וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עשויה לקנוס את ליאונל מסי ב-1.2 מיליון יורו

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 23:13

סגנית אלופת ספרד תוכל להעניש את הארגנטינאי על החרמת בדיקה הקורונה והאימון. זלאטן: "98% מאוהדי ברצלונה יעזבו איתו". אביו של מסי ייפגש עם נשיא ברצלונה ברביעי

ללא ליאונל מסי - שחקני ברצלונה באימון הפתיחה של העונה/האתר הרשמי של ברצלונה

עולם הכדורגל ממשיך לעקוב באדיקות אחר המתרחש בין ליאונל מסי לברצלונה, על רקע ניסיונות העזיבה של הכוכב הארגנטינאי את המועדון בו שיחק בכל הקריירה הבוגרת שלו. היום (שני) ערכה הקבוצה את אימון הפתיחה שלה כשהפרעוש החרים אותו ולא הגיע למתחם האימונים. במהלך היום נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות עם עדכונים שוטפים מספרד.

שחקן ברצלונה לואיס סוארס מגיע לאימון הפתיחה. רויטרס
הגיע לאימון הפתיחה. לואיס סוארס/רויטרס

22:09: אביו של ליאונל מסי, חורחה, צפוי להגיע ביום רביעי לברצלונה ולהיפגש עם נשיא הקבוצה ז'וספ מריה ברתומאו על מנת לקדם את תהליך עזיבת בנו מהמועדון הקטלאני.

20:59: ב"מארקה" טוענים שמסי עשוי לספוג קנס כבד על ההברזה ממבדקי הקורונה ומהאימון הראשון של העונה. לפי הדיווח, ברצלונה תוכל לקנוס את הארגנטינאי ב-1.2 מיליון יורו.

18:13: שחקני ברצלונה הגיעו למתחם האימונים לקראת פתיחת העונה באימון ראשון תחת המאמן ההולנדי החדש של הקבוצה רונאלד קומאן, כשנוכחותו החסרה של ליאונל מסי, שבחר לא להגיע בולטת מעל כולם.

18:01: לואיס סוארס הגיע למתחם האימונים, זאת לאחר הדיווחים כי בברצלונה מנסים להיפטר מחוזהו הכבד, כשהשחקן הוזכר כבר כמי שמועמד לעבור לאתלטיקו מדריד.

17:42: ברצלונה תנסה לקצץ את החוזים של סרג'יו בוסקטס, סרג'י רוברטו וג'ורדי אלבה ואולי גם את זה של ג'רארד פיקה. השלושה הראשונים לא יהיו דומיננטיים אצל רונאלד קומאן כמו שהיה עד כה ולכן מעוניינים לקצץ את החוזים שלהם. לדוגמה, חוזהו של סרג'י רוברטו הוא עד 2022 ובארסה תהיה מוכנה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת, אבל באותם סכומים שהיה אמור להרוויח בשנתיים.

17:22: כוכבה השבדי של מילאן זלאטן איברהימוביץ' נתן גם הוא את דעתו לסיפור בין מסי וברצלונה: "אם מסי יעזוב בסופו של דבר, המשמעות היא שהוא לא עוזב לבד - 98 אחוז מהאוהדים שעקבו אחריו, ולא אחרי המועדון, יעזבו יחד איתו".

17:09: בספרד מדווחים כי מסי וג'ורדי אלבה נצפו אמש כשהם מגיעים למסיבת בביתו של לואיס סוארס. על פי הדיווח מטרת המסיבה הייתה להיפרד מחלוץ נבחרת אורוגוואי.

שחקן ברצלונה אנטואן גריזמן מגיע לאימון הפתיחה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
אנטואן גריזמן מגיע למתחם האימונים של ברצלונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

12:02: על פי דיווח של Rac1 ליאונל מסי ניסה לחייג מספר פעמים לנשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו, אך זה סינן את הכוכב הארגנטינאי.

11:59: בברצלונה מאמינים כי הדרך היחידה לפיה מסי יוכל לעזוב באופן חוקי את המועדון בחינם תהיה אם ייכנס לשנת הסגר, כלומר ישב בבית במהלך עונת 2020/21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully