וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכי של הילדים, הזעם על ברתומאו: ליאונל מסי בריאיון יוצא דופן

הפרעוש הסביר מדוע נשאר בברצלונה בלית ברירה, חשף שבניו פרצו בבכי כשבישר להם שהוא רוצה לעזוב ותקף: "ההנהלה בראשות ברתומאו היא אסון, פשוט סותמים חורים כשמשהו קורה"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

איזו דרמה: ליאונל מסי הודיע הערב (שישי) באופן רשמי על הישארותו בברצלונה, אבל בריאיון שהעניק לאתר Goal.Com תקף ללא רחם את המועדון בו גדל ושיחק לכל אורך הקריירה.

"כשאמרתי לאשתי והילדים שאני רוצה לעזוב, זו היתה דרמה גדולה", אמר הפרעוש. "כל המשפחה החלה לבכות. הילדים שלי לא רצו לעזוב את ברצלונה ולהחליף בתי ספר. טיאגו בכה ואמר לי, 'אני לא רוצה לעזוב'. זה היה מאוד קשה. אני יכול להבין אותו. אבל אני מסתכל סביב ורוצה להתחרות ברמות הכי גבוהות, לזכות בתארים, להתחרות בליגת האלופות. אפשר לנצח או להפסיד, אבל חייבים להתחרות ולא להתפרק כמו שקרה לנו ברומא, ליברפול וליסבון. כל זה הוביל אותי להחלטה, וניסיתי לבצע אותה".

מסי הוסיף ושלח ביקורת ישירה לנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו: "הייתי משוכנע שיאפשר לי לעזוב בחינם. הנשיא תמיד אמר שבסוף העונה אוכל להחליט האם אני רוצה להמשיך או לעזוב. עכשיו הם נצמדים לזה שלא הודעתי לפני ה-10 ביוני, למרות שהיינו באמצע העונה, באמצע נגיף הקורונה הנורא הזה. וזו הסיבה שאני ממשיך. אמשיך במועדון כי הנשיא אמר לי שהדרך היחידה בה אעזוב, זה אם ישלמו את סעיף השחרור שלי - 700 מיליון יורו - וזה בלתי אפשרי".

הפרעוש הודה כי לא היה מוכן ללכת למאבק משפטי מול ברצלונה, המועדון שהוא כל כך אוהב: "הדרך הנוספת היתה ללכת למשפט, ולעולם לא אעשה זאת מול המועדון שנתן לי הכל. זה מועדון חיי. בארסה נתנה לי הכל ואני נתתי לה הכל. לא חלף בראשי אפילו ללכת איתה למשפט. נפגעתי ממה ששמעתי מאנשים, מהעיתונאים, מכאלה שתהו לגבי המחויבות שלי לברצלונה. זה גם עזר לי להבין אדם אמיתי, גיליתי הרבה אנשים מזויפים. האהבה שלי לברצלונה אף פעם לא תשתנה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ממש לא דברי פיוס. מסי/רויטרס

"אני אוהב את ברצלונה ולא אמצא מקום טוב יותר", הוסיף מסי. "ועדיין, יש לי את הזכות להחליט. רציתי לחפש אתגרים ומטרות חדשים. אין שום דבר רע בלרצות לעזוב. אני הייתי זקוק לזה, המועדון היה זקוק לזה וזה היה עוזר לכולם. חשבתי שהמועדון זקוק לשחקנים צעירים יותר וזמני הגיע לסיומו. זו היתה שנה קשה מאוד. סבלתי הרבה באימונים, במשחקים ובחדר ההלבשה. אמשיך בברצלונה והגישה שלי לא תשתנה, לא משנה כמה רציתי לעזוב. אעשה את הטוב ביותר שלי, אני תמיד רוצה לנצח ואף פעם לא רוצה להפסיד, תמיד ארצה את הטוב ביותר בשביל המועדון. כעת אני לא יודע מה יקרה, יש מאמן חדש ורעיונות חדשים. זה טוב, אבל נצטרך לראות איך תהיה הקבוצה".

"אמרתי למועדון ולנשיא שאני רוצה לעזוב. אמרתי להם כל השנה. חשבתי שזמני בברצלונה הסתיים, לצערי - כי רציתי לסיים כאן את הקריירה. לא רציתי ללכת למשפט נגד המועדון של חיי, ולכן אני נשאר. האמת היא שאין שום פרויקט במועדון הזה, פשוט סותמים חורים כשדברים קורים. ההנהלה בראשות ברתומאו היא אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully