבל בנבחרת לא לקחו סיכונים והזמינו את לואי טהא כגיבוי.

ישראל תתארח אצל סקוטלנד ביום חמישי הבא (8.10) למשחק גורלי במסגרת פלייאוף העלייה ליורו 2020 ואם היא תנצח היא תפגוש את העולה מהמפגש בין סרביה לנורבגיה. ניצחון במשחק הזה יעניק לה כרטיס לאליפות אירופה בפעם הראשונה בהיסטוריה. ב-11.10 הנבחרת תארח את צ'כיה למשחק במסגרת ליגת האומות ושלושה ימים לאחר מכן היא תתארח אצל סלובקיה להתמודדות באותה מסגרת.

סגל נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, צילום מסך
סגל הנבחרת/צילום מסך, ההתאחדות לכדורגל

אחרי פרסום הסגל, המאמן רוטנשטיינר ערך מסיבת עיתונאים בזום ובה אמר:

"אני מאחל לכל מי שחיובי לקורונה וכל השחקנים בליגה שמאומתים לחזור במהרה לבריאות מלאה. חיכיתי עם פרסום הסגל להיום כדי לראות מה המצב של השחקנים. אני מברך את יוסי אבוקסיס והפועל באר שבע שעלו לשלב הבתים. הבוקר החלטתי על הסגל. אנחנו יודעים שניר ביטון פצוע קשה, אבל נחכה ל-MRI שהוא יעשה ואז נדע יותר על מצבו. אנחנו זוכרים שיש עוד שני משחקים אחרי סקוטלנד ולכן נחכה לראות אחרי הבדיקה את מצבו.

"אנחנו נוסעים לסקוטלנד כדי לנצח את המשחק. כל הפוקוס שלנו על חצי הגמר בגלזגו. נחל את ההכנות מחר בארץ וביום ראשון נטוס לגלזגו ונקבל את התנאים הכי טובים לאימונים הסיכויים הם 50 50, עם הכנה טובה יש לנו סיכוי. עשינו תיקו בחודש שעבר וכדי לעבור אותם נהיה חייבים להיות יותר טובים. אני מניח שסקוטלנד תהיה יותר טובה ממה שראינו בחודש שעבר. 99 אחוז לא יספיקו".

"הייתי מאוד רגשן כשדיברתי עם כל השחקנים שלנו שנמצאו חיוביים. הייתי עצוב שפרץ, טואטחה, גלזר, כהן וריקן לא יכולים להיות איתנו. אנחנו חייבים להיות מקצוענים ולחפש פתרונות. רציתי בעבר לזמן את גולסה. סאן מנחם שיחק היטב נגד טוטנהאם ולכן נמצא את הפתרונות. אבו פאני? אשוחח איתו על ההתנהגות שלו בחדר ההלבשה אחרי המשחק ברוסיה.

"ערן זהבי הוא פשוט משוגע. מה שהוא עושה זה מדהים, יש לישראל חלוץ נהדר. פ.ס.וו עשתה עסקה נהדרת. ערן נהנה לשחק שם והם נהנים ממנו.

"חשבתי להזמין את קבהא כי הוא יודע לשחק בלם שלישי אבל בסוף בחרתי בלואי טהא. אבל אני אעקוב אחריו ואחרי אור דדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully