וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-NBA יתחדש בסופ"ש, דונלד טראמפ: "הליגה נהייתה כמו גוף פוליטי"

עודכן לאחרונה: 27.8.2020 / 22:18

השחקנים נפגשו פעם נוספת וליבנו את העניינים. לברון: "שינוי מתרחש דרך פעולה". נשיא ארה"ב ביקר: "הרייטינג בירידה, לאנשים נמאס"

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

ליגת ה-NBA עדיין סוערת לאחר ההחלטה של הקבוצות לדחות את משחקי אמש (רביעי). גם הערב לא יתקיימו משחקים, הנה כל מה שקרה בבועה באורלנדו, דקה אחר דקה.

שופטי ה-NBA בבועה יצאו לצעדת מחאה

ג'ורג' קארל מביע את דעתו

22:15: דונלד טראמפ הגיב לראשונה למחאות של 24 השעות האחרונות ב-NBA. "הם כמו גוף פוליטי, וזה לא טוב", אמר נשיא ארצות הברית. "אני לא חושב שזה טוב לספורט, או למדינה. אני לא יודע הרבה על המחאות ב-NBA, אני יודע שהרייטינג של הליגה די רע כי לאנשים נמאס. אבל אני לא יודע הרבה על המחאות".

21:28: בליגה הודיעו באופן רשמי של דחיית משחקי היום. "אנחנו מקווים להמשיך את המשחקים בשישי או בשבת. צפויה שיחת וידאו בין קבוצה של שחקנים NBA ונציגי חלק מהקבוצות, ביחד עם נציגים של ארגון השחקנים, אנשי הליגה ומייקל ג'ורדן, כדי לדון בצעדים הבאים".

20:53: דאלאס הודיעה רשמית שמשחק מספר 6 בסדרה מול לוס אנג'לס קליפרס, שאמור היה להיערך הלילה, נדחה. על פי הערכות, יתקיים ביום שבת.

20:36: עוד פרטים עולים מפגישת השחקנים. בניגוד ליום רביעי, הפעם לברון ג'יימס וקוואי לאונרד הודו שהאינטרס הטוב ביותר של כולם הוא להמשיך לשחק. כריס פול ואנדרה איגודאלה מארגון השחקנים הסבירו את ההשלכות הכלכליות של הפסקת העונה.

19:32: אחד השחקנים שנכח בפגישה החמיא לכריס פול אנדרה איגודאלה, יושבי הראש של ארגון השחקנים - "הם עשו עבודה מצוינת".

19:20: לפי כריס היינס מ"יאהו", חלק מהתסכול של השחקנים אמש היה משום שלא חשבו בצורה דומה. "התקווה היתה שאחרי שינה טובה, הם יוכלו להיפגש שוב ולפתור את זה. הפלייאוף חוזר". אחד העיתונאים האמריקאים טען כי בניגוד לפגישה שהתקיימה אמש, הפעם "כולם היו באותו ראש". לברון ג'יימס, לפי דיווחים, לקח צעד אחורה ושמר על שקט מוחלט.

19:05: שאמס צ'רניה מ"האתלטיק" מדווח כי השחקנים רוצים "למצוא דרכים חדשות ומשופרות כדי לנקוט בעמדות חברתיות". המשחקים, לטענתו, צפויים להתחדש בסוף השבוע.

18:58: לפי דיווחים בארצות הברית, שלושת המשחקים שאמורים היו להתקיים הערב יידחו. עם זאת, אדריאן ווז'נראוסקי טוען כי "השחקנים החליטו להמשיך את הפלייאוף".

18:08: בשעה זו אמורות להתקיים שתי פגישות נפרדות - אחת של השחקנים, ואחת של בעלי הקבוצות.

17:37: לפי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN, "מספר שחקני מפתח של הלייקרס, ושחקנים אחרים מרחבי הליגה, נשארו עד השעות הקטנות של הלילה כדי לדבר על העניינים בבועה. קיימת אופטימיות אצל שחקני המפתח, רוב השחקנים רוצים שהפלייאוף יימשך".

התגובה של לברון ג'יימס

ודריימונד גרין

מארק ג'קסון גאה

טריסטן תומפסון תומך

16:28: מיאמי פרסמה הודעה רשמית, שנפתחה במילה "מספיק. כולנו ראינו כיצד המשטרה התנהגה עם גברים ונשים שחורים לא חמושים לעומת אזרחים לבנים חמושים. חוסר הצדק הזה, של הטיפול בשחורים על ידי המשטרה, חייב להיפסק. אנחנו עומדים עם שחקני ה-NBA ומגבים את החלטתם למחות".

16:02: ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של דונלד טראמפ, התייחס למחאות בבועה ואמר: "שחקני ה-NBA מאוד ברי מזל שהם במצב כלכלי שמאפשר להם לקחת יום חופש מהעבודה ללא השלכות. יש להם את המותרות הזו, וזה נהדר בשבילם. אני חושב שצריך להפוך את הסיסמאות למעשים, והבית הלבן מוכן לשתף עימם פעולה".

15:47: נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה תומך במחאת השחקנים: "אני מצדיע לשחקני מילווקי על שעמדו על מה שהם מאמינים בו, למאמנים כמו דוק ריברס ול-NBA ול-WNBA על שהם מהווים דוגמא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully