וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקבל 100 אלף יורו אחרי העפלת א.א.ק אתונה

הבונוס נכלל בהסכם המכירה של ליוואי גרסיה, שעלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית. במועדון זועמים על דחיית החזרה לפעילות

קשר בית"ר ירושלים מתאוסיניו נוחת בישראל/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, זעם אתמול (חמישי) על דחיית החזרה לאימונים ודיבר על נזק מקצועי וכלכלי למועדון, אך מנגד, בשורה אחת טובה הוא קיבל מכיוון אתונה. א.א.ק גברה על וולפסבורג הגרמנית 1:2 ועלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, מה שעל פי הסכם המכירה של ליוואי גרסיה מעניק למועדון מהבירה בונוס של 100 אלף יורו. כנהוג במקרים רבים באירופה, חלק מהסכם המכירה של הטרינידדי לא.א.ק כולל בונוסים שונים ובית"ר תקבל סכום זהה בכל עונה בה היוונים יעפילו לשלב בתים במפעל אירופי במסגרת החוזה עליו גרסיה חתם לחמש שנים.

שחקן וולפסבורג, ג'ושוע גילבאגי מול שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. רויטרס
בית"ר תקבל בונוס בכל עונה בה א.א.ק תעפיל לשלב בתים של מפעל אירופי. גרסיה אתמול/רויטרס

בבית"ר כאמור מאוד מודאגים מהעובדה שהחזרה לאימונים נדחתה וכרגע אין תאריך חזרה, מה גם שהמתחרות לצמרת, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, ממשיכות להתאמן כרגיל. בבית"ר אמרו אתמול: "שיחקנו משחק אחד השנה, זה הופך את כל המצב ללא ספורטיבי. אי אפשר משום מקום לחזור כל פעם ולהיכנס לכושר טוב, זה לא הוקוס פוקוס. אנשים אטומים מקבלים החלטות והספורט משלם את המחיר. כשיבינו את הטעות אולי יהיה מאוחר".

עסקת ירדן שועה עדיין תקועה ואם וכאשר יהיו התפתחויות, זה יקרה רק לאחר החגים. גם בשיחות שנעשו אתמול התברר שהפערים נותרו בעינם ונראה כי רק שינוי מצד יעקב שחר וברק אברמוביגרום לשינוי. ייתכן שבשבוע הבא תיערך פגישת זום נוספת בין הצדדים, אך חוגג גם הבהיר אתמול כי לא ישנה את הצעתו וכי רק התפשרות גדולה מצד מכבי חיפה, בני יהודה והשחקן יוכלו להביא לסגירה. המגן סנטיאגו אוקמפוס ינחת בסופו של דבר בארץ ביום ראשון בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully