וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.8: ואן דה בייק סיכם ביונייטד, לאוטרו מרטינס ידחה את ברצלונה?

עודכן לאחרונה: 30.8.2020 / 23:34

קשר אייאקס סיכם לחמש שנים, ההולנדים יקבלו כ-45 מיליון יורו. כוכב אינטר לא אוהב את סאגת מסי ועשוי להאריך את חוזהו בנראזורי

פייר אמריק אובמיאנג חוגג את הזכייה במגן הקהילה/מתוך אינסטגרם

העברות

* מייקל קין האריך את חוזהו באברטון ב-5 שנים. הבלם בן ה-27 נמצא בטופיז מ-2017 וכעת סגר במרסיסיידרס בלו עד 2025.

* מריו למינה הושאל מסאות'המפטון לפולהאם לעונה אחת עם אופציה לרכישה בשישה מיליון ליש"ט. האריסון ריד, שהושאל לפולהאם בעונה החולפת מסאות'המפטון, נרכש על ידה בשמונה מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים.

* קלאודיו בראבו בן ה-37 חתם לעונה אחת בריאל בטיס. השוער הצ'יליאני, שסיים את החוזה במנצ'סטר סיטי, חוזר לספרד אחרי ששיחק בעבר בברצלונה.

* הושלמה עסקת ווסטון מקני, שהושאל משאלקה ליובנטוס תמורת 4.5 מיליון יורו, בעוד לאלופת איטליה תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה תמורת 18 מיליון יורו נוספים. מקני שביום הולדתו ה-22 הפך לאמריקני הראשון בתולדות יובנטוס, אמר: "אני מאושר, כשחושבים על המילה 'יובנטוס', מיד חושבים 'אלופת איטליה'. אני מתחיל מסע חדש וזו מתנה נפלאה ליום ההולדת".

* מאמן באייר לברקוזן פטר בוס צירף אל הצוות המקצועי שלו את מיודענו רוב מאס, ששימש בעבר כעוזר מאמן במכבי חיפה של פרד רוטן ושל גיא לוזון (למשחק אחד) ואפילו עמד על הקווים בכמה מהמשחקים כמאמן זמני. ההולנדי בן ה-50 שימש בעבר גם כעוזרו של פטר בוס בוויטסה ולאחר מכן גם החליף אותו בתפקיד.

* בלם אברטון מייקל קין חתם על חוזה חדש בקבוצה לחמש שנים נוספות, עד יוני 2025. "אהבתי מאוד את שלוש השנים שלי באברטון ואני כבר עם הפנים קדימה, מחכה לראות מה יהיה בעתיד", אמר קין.

* טוטנהאם השלימה את רכישתו של המגן מאט דוהרטי מוולבס, תמורת כ-15 מיליון ליש"ט. התרנגולים ניהלו מו"מ עם האירי וקבוצתו מזה זמן מה, ניסו להוריד עלויות באמצעות שילובו של סרז' אורייה בעסקה, אבל האחרון סירב לעבור לוולבס. היום המגעים הבשילו לכדי עסקה ודוהרטי חתם לארבע שנים.

* ריאל מדריד מכרה את אוסקר רודריגס לסביליה תמורת 13.5 מיליון יורו. אוסקר גדל בנוער של הבלאנקוס ולא שיחק מעולם בקבוצה הבוגרת. הוא הושאל בשתי העונות הקודמות ללגאנס.

* אייבר שילמה 2 מיליון יורו לדינמו זאגרב עבור דמיאן קונדז'ור, שחקן הכנף הפולני בן ה-28 שחתם לשלוש שנים.

שמועות

* עוד חדשות רעות לברצלונה: מספר גופי תקשורת, כולל "טלחראף" ההולנדי, מדווחים הערב כי דוני ואן דה בייק סיכם את תנאיו האישיים במנצ'סטר יונייטד. הקשר יחתום לחמש שנים, אייאקס אמורה לקבל כ-45 מיליון יורו עבור הקשר.

* לפי "קוריירה דלו ספורט", לאוטרו מרטינס עשוי לבחור שלא לעבור לברצלונה, בגלל סאגת ליאונל מסי. חלוץ נבחרת ארגנטינה לא אוהב את הטיפול בבן ארצו ושוקל כעת להאריך את חוזהו באינטר, בפרט לאחר הארכת החוזה של מאמנו אנטוניו קונטה.

* התקשורת בברזיל מספרת שפלומיננזה קיבלה את הצעת ליברפול על השוער מרסלו פיטאלוגה. הנער בן ה-17 מחזיק בדרכון גרמני, מה שיקל על ההגעה שלו למרסיסייד.

* קשר נאפולי אלאן צפוי לעבור בימים הקרובים לאברטון תמורת 25 מיליון יורו. כרגע קרלו אנצ'לוטי פועל על מנת לצרף את חאמס רודריגס גם לקבוצתו הנוכחית.

* סוכמה השאלת הבלם פרנסיסקו מונטרו מאתלטיקו מדריד לבשיקטאש. הספרדי בן ה-21 ישחק בשנתיים הבאות בקבוצה הטורקית, אחרי שגם את העונה החולפת העביר כמושאל - בדפורטיבו לה קורוניה.

* מאמן ארסנל מיקל ארטטה אישר שפייר אמריק אובמיאנג קרוב לחתום על חוזה חדש בקבוצה.

* ניוקאסל ויתרה נכון לעכשיו על האפשרות לרכוש את איינזלי מייטלנד ניילס מארסנל ומפנה את מאמציה כדי להחתים את ריאן ברוסטר מליברפול.

* ר.ב. לייפציג מעוניינת בחלוץ ורדר ברמן מילוט ראשיצה, אבל לפי הדיווחים האחרונים עדיין לא יצרה קשר עם קבוצתו.

* מנצ'סטר יונייטד רוצה את מגן ריאל מדריד סרחיו רגילון, שבילה את העונה החולפת בהשאלה לסביליה וזכה איתה בליגה האירופית. למרות העונה המוצלחת שלו, רגילון נמצא בהיררכיה מתחת לפרלאן מנדי ומרסלו.

* אסטון וילה מעוניינת בשוער המחליף של ארסנל, אמיליאנו מרטינס. השוער היה נהדר בחודשים האחרונים מאז הפציעה של ברנד לנו ו-וילה תציע עליו 10 מיליון ליש"ט. לפי הדיווחים, התותחנים דורשים 20 מיליון.

סרחיו רגילון שחקן סביליה. GettyImages
על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. סרחיו רגילון/GettyImages

* יוטו נגאטומו, מגן נבחרת יפן בן ה-33 שזכור בעיקר מאינטר ושיחק בשנתיים האחרונות בגלאטסראיי, הגיע לצרפת לקראת בדיקות רפואיות במארסיי וחתימה לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully