וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מסי ייפגש עם ברתומאו, דיווח: סיטי תציע 500 מיליון יורו לחמש שנים

חורחה מסי יגיע לברצלונה וינסה לסכם ברביעי על עזיבה, התכולים כבר מכינים הצעה יוצאת דופן. לה ליגה עומדת לצד בארסה

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

עולם הכדורגל ממשיך לעקוב אחרי הדרמה הגדולה בברצלונה על רקע הרצון של ליאונל מסי לעזוב את הקבוצה, שבמדיה הפך לכדורגלן הגדול בתולדות הליגה הספרדית. אחרי שבשבוע שעבר הודיע הארגנטינאי להנהלה שהוא מעוניין לעזוב, אתמול (שבת) הוא הודיע שלא יתייצב היום (ראשון) לבדיקות הרפואיות בפתיחת האימונים של הקבוצה ולמעשה המשיך בקו שלו: בעצת עורכי דינו, מסי טוען שהחוזה שלו בברצלונה לא תקף אחרי שהודיע על רצונו להשתחרר. מנגד במנהלת הליגה הספרדית עומדים לצד המועדון וטוענים כי חוזהו של מסי בתוקף, ויש לשלם את סעיף השחרור במלואו. במהלך היום נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות עם עדכונים שוטפים מספרד.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
נשבר לו. מסי/רויטרס

20:07: העיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמרי טוען - מנצ'סטר סיטי תהיה מוכנה לשלם למסי לא פחות מ-500 מיליון יורו, אחרי מסים, לחמש שנים. הפרעוש אמור להרוויח כ-50 מיליון יורו לעונה, לצד בונוס חתימה מטורף של 250 מיליון יורו. לאחר שלוש שנים במנצ'סטר סיטי, התכנית היא להעבירו לניו יורק סיטי.

19:50: אביו של הכוכב חורחה מסי יגיע לברצלונה במהלך השבוע כדי להיפגש עם הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו. הפגישה צפויה להיערך ביום רביעי. "חורחה מקווה למצוא קצת הבנה אצל הנשיא", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "הוא יגיע עם רעיונות ברורים. המטרה שלו תהיה להוציא את ברצלונה בצורה הכי חברית שאפשר".

18:48: נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס רוצה לראות את הפרעוש שוב הביתה. "אתה בלבנו ומעולם לא ראינו אותך משחק על אדתמנו", אמר. "אנא, הענק לנו את העונג לראות אותך משחק כאן, בניואלס, המועדון שלך".

15:15: הנהלת הליגה הספרדית עומדת לצד ברצלונה וטוענת שלמרות טענות עורכי דינו של מסי, קבוצה שתרצה לזכות בשירותיו של השחקן לפני 2021 תצטרך לשלם את סכום השחרור המלא, שכאמור עומד על 700 מיליון יורו. "החוזה של מסי מול ברצלונה בתוקף ויש בו ,'סעיף ביטול'", נכתב בהודעה רשמית מטעם הליגה. "לה-ליגה לא תוכל להמשיך ולעזור למסי בתהליך עזיבת הקבוצה כל עוד לא שולם הסכום שצויין בסעיף השחרור".

11:50: בתקשורת הקטלאנית מדווחים שלואיס סוארס דורש את מלוא חוזהו (14 מיליון יורו) כדי לעזוב את ברצלונה. אם לא יקבל את הפיצוי הזה, הוא יישאר אפילו אם לא ישחק.

11:20: העיתונאי מרסלו בכלר מדווח: מסי הפנים שמבחינתו הוא לא שחקן ברצלונה ושלח להנהלה מסמך שבו הוא דורש להתיר את חוזהו.

10:30: בספרד טוענים שליאו מסי לא הגיע יחד עם כל יתר השחקנים למתחם האימונים כדי לעבור בדיקת קורונה כפי שנדרש. האם הוא יחמיץ גם את האימון ביום שני?

7:30: העיתונאי אלפרדו מרטינס מ"ondacero" מדווח כי "ברצלונה טוענת שהיא לא קיבלה פנייה ממסי, אבל היא כן קיבלה". לדבריו, "זה לא אולטימטום. זאת לא אזהרה לברתומאו. זו החלטה. אין דרך חזרה. אם מסי לא מגיע לאימונים, הוא רציני. מבחינתו היו לו עשרה ימים מסיום העונה להודיע שהוא רוצה לעזוב, והוא עשה את זה".

עוד בוואלה!

ליאו מסי הודיע לברצלונה: לא אופיע לפתיחת האימונים ביום ראשון

לכתבה המלאה

7:00: "מארקה" מדווחים: ברצלונה ידעה שמסי עומד להודיע שהוא עוזב הקיץ חודש וחצי לפני הפקס ששלח ביום שלישי שעבר. נציגי השחקן הודיעו להנהלה שזו כוונתו הרבה לפני המסמך הרשמי ששלח, אבל למרות זאת, המועדון לא עשה שום מהלך (פורמלי או לא פורמלי) על מנת לנסות לשכנע את השחקן להישאר או להקשיב לו או להציג בפניו תוכניות.

הקו המשפטי של מסי טוען שבחוזה הקודם שלו בברצלונה היה לו סעיף שמאפשר לו להשתחרר בחינם עד ה-10 ביוני - 10 ימים אחרי תום העונה. לטענתו, מאחר שהעונה התארכה וכל עולם הכדורגל עוכב, למעשה גם החוזה שלו עוכב ולכן הוא יכול להודיע על עזיבה גם ב-25 באוגוסט.

ב"cadena ser" נטען שמסי עשוי להיקנס ב-25 אחוז משכרו אם לא יופיע לאימונים הקרובים. ב"ספורט" טענו שהנהלת ברצלונה לא מתכוונת לוותר והנשיא שלח תגובה בפקס שבה הבהיר שהשחקן תחת חוזה ולא חייב להתייצב לאימונים. עוד מדווח ב"ser": על אף שברתומאו מתעקש לממש הסכום שבסעיף השחרור של מסי - 700 מיליון יורו - למעשה הסכום הזה לא מופיע בחוזה הנוכחי שלו, אלא רק בחוזה שנגמר בתום עונת 2019/20.

ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס, ברצלונה. GettyImages
מה נשאר? MSN/GettyImages

6:30: "אס" מזכיר איך בבחירות הקודמות נשיא ברצלונה התפאר ש"נהפוך את השלישייה לרביעייה", כשהוא מתהדר בשלישיית MSN (מסי, ניימאר, סוארס), אך כעת הוא עלול להישאר בלי אף אחד מהם, אחרי שהמאמן רונלד קומאן הודיע לכאורה לאורוגוואי שהוא לא בתוכניות. על פי הדיווחים, יובנטוס מוכנה לשלם 15 מיליון יורו עבור סוארס, אבל בספרד טענו שגם אתלטיקו מדריד מעוניינת בחלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully