וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הבאקס והמג'יק סירבו לעלות - משחק מספר 5 נדחה

לאור ירי נוסף באזרח שחור בארצות הברית בידי המשטרה במהלך השבוע, שחקני שתי הקבוצות לא עלו לפרקט ומשחק הפלייאוף ביניהן לא יתקיים. גם שאר משחקי הלילה בפלייאוף נדחו. פגישה תתקיים בין הליגה לשחקנים

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

דרמה גדולה הערב (רביעי) במתחם הבועה באורלנדו כששחקני מילווקי באקס ואורלנדו מג'יק סירבו לעלות למשחק מספר 5 בסדרת הפלייאוף ביניהן. הסיבה לסירוב טמונה במהומות הקשות המתרחשות בחודשים האחרונים בארצות הברית כשמוקדם יותר השבוע נורה אזרח אפרו-אמריקאי בשם ג'ייקוב בלייק אשר סירב להישמע להוראות השוטרים ונכנס לרכב על אף שאמרו לו לעצור. בלייק נורה בגבו שבע פעמים מול ילדיו.

על פי אדריאן ווג'רנאוסקי שחקני מילווקי לא עלו כלל לחימום טרם תחילת המשחק, כששחקני שתי הקבוצות החלו בדיונים בינם לבין עצמם בנוגע לשאלה האם לעלות לשחק. שופטי המשחק נכנסו לחדר ההלבשה של הבאקס בניסיון להבין היכן עומדים הדברים, והאם משחק הפלייאוף בין השתיים ייצא בסופו של דבר לדרך. כאמור, המשחק נדחה כמו גם יתר משחקי הפלייאוף שתוכננו להתקיים הלילה.

השופטים עומדים באולם הריק לפני מילווקי נגד אורלנדו. GettyImages
שופטי המשחק על הפרקט ללא שחקני שתי הקבוצות/GettyImages

התגובות מצד שאר אנשי הליגה לא איחרו להגיע. לברון ג'יימס צייץ: "לעזאזל עם כל זה! אנחנו דורשים שינוי! נמאס מכל זה". דמיאן לילארד צייץ מילה אחת: "כבוד". שחקן הבאקס ג'ורג' היל הגיע להתראיין עם חולצה עליה הכיתוב: "שנו את הנרטיב", ואמר: "אני בכלל לא מבין למה בכלל הגענו לכאן".

במהלך השבוע נשמעו לא אחת קולות מצד שחקני הליגה ששקלו אם לעלות למשחקי הפלייאוף האחרונים, זאת לאור המקרה הזה שמצטרף לשורת אירועים, שעל פי חלק משחקני הליגה מלמדים על היחס המפלה לא זוכים אזרחי ארצות הברית השחורים. הנהלת הליגה הודיעה כי גם המשחקים בין הלייקרס לטריילבלייזרס ובין יוסטון ואוקלהומה לא ישוחקו.

בתוך כך בשעה 20:00 לפי שעון החוף המזרחי בארצות הברית תתקיים פגישה בבועה בין מנהלי הליגה לשחקנים, כשכל שחקני הליגה הוזמנו. מטרת הדיון היא לראות כיצד ממשיכים לאחר דחיית משחקי הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully