וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.8: זלאטן חתם לעונה נוספת במילאן, וידאל בדרך החוצה מברצלונה

עודכן לאחרונה: 31.8.2020 / 22:34

הכוכב השבדי חתם באופן רשמי על הארכת חוזהו בעונה אחת. הצ'יליאני עשוי לעזוב כבר הקיץ לאינטר, ראקיטיץ' עבר בדיקות בסביליה. מנצ'סטר סיטי סגרה עם קוליבאלי, אבל עוד לא הגישה הצעה לנאפולי

פייר אמריק אובמיאנג חוגג את הזכייה במגן הקהילה/מתוך אינסטגרם

העברות

* כצפוי, זלאטן איברהימוביץ' חתם באופן רשמי על הארכת חוזה במילאן לעונה נוספת. הכוכב בן ה-38 כבר הוזכר כמי שלא ימשיך בקבוצה בעקבות סכסוך עם המנהל המקצועי, אך בסופו של דבר שוכנע להישאר וישחק ברוסונרי גם בעונה הבאה.

* אחרי שהוזכר כמועמד לברצלונה, צ'ירו אימובילה האריך את חוזהו בלאציו עד שנת 2025. על פי הדיווחים באיטליה, מלך השערים של לאציו בעונה החולפת ירוויח 20 מיליון יורו בסך הכול.

* אנטה פלאברסה ממנצ'סטר סיטי הושאל לחטאפה הספרדית לעונה אחת. הקשר בן ה-20 הושאל מסיטי כבר להיידוק ספליט ולאוסטנד.

* הארכת חוזה גם בנאפולי: הקשר הפולנטי פיוטר ז'לינסקי חתם עד 2024 ויוכל להשלים שמונה שנים במועדון.

* ארסנל שחררה את הנריך מחיטריאן ללא תמורה אחרי עונת השאלה אחת ברומא, זאת כדי לאפשר לו לחתום ברומא.

* יוטו נגאטומו, מגן נבחרת יפן בן ה-33 שזכור בעיקר מאינטר ושיחק בשנתיים האחרונות בגלאטסראיי, חתם במארסיי לעונה אחת.

* ברנטפורד, שפספסה את העלייה לפרמיירליג, רכשה את החלוץ איבן טוני מפיטרבורו בסכום של 5 מיליון ליש"ט שעוד יכול לגדול ל-10 מיליון. האנגלי בן ה-24 חתם לחמש שנים.

* החלוץ הבלגי אלישע סם, 23, ששיחק בעבר בהפועל עכו, חתם במועדון האנגלי ההיסטורי נוטס קאונטי שנמצא כיום בליגה החמישית.

שמועות

* העיתונאי פבריציו רומאנו טוען כי סוכניו של ארתורו וידאל מנהלים מגעים עם ברצלונה על עזיבתו של הצ'יליאני ללא תמורה, עוד במהלך הקיץ הנוכחי. לפי הדיווחים, אינטר מובילה במירוץ להחתמת השחקן.

* על פי "פראנס פוטבול", קאלידו קוליבאלי סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי. הבלם הסנגלי בן ה-29 רוצה לעזוב את נאפולי אחרי שש שנים, ועכשיו הסיטיזנס צריכים להגיע לסיכום עם האיטלקים שדורשים לפחות 70 מיליון יורו ועדיין לא קיבלו הצעה לטענתם.

* בצרפת מדווחים שוב: גבריאל כבר חתם בארסנל, רק חסרה ההודעה הרשמית. מכירת הבלם הברזילאי צפויה להכניס לקופתה של ליל 30 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן קרובה לרכישת פטריק שיק. החלוץ הצ'כי, שהושאל בעונה החולפת מרומא לר.ב. לייפציג, יימכר תמורת 27 מיליון יורו ותוספות.

* על פי "מארקה, איבן ראקיטיץ' נמצא בשעות אלה בספרד ועובר בדיקות רפואיות אצל סביליה בדרך לחתימה רשמית בקבוצה בה כבר שיחק ב-2011-2014. הקרואטי בן ה-32 אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת בברצלונה, אבל על פי הדיווחים סביליה לא תשלם כלל דמי העברה והקטלאנים רק רוצים להיפטר מהשכר הגבוה שלו - כ-8 מיליון יורו לעונה.

* ב"סקיי" מדווחים: לסטר סיטי, שמחפשת מחליף לבן צ'ילוול שנמכר לצ'לסיף פנתה לאטאלנטה בנוגע להחתמתו של המגן טימותי קסטאן.

* ב"דיילי מייל" טוענים כי מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחתים את בלמה של ר.ב. לייפציג דאיו אופמקאנו. על אף שהצרפתי חידש חוזה בקבוצתו הגרמנית רק לפני חודש, מאמן השדים האדומים אולה גונאר סולשיאר נחוש לחזק את מרכז ההגנה שלו, ובהחלט ייתכן שבאולד טראפורד יאיצו את המגעים.

* באיטליה מדווחים שלואיס סוארס ניהל בימים האחרונים שיחות רבות עם פאבל נדבד לגבי האפשרות שיצטרף ליובנטוס. אחרי השיחות עם שחקן העבר, החלוץ האורוגוואי "אוהב מאוד" את האפשרות לחבור לכריסטיאנו רונאלדו בטורינו.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים ש"המבצע החשאי" להחתמת ג'ורג'יניו ויינאלדום בברצלונה הולך ומתקדם. שתי הקבוצות מנהלות מגעים "שקטים ואיטיים", אולם על פי הערכות השיחות אמורות לצבור תאוצה משמעותית בימים הקרובים.

* לידס במגעים מתקדמים עם דינמו זאגרב על רכישתו של הבלם יושקו גברדיול בן ה-18. העולה החדשה לפרמיירליג צפויה לשלם 20 מיליון יורו תמורתו. גם רודריגו דה פול מאודינזה עשוי לעבור ללידס תמורת סכום שנע בין 30 ל-35 מיליון יורו.

* ארתורו וידאל דיבר על חזרה אפשרית ליובנטוס והודה שישמח אם המאמן אנדראה פירלו, איתו שיתף פעולה בעבר, ייצור איתו קשר בנושא.

* מילאן סיכמה על צירופו של סנדרו טונאלי מברשיה. מילאן תשאל אותו ב-10 מיליון יורו עם מחויבות לרכוש ב-20 מיליון בקיץ הבא.

* צ'לסי מתכוננת לעוד ימים סוערים: קאי האברץ לא הופיע באימון לברקוזן בדרך למעבר לבלוז ב-100 מיליון יורו, מאמן אינטר אנטוניו קונטה ביקש מההנהלה לרכוש את הקשר הצרפתי אנגולו קאנטה וצ'לסי עשויה לשחררו כדי להכניס קצת מזומנים, ובין הקורות קפה מסרב לעזוב ומתעקש להיאבק על אפודה השוער הראשון.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 30.8: ואן דה בייק סיכם ביונייטד, לאוטרו מרטינס ידחה את ברצלונה?

לכתבה המלאה
ממפיס דפאי שחקן ליון. GettyImages
יגיע לברצלונה ואומטיטי יעשה את הדרך ההפוכה? דפאי/GettyImages

* ולנסיה יצרה קשר עם ארסנל. העטלפים רוצים לשאול את מתאו גנדוזי לעונה אחת בלי מחויבות או אפשרות לרכוש אותו בסיומה.

* קשר נאפולי אלאן כבר נפרד מחבריו לקראת המעבר לאברטון, שצפוי להיות מושלם בימים הקרובים.

* ברצלונה מתכננת להציע לליון עסקת חליפין במסגרתה תעביר אליה את סמואל אומטיטי ותקבל את ממפיס דפאי.

* סלטיק רוצה להחתים את שוער רומא רובין אולסן. הסוקטים איבדו את פרייז'ר פורסטר וקרייג גורדון ורוצים את השבדי בן ה-30 בהשאלה.

* מנצ'סטר יונייטד שלחה הצעה רשמית לאייאקס על דוני ואן דה בייק וההולנדים קיבלו אותה. הקיצוני צפוי לעבור תמורת 40 מיליון יורו ותוספות עוד השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully