וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה ייעץ למסי להישאר, דה יונג מודה: "יש כאוס בברצלונה"

חורחה מסי המריא לברצלונה לקראת הפגישה המכרעת עם ברתומאו, אבל למרות הטיפ ממאמן סיטי בקטאלוניה מעריכים: "זה נגמר". הקשר מתכונן לעזיבה: "זו תהיה מכה עצומה". עדכונים שוטפים

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

גם היום (שלישי) ממשיך סיפור ליאונל מסי להעסיק את הכדורגל העולמי, ולא רק אוהדי ברצלונה במתח. אנחנו ממשיכים לעדכן אתכם בכל הגזרות. יוצאים לדרך.

19:50: פרנקי דה יונג מודה ש"יש כאוס בברצלונה" ומספר: "לא דיברתי עם מסי באופן אישי, אז אני לא באמת יודע מה קורה. אין שום סיכוי שהייתי מתקשר למסי, כי אנחנו לא קרובים עד כדי כך. אין בינינו יחסים כאלה. אבל אם הוא באמת עוזב, זו מכה עצומה למועדון".

18:08: בארגטינה מדווחים שבשיחות בין מסי לפפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי ייעץ לפרעוש להישאר בברצלונה ו"לסיים בה את הקריירה, לטובת כל הצדדים". יחד עם זאת, באופן טבעי המאמן נרגש מהאפשרות לחדש את שיתוף הפעולה עם מסי במנצ'סטר סיטי, ויקבל אותו בזרועות פתוחות אחרי ש"ההחלטה כבר התקבלה".

במקביל, חורחה מסי, אביו של ליאו ומי שמשמש כסוכנו, המריא בשעות הצהריים מרוסאריו לברצלונה לקראת הפגישה עם נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. בפגישה צפוי מסי להבהיר לנשיא שאין לליאו כוונה להישאר, בעוד ברתומאו מתכוון להציע לו הארכת חוזה. למרות זאת, ב"מונדו דפורטיבו" מעריכים ש"גם הצעה שאי אפשר לסרב לה לא תביא לתפנית", וש"זה נגמר - מסי יעזוב".

עוד בוואלה!

ברצלונה עשויה לקנוס את ליאונל מסי ב-1.2 מיליון יורו

לכתבה המלאה

אחרי האימון: סוארס המשיך ישירות לביתו של מסי

12:30: חורחה ולדאנו הארגנטינאי, לשעבר המנהל המקצועי של ריאל מדריד: "או שהוא עובר לקבוצה אחרת או שהוא הולך הביתה, אבל מסי כבר עזב את ברצלונה. אני משוכנע לגמרי, אין לי ספק בזה. ככל שברצלונה תבין מהר יותר שהיא איבדה את השחקן הגדול בהיסטוריה, יהיה לה אפשרות להתרכז בבנייה מחדש. לא יודע עוד כמה זמן זה יימשך אבל זה הרסני עבור המועדון, ועבור השחקן". לדבריו, "בגיל 33, מסי לא מרגיש חזק מספיק בשביל לשחק לבד בברצלונה, אבל הוא רוצה להמשיך להיות ליאו מסי".

12:06: העיתונאי הספרדי אדו אגירה, המקורב לכריסטיאנו רונאלדו, אמר בתוכנית "El Chiringuito": "אני לא אחד מהמדרידיסטאס שרוצים שליאו מסי יעזוב את ברצלונה. הכדורגל יפסיד, וספרד תפסיד אם הוא יעזוב.... אבל ממה נמאס לו? נמאס לו להרוויח 100 מיליון יורו נטו? שהמועדון משועבד כלכלית כדי לממן את השכר שלו? שהחברים שלו מקבלים כסף רק כי הם חברים שלו? שהוא קיבל כל מה שביקש? שהביאו את המאמנים שהוא רצה?

"ברצלונה התנהגה אליו בצוה מדהימה ונתנה לו הכול, ומסי מפסיד. הוא הקפטן של ברצלונה, ובתור קפטן לא מותר לו הכול. יובנטוס ירדה ליגה ובופון נשאר, כי הוא חלק מההיסטוריה של המועדון. עכשיו מסי מייצר את הבגידה הכי גדולה בהיסטוריה של הכדורגל. זה לא מגיע לאוהדי ברצלונה. מסי נוטש אותם, ובורח כשהספינה שוקעת".

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
"ממה נמאס לו? נמאס לו להרוויח 100 מיליון יורו נטו?". מסי/רויטרס

10:39: המועמד לנשיאות ברצלונה טוני פרייצ'ה טוען: "ממה שאני שמעתי ממספר גורמים, ההחלטה של מסי התקבלה אחרי שנשקלה והתפתחה במשך כמה שנים, והיא בלתי ניתנת לשינוי. אני לא מאמין שהוא יחזור בו.

"מסי הוא שחקן ששואף להצלחה מקסימלית. לבד הוא לא יכול להגיע להצלחה מקסימלית, הוא צריך לצדו קבוצה. ואין לו כזאת. מאז הטרבל ב-2015, אין הצלחה בליגת האלופות. זה מה שמדאיג אותו. ההחלטה שלו היא בגלל ההתפתחות השלילית של הקבוצה.

"לדעתי רוב הסיכויים שיעבור למנצ'סטר סיטי. תחת גווארדיולה הוא חווה את השנים הכי מבריקות שלו בברצלונה. זה רק הגיוני שהשניים יחזרו לעבוד ביחד. לסיטי, כמו לאנגליות אחרות, יש את האפשרות הכלכלית להביא אותו.

"בחיים לכל דבר יש סוף, וגם אם לעולם לא יהיה לה שחקן כמו מסי, העזיבה שלו תהיה הזדמנות עבור ברצלונה להיבנות ולא להיות קבוצה שמסתמכת על שחקן אחד. ההשפעה שלו הפכה לעצומה בשנים האחרונות. הסגנון היה לתת לו את הכדור ולקוות שיעשה קסמים. בלעדיו הקולקטיב יצטרך לפרוח. זה גם יהיה משחרר".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
הסוף קרב. מסי/GettyImages

9:12: בתקשורת הספרדית טוענים שברתומאו יציע למשפחת מסי להאריך חוזה עד אחרי מונדיאל 2022 בקטאר, ולאחר מכן יוכל הכוכב הגדול לעזוב בחינם לאן שרק ירצה.

9:01: לפי "מונדו דפורטיבו", המזוהה עם הנהלת ברצלונה, מנצ'סטר סיטי תוכל להרשות לעצמה את עסקת מסי רק בתנאי שיגיע בחינם. התכולים מוכנים להציע לארגנטינאי משכורת עתק, אולם לא יוכלו לעמוד גם בסכומים שהפרעוש דורש וגם בסכומים שברצלונה תדרוש עבורו. על פי הדיווח הזה, גווארדיולה הבהיר למסי שכדאי לו להישאר עוד שנה בברצלונה, ולהגיע רק בקיץ הבא בחינם.

מנגד, באנגליה מסבירים כיצד מנצ'סטר סיטי כן יכולה לממן את החתמת מסי, כשהיא תחת מגבלות הפייר פליי הפיננסי. על פי "אתלטיק", סיטי היא עדיין מועדון רווחי, והיא מתכננת לפרוס את העלות שלו על פני חוזה ארוך, אבל יותר מזה: בקבוצה מעריכים שמסי גם יגדיל בצורה משמעותית את ההכנסות דרך מכירת כרטיסים ומרצ'נדייז, אבל בעיקר בזכות משיכה של חסויות חדשות. על פי העיתונאי טנקרדי פאלמרי, אגב, התוכנית של סיטי היא להציע לו 50 מיליון יורו לעונה, ואחרי שלוש שנים לאפשר לו לעבור לשנתיים לניו יורק סיטי ואז לקבל בונוס של 250 מיליון יורו (דבר שיתאפשר לאור העבודה שה-MLS לא תחת המגבלות של אופ"א).

7:46: חלק מהשמועות קושרות את הפרעוש ל-MLS. מאמן לוס אנג'לס גלקסי ובן ארצו גיז'רמו בארוס שלוטו חולם על כך: "הייתי בהלם כשהחליט לעזוב את ברצלונה, כי כולנו חשבנו שיפרוש שם. תמיד אאחל לו את הטוב ביותר ואני מקווה שיבוא ל-MLS. זה יהיה נהדר".

7:40: "דו-שיח חרשים", כך כינו ב"מארקה" את המגעים בין מסי וברצלונה כרגע. "שני הצדדים איתנים בעמדות שלהם, ובעוד שהם לא מסרבים להיפגש, המשימה נראית כרגע בלתי אפשרית. אביו של מסי רוצה לסגור עניין עם לחיצת יד חברית, מתוך מחשבה שבעתיד יוכל להמשיך ולשמור על קשר מסוים עם המועדון. ברתומאו לא מוכן לחתום על ההעברה. השניים ייפגשו השבוע, אבל לא נראה שזה יעבוד והפיצוץ הזה עלול להסתיים בבית המשפט".

7:15: בעוד לואיס סוארס וארתורו וידאל התייצבו פומבית לצד הפרעוש, בספרד תוהים לגבי שתיקתם של יתר שחקני הסגל, ובפרט של הקפטן, ג'רארד פיקה.

6:44: אוהדי שטוטגרט פתחו במימון המונים, בניסיון לגייס 900 מיליון יורו (סעיף השחרור המלא + משכורות) כדי להביא את הפרעוש לגרמניה. נכון לבוקר זה, גויסו 1,250 יורו. לא מספיק גם בשביל אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully