וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון וכריס פול שוחחו עם אובמה: "נמשיך לשחק - ולהשמיע את קולנו"

נשיא ארה"ב לשעבר ייעץ לשחקנים לחדש את הפלייאוף. דני גרין: "להפסיק לשחק לגמרי היה מטופש". פורזינגיס סיים את הסדרה

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

פלייאוף ה-NBA יתחדש הערב (שבת) לאחר שביתת השחקנים. כוכבי הליגה החליטו לחזור לשחק, מתוך הבנה כי יוכלו להשתמש בפלטפורמה שלהם כדי לנסות ולחולל שינוי אמיתי בארצות הברית - הבנה אליה הגיעו גם בסיוע ברק אומבה.

לפי ESPN, לברון ג'יימס, כריס פול ומספר שחקנים אחרים יצרו קשר עם נשיא ארצות הברית לשעבר, בניסיון להבין מה עליהם לעשות. ג'יימס, תחילה, תמך בביטול העונה, בעוד אובמה חשב אחרת. "כמעריץ אדור של כדורסל, ברק אובמה מדבר באופן קבוע עם שחקנים ואנשי הליגה", אמרו במשרדו של הנשיא לשעבר. "הוא שוחח עם מספר שחקנים על הקמת ועדת צדק חברתי שתוודא שהמעשים של הליגה במהלך השבוע יובילו למעורבות אמיתית, ולרפורמה במשטרה".

"אלה היו ימים אמוציונליים מאוד, לא רק לי אלא לכולם", אמר פול. "לשחקנים שלנו מגיע הרבה קרדיט. הקשר שיש בין כולנו הוא מדהים. מה שראיתם בימים האחרונים הוא קבוצת אנשים שהיתה זקוקה למנוחה, כדי להתארגן מחדש ולהבין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. אנחנו אנושיים, בסופו של דבר. אנחנו מבינים כמה חזקים הקולות שלנו וידענו שאם נבחר לזוז הצידה, לא בהכרח יהיו לנו את אותם קולות. נמשיך לשחק, אבל נמשיך גם להשמיע את קולנו. אני בליגה 15 שנה ומעולם לא ראיתי דבר כזה. לעולם לא אשכח את זה".

שחקן הלייקרס דני גרין ניסה להסביר את שינוי המגמה של קבוצתו, שבסופו של דבר תמכה בחזרת הפלייאוף: "יש הרבה מתח בבועה. אנחנו כאן בלי המשפחות, סגורים חודשיים במקום קטן. החבר'ה קצת עצבניים. ניהלו שיחות והיינו זקוקים ליום-יומיים כדי לקבל החלטות גדולות מאוד בפרק זמן קצר. זה קשה. להפסיק לשחק לגמרי היה מטופש".

שלט Black Lives Matter מחוץ לאולם NBA. GettyImages
הלילה חוזרים לשחק/GettyImages

* דאלאס תיאלץ להסתדר בהמשך הסדרה שלה מול לוס אנג'לס קליפרס ללא קריסטאפס פורזינגיס, הסובל מקרע קטן במיניסקוס של ברכו הימנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully