וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.8: מואיז קן חוזר ליובנטוס, ואן דה בייק למנצ'סטר יונייטד?

עודכן לאחרונה: 29.8.2020 / 22:17

החלוץ שכשל באברטון צפוי לשוב לאלופת איטליה כמושאל. קומאן ירד מקשר אייאקס, שעשוי לעבור ליונייטד, ויינאלדום מועמד לברצלונה. לידס שברה את שיא ההעברות

אוהדי ברצלונה מוחים נגד ההנהלה בשל כוונת ליאונל מסי לעזוב/מתוך טוויטר

העברות

* העסקה היקרה בתולדות לידס יונייטד: העולה החדשה לפרמיירליג הודיעו על החתמתו של כוכב ולנסיה רודריגו. על פי דיווחים, מרסלו ביילסה שילם 30 מיליון יורו עבור החלוץ הספרדי בן ה-29 שחתם עד 2024.

* אחרי רודריגו, לידס רכשה ב-13 מיליון ליש"ט גם את רובין קוך, הבלם בן ה-24 של פרייבורג שחתם על חוזה עד 2024.

* צסק"א מוסקבה רכשה את שחקן הכנף הניגרי צ'ידרה אג'וקה בן ה-22 מהירנביין ב-12 מיליון יורו (חוזה לארבע שנים) ואת הבלם הברזילאי ברונו פוקס בן ה-21 מאינטרנסיונל ב-8 מיליון יורו (חוזה לחמש שנים).

* אבל הרננדס, החלוץ האורוגוואי בן ה-30 ששיחק בין היתר בפאלרמו והאל סיטי, נפרד מאל אהלי הקטארית וחזר לדרום אמריקה עם חוזה לעונה אחת באינטרנסיונל הברזילאית.

* השוער הפורטוגלי-שוויצרי ז'ואל פריירה בן ה-24 הושאל לעונה אחת ממנצ'סטר יונייטד להאדרספילד מליגת המשנה.

* וליקו פאונוביץ', שהוזכר כמועמד להחליף את ולאדן איביץ' במכבי תל אביב, יפגוש אותו בליגת המשנה באנגליה אחרי שמונה למאמנה החדש של רדינג.

שמועות

* בהולנד טוענים: קשרה ההולנדי של אייאקס דוני ואן דה בייק כבר לא מועמד לברצלונה - ולמעשה צפוי לעבור למנצ'סטר יונייטד. לאור זאת, המטרה העיקרית של רונלד קומאן לקישור של ברצלונה היא הולנדי אחר - ג'יג'י ויינלאדום מליברפול.

* לפי "ספורט", צ'ירו אימובילה שזכה בנעל הזהב האירופית עשוי להפוך למחליפו של לואיס סוארס בברצלונה. על פי הערכות, כוכב לאציו יעלה כ-50 מיליון יורו.

* לואיס סוארס עצמו נמצא על הכוונת של אתלטיקו מדריד, לפי "אס". גם יובנטוס הוזכרה בעניינו של הכוכב האורוגוואי שלא נמצא בתכניות של רונאלד קומאן. על פי דיווחים, אנדראה פירלו מתלבט בין סוארס ואדין דז'קו.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס קרובה להחתמתו מחדש של החלוץ הצעיר מואיז קן שכשל באברטון. אלופת איטליה תצרף אותו כמושאל לשנתיים ותתחייב לרכוש את כרטיסו מהטופיז ב-2022.

* מילאן קרובה להשגת סנדרו טונאלי, היהלום האיטלקי של ברשיה, אחרי שניצחה במאבק את היריבה העירונית אינטר. קשר נבחרת איטליה בן ה-20 אמור לעבור בהשאלה, עם אפשרות לרכישה ב-30 מיליון יורו בסיום העונה, כך על פי "גאזטה דלו ספורט".

* הקשר הספרדי ברהים דיאס יעבור למילאן בהשאלה, כשריאל מדריד לא הסכימה להכניס לעסקה סעיף רכישה.

* לסטר סיטי סימנה מחליפים לבן צ'ילוול: ניקולאס טגליאפיקו מאייאקס, ורובין גוזנס מאטאלנטה. השניים עולים כ-40 מיליון ליש"ט.

* לפי "דיילי מייל", צ'לסי עדיין לא ויתרה על כוכב ווסטהאם דקלן רייס, אולם הפטישים דורשים 80 מיליון ליש"ט - 15 מיליון ליש"ט יותר משהבלוז מוכנים לשלם.

* ריאל בטיס על סף סיכום עם קלאודיו בראבו, שעזב את מנצ'סטר סיטי והפך שחקן חופשי.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 28.8: ברצלונה נעולה על ויינאלדום, צ'לסי קבעה סעיף שחרור חדש לקאנטה

לכתבה המלאה
צ'ירו אימובילה לאציו. רויטרס
ישתדרג? אימובילה/רויטרס

* המועמדים המובילים של באיירן לברקוזן להחליף את קאי האברץ: פטריק שיק מרומא וז'רמי בוגה מססואולו.

* אלכסנדר קולארוב קרוב לעזוב את רומא לטובת אינטר. הנראזורי צפויים לשלם כ-2 מיליון יורו עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully