וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי לגווארדיולה - "רוצה לשחק בסיטי". גם ניימאר כבר פנה

עדכונים שוטפים: "כסף לא יהווה בעיה", הבטיח הפרעוש למאמנו לשעבר. כוכב פ.ס.ז' מנסה לשכנעו להגיע לפריז. ברתומאו יהיה מוכן להתפטר אם הכוכב יישאר

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

סערת ליאונל מסי ממשיכה לטלטל את עולם הכדורגל. בברצלונה יש מי שמנסה למצוא דרך לגרום לארגנטינאי להישאר, בעוד ברחבי אירופה ממשיכים טוענים בתקיפות שמנצ'סטר סיטי היא הפייבוריטית הגדולה לזכות בשירותיו. אנחנו עוקבים לאורך היום אחר ההתפתחויות בגזרה.

21:51: בתקשורת הצרפתית טוענים שניימאר יצר קשר עם מסי וניסה לשכנע אותו להעדיף את פריז סן ז'רמן. עם זאת, בספרד עדיין מעריכים שמנצ'סטר סיטי תהיה הפייבוריטית.

20:42: העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי טוענת כי מסי כבר התקשר לגווארדיולה ואמר לו, "כסף לא יהווה מכשול. אני רוצה לשחק עבור סיטי". סגנית האלופה האנגלית תציע לפרעוש חוזה לשנתיים.

19:41: לפי פבריציו רומאנו מ"גרדיאן", מנצ'סטר סיטי משוכנעת כי יש לה סיכויים טובים להחתים את מסי. "בהנהלה (ולא רק פפ) מרגישים שהם הפייבוריטים אם ברצלונה תסכים למכור אותו".

18:54: לפי "ספורט", סיטי לא תוכל לשלם לברצלונה יותר מ-100 מיליון יורו על מסי. הכוונה של סגנית אלופת אנגליה היא לשלב בעסקה עד שלושה שחקנים, כשהשמות שהועלו הם אלה של גבריאל ז'סוס, ברנרדו סילבה ואריק גרסיה.

17:05: העיתונאית הארגנטיאית ורניקה ברונאטי טוענת: סיטי ומסי כבר סיכמו את התנאים הכספיים של הפרעוש. עוד דיווח ברונאטי כי מסי לא מרוצה מהמערכת באופן כללי, ודורש לעזוב בלי קשר לעתידו של ברתומאו.

16:45: לפי "אס", פריז סן ז'רמן יצרה קשר עם מקורביו של מסי, בין היתר כדי "להבין כמה שנים ירצה בחוזהו, ובאיזו משכורת". לפי אותו דיווח, אינטר קרובה להרים ידיים כי מבינה שאין באפשרותה להתחרות בכסף הגדול של פריז, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד.

16:38: לפי ערוץ הטלוויזיה הספרדי TV3, נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו מוכן להתפטר, אם ליאו מסי יכריז באופן פומבי כי הוא נשאר במועדון.

14:56: על פי GOAL, מסי מתכוון לצאת למאבק תקשורתי נגד הנהלת ברצלונה, ולהתראיין בימים קרובים כדי לשטוח את גרסתו לאירועים שהובילו למשבר הגדול בינו לבין ראשי המועדון.

14:21: על פי "ספורט" הקטלאני, המגעים בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי לגבי עסקת מסי עשויים לשלוח בחזרה את אריק גרסיה מהתכולים לבלאוגרנה.

13:09: מרסלו בצ'לר, העיתונאי שחשף את עזיבת ניימאר לפריז סן ז'רמן ושדיווח ראשון גם על ההחלטה של מסי לעזוב, הכריז: "מסי לא רוצה שילדיו יעברו את מה שהוא עבר כשעבר בגיל צעיר מרוסאריו לברצלונה. היו לו קשיי הסתגלות והוא זוכר את זה עד היום".

עוד בוואלה!

כמה דמי סולידריות היא תקבל? ניואלס אולד בויס חולמת על עסקת מסי

לכתבה המלאה
ליאונל מסי עם בנו ואשתו אנטונלה מסי אחרי הזכייה של ברצלונה גביע המלך. AP
יישאר בשביל המשפחה? מסי/AP

13:00: ב"מארקה" טוענים: ברתומאו מנסה לקבוע פגישה עם מסי, אולם נתקל בסירוב. הנשיא המושמץ רוצה לדבר פנים אל פנים עם הפרעוש ולנסות להניא אותו מההחלטה לעזוב, אולם ל"מסי אין שום כוונה להתייחס אליו". במקביל, מסי מתכנן להתייצב כרגיל לפתיחת האימונים של הקבוצה "בניסיון לשדר נורמליות" ביחסים עם המועדון. מסי לא שוקל לחזור בו מההחלטה לעזוב, אולם לא רוצה לעזוב בטריקת דלת.

11:50: מנצ'סטר סיטי הודיעה לנציגי ליאו מסי: השגנו את המשאבים הנדרשים כדי להחתים אותך. כך מדווחים ב"קאדנה סר" הקטלאני. לפי הדיווח, סיטי העבירה את המסר האופטימי בתקווה שניתן יהיה לקדם את העסקה בקרוב מאוד.

10:20: עוד רמז שמסי בדרך למנצ'סטר סיטי? סרחיו אגוארו שינה את שם המשתמש שלו באינסטגרם והוריד ממנו את הספרה 10 - המיועדת לפרעוש. באנגליה טוענים שאגוארו, חבר קרוב של מסי, כבר הודיע לי שיוותר על מספר החולצה האהוב עליו.

9:25: העזיבה המסתמנת של מסי מעציבה אפילו את נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון. "החדשות הללו הדהימו אותי, כי חשבתי שמסי החליט כבר מזמן לסיים את הקריירה בברצלונה. אפשר להבין מדוע הוא כועס. זה מצב מוזר - הוא ווינר ענק, וברצלונה לא מצליחה לזכות במספק תארים. יכאב לי לראות אותו מחוץ לליגה הספרדית. אני חושב שזה יפגע בתדמית של הליגה, באיכות שלה, ברייטינג שלה. היינו ברי מזל שמסי ורונאלדו שיחק כאן במשך כמעט עשור, אבל עכשיו המצב יהיה בעייתי".

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. Andres Kudacki, AP
כרגע לא נראה שיש קבוצה שיכולה להתחרות בסיטי. גווארדיולה ומסי/AP, Andres Kudacki

9:00: כדורגלן ומאמן העבר, לואיס פרננדז, צייץ: "ליאו, אתה כדורגלן יוצא דופן ותמיד תהיה אחד כזה. חייזר. אבל אל תלכלך את הסיפור הכל כך יפה עם בארסה. תכבד את המועדון שעזר לך לגדול ולהפוך למי שאתה היום. אם אתה עוזב, תעזוב בראש מורם".

8:40: לו מרטין, שכתב את הספר Pep's City: The Making of a Superteam (בתרגום חופשי: "סיטי של פפ: בנייתה של קבוצת על"), צייץ: "גווארדיולה אמר למסי בשיחה ביניהם: 'אם אתה באמת רוצה לעזוב את ברצלונה, אתקשר לשייחים ואומר להם שאני רוצה אותך במנצ'סטר סיטי'".

8:20: ב"אולה" הארגנטינאי מספרים שהמירוץ להחתמת מסי כבר בשיאו וכי מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן פנו אליו ומובילות במירוץ לצירופו, כאשר "מאחוריהן נמצאות אינטר, קבוצות מסין ומנצ'סטר יונייטד". ב-ESPN דווקא כותבים שפריז סן ז'רמן אכן החלה לחשב את המסלול של צירוף מסי, אבל לא תהיה מסוגלת לצרף אותו בגלל שהיא לא יכולה להוסיף משתכר גבוה כל כך.

7:25: ב"ספורט" דיווחו אמש: "נציגים של מנצ'סטר סיטי יגיעו לברצלונה בשבוע הבא כשבידיהם הצעה למועדון ולמסי עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully