וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה: ליאונל מסי הודיע על הישארותו בברצלונה

הכוכב הגדול בתולדות המועדון לא הצליח להשלים את המגעים על עזיבתו ותקף את המועדון: "רציתי לעזוב, אבל לא אפשרו לי והעדפתי לא להיכנס למאבק משפטי. רציתי לסיים כאן את הקריירה. עזיבה שלי היתה עוזרת לכולם"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

סאגת ליאונל מסי הגיעה לסיומה, לפחות באופן זמני. הפרעוש הודיע הערב (שישי) באופן רשמית על הישארותו במועדון. אנחנו מלווים אתכם עם עדכונים שוטפים על ההתפתחויות.

19:11: ועוד מהפרעוש - "הייתי משוכנע שאני עוזב בחינם, הנשיא תמיד אמר לי שבסיום כל עונה אוכל לבחור האם להישאר או לעזוב. עכשיו הם נצמדים לזה שלא הודעתי שאני עוזב לפני ה-10 ביוני. כשהודעתי לאשתי והילדים שאני רוצה לעזוב, זו היתה דרמה גדולה. כל המשפחה שלי החלה לבכות. הילדים שלי לא רצו לעזוב את ברצלונה". לציטוטים המלאים של מסי

19:06: "אמשיך בברצלונה והגישה שלי לא תשתנה, לא משנה כמה רציתי לעזוב", הוסיף הפרעוש. "אמרתי למועדון ולנשיא שאני רוצה לעזוב. אמרתי להם כל השנה. חשבתי שזמני בברצלונה הסתיים, לצערי - כי רציתי לסיים כאן את הקריירה. לא רציתי ללכת למשפט נגד המועדון של חיי, ולכן אני נשאר. האמת היא שאין שום פרויקט במועדון הזה, פשוט סותמים חורים כשדברים קורים".

19:02: "לא היית מרוצה ורציתי לעזוב", אמר הפרעוש. "לא אפשרו לי לעזוב בשום צורה ולכן אישאר במועדון, כדי לא להיכנס למאבק משפטי. ההנהלה בראשות ברתומאו היא אסון".

19:00: עכשיו זה רשמי - ליאונל מסי נשאר בברצלונה!

18:20: בספרד נטען כי ההודעה של מסי, שהיתה אמורה לצאת לתקשורת ב-18:00 (שעון ישראל), תצא רק ב-19:00.

17:50: לפי דיווחים בארגנטינה, מסי החליט להישאר בעיקר משום שלא הצליח להגיע עם ברצלונה לסיכום על מכירתו. הקטלאנים התעקשו על סכום של 700 מיליון יורו. על כן, הפרעוש ימשיך במועדון לעונה נוספת - האחרונה בחוזהו - ובקיץ הבא יוכל להשתחרר בחינם, כפי שרצה. בינתיים, במועדון צפויים לערוך בחירות לנשיאות, בתקווה לשכנע את הכוכב הגדול בתולדות ברצלונה להאריך את חוזהו.

17:40: גוברים הדיווחים על הישארות של הפרעוש. העיתונאי אשרף בן אייאד, לו 1.6 מיליון עוקבים בטוויטר, צייץ כי הכוכב נשאר באופן סופי. בספרד טוענים שהודעה רשמית צפויה בקרוב.

16:20: בארגנטינה טוענים שלמרות ההצהרה של חורחה מסי, ליאונל מסי כן יישאר בברצלונה. לאנדרו אגילרה מרשת "ᴛʏᴄ sᴘᴏʀᴛs" מדווח: "מסי וברצלונה נשארים ביחד. בני הזוג, שהיו על סף גירושים, עמדו להיכנע, אבל ייתנו עוד הזדמנות". זה ממשיך את ההערכות לפיהן הכדורגלן לא רוצה להיגרר לקרב משפטי, ויחכה עוד שנה, שבסיומה הוא רשאי להשתחרר בחינם. "הוא לא הולך לקחת את הקבוצה של חייו למשפט מייגע", נכתב. הדבר נטען על ידי מספר אנשי תקשורת בארגנטינה, שלדבריהם, ההודעה של חורחה מסי היא חלק מהמאבק התקשורתי-תדמיתי: להראות לאוהדי ברצלונה שמסי יכול היה לעזוב בחינם, אבל החליט להישאר.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
פניית פרסה. מסי/רויטרס

15:55: אחרי ההודעה, בהנהלת ברצלונה מתעקשים שהוא תחת חוזה. גם הנהלת הליגה הגיבה רשמית לדברים של חורחה מסי וכתבה בהצהרה: "סעיף השחרור שלו בתוקף, פירשת לא נכון את החוזה". בספרד מבינים שההודעה של חורחה מסי היא "בשורה חיובית" לקבוצות שמתעניינות בארגנטינאי ורוצות לצרפו, בתקווה שזה יהיה בחינם.

15:24: אביו של ליאו מסי, חורחה מסי, הגיב להנהלת הליגה הספרדית והכחיש שבנו כבול בחוזה עם ברצלונה לסעיף שחרור על סך 700 מיליון יורו. כזכור, לפני מספר ימים הנהלת לה ליגה נעמדה לצדה של ברצלונה, והודיעה שאם מסי רוצה לעזוב, סעיף השחרור שלו בחוזה בתוקף ועומד על 700 מיליון יורו. חורחה מסי טוען כי הוא לא בתוקף מסוף העונה שעברה, והוא רשאי לעזוב את המועדון. "אנחנו לא יודעים איזה חוזה הם ניתחו", כתב חורחה מסי על הנהלת לה ליגה, "או על מה הם מתבססים שהחליטו שסעיף השחרור שלו בתוקף".

כידוע, ברצלונה טוענת שלמסי הייתה הזדמנות עד ה-10 ביוני להודיע על עזיבה, והוא יכול היה להשתחרר בחינם, אבל הוא לא הודיע ולכן חוזהו הוארך אוטומטית. משפחת מסי טוענת שה-10 ביוני הוא לא תאריך שרירותי, אלא עשרה ימים אחרי סיום העונה (שסיומה נדחה בגלל הקורונה), ולמעשה מסי הודיע בטווח החוקי, של עשרה ימים מסוף העונה (שנגמרה באוגוסט, כזכור). על פי הדברים שכתב חורחה מסי, בחוזה אכן מצוין שמדובר ב"סיום העונה".

15:05: סוכנות רויטרס יצרה דרמה כשהודיעה שליאונל מסי הודיע רשמית שהוא נשאר בברצלונה, וחזרה בה: הדיווח שגוי.

14:02: על פי "RMC Sport", הפרשה עומדת להסתיים וליאו מסי יישאר בברצלונה. לטענתם, "מסי כבר הקליט הודעה שבה הוא מאשר שהוא נשאר בברצלונה".

13:25: מספר עיתונאים בספרד טוענים: ליאו מסי צפוי להגיב היום בצורה רשמית להצהרה של הנהלת לה ליגה, שטענה שעל פי החוזה שלו בברצלונה יש לו סעיף שחרור על סך 700 מיליון יורו. "הסיפור רחוק מלהיגמר", צייץ העיתונאי מרסלו בשלר.

11:22: "קוריירה דלו ספורט" האיטלקי טוען: אם מסי יישאר בברצלונה, גם לואיס סוארס יישאר. "מסי חוסם את סוארס", נכתב בכותרת הראשית של העיתון, שמדווח כי החלוץ האורוגוואי כבר על סף מעבר ליובנטוס, אבל יש "רק מכשול אחד שמפריד בין הצדדים". גם "קואטרו" הספרדי דיווח: "התנאי של מסי להישאר זה שגם סוארס יישאר". הבוקר סוארס נראה יוצא מביתו של מסי בברצלונה. העיתונאי גיאם בלאגה הכחיש את הדברים, וטען שסוארס סיכם ביובנטוס, וכעת השאלה היא לגבי השחרור שלו מבארסה, שבה נשאר לו חוזה לעוד שנתיים.

10:08: איוון ראקיטיץ' נשאל אתמול בריאיון האם לדעתו ארתורו וידאל שיחק יותר ממנו כי הוא "חבר של מסי", והקרואטי ענה ב"צורה מוזרה", כפי שהגדירו זאת ב"ספורט" הקטלאני: "אני לא יודע דבר כזה. אני תמיד רציתי להיות מוכן עבור המאמן. היו החלטות שלא רציתי להבין, אבל הייתי חייב לקבל עבור הקבוצה". על יחסיו עם מסי: "אי אפשר להגיד שאנחנו חברים קרובים, אבל הוא תמיד התייחס אליי יפה".

10:00: "מארקה": גם מנצ'סטר סיטי וגם פריז סן ז'רמן נרתעות ונוקטות בצעדי זהירות, מאחר שהן רוצות להחתים את מסי בצורה בטוחה ורגועה ולא תחת מאבק משפטי, וחשש שבעתיד יגלו שיצטרכו לשלם סכום גדול - וכך בינתיים הקבוצות "זהירות" ולא לוחצות או מפתחות ציפיות.

עוד בוואלה!

גווארדיולה ייעץ למסי להישאר, דה יונג מודה: "יש כאוס בברצלונה"

לכתבה המלאה

ההצהרה של אבא של מסי

הנהלת הליגה הספרדית ענתה

סוארס יוצא מביתו של מסי

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
יש לו דרישות? מסי/AP

07:17: בקטאלוניה החליטו שיש די ראיות כדי להאשים את נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו לדין על שחיתות בפרשת "בארסהגייט". ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שהנשיא ביצע עבירות כלכליות ומנהליות חמורות, וכן טוענים שלמשטרה יש ראיות לכך שהכניס סכומי כסף גדולים לכיסו שלא כחוק.

07:10: ב"ספורט" הקטלאני מדווחים: חורחה מסי ערך שיחה ארוכה עם בנו, בה ניסה לשכנע אותו להישאר בברצלונה למרות המתיחות עם ברתומאו והאכזבה מההישגים של הקבוצה בשנים האחרונות. אביו של הפרעוש הגיע לביתו של בנו ושוחח איתו במשך קרוב לשעתיים, כשבסיום הפגישה קבעו ב"קאדנה סר": "מסי קרוב יותר להישאר מאשר לעזוב".

ב"ספורט" הוסיפו ש"מסי עדיין לא החליט ב-100 אחוז, אבל הוא שינה את דעתו קצת ובהתחשב בנסיבות, שוקל ברצינות להישאר לעוד עונה בברצלונה ולהשלים את חוזהו בקבוצה. הוא לא רוצה שהקריירה שלו בברצלונה תסתיים בקרב משפטי". הוא אף עשוי חזור לאימונים.

07:05: אנטואן גריזמן התייחס לאפשרות שמסי יעזוב בריאיון בצרפת. "אני משתדל להתעדכן, אבל מה שקורה נשאר בינו לבין המועדון. אני מקווה מאוד שהוא יישאר, כמובן. מהצד שלי, אני לא יודע יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully