וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש המפתח שתיווך בין שחקני ה-NBA ובעלי הקבוצות: מייקל ג'ורדן

לפי ESPN, השחקן הגדול אי פעם נתן גב לשחקנים בפגישה המכרעת ואמר ליתר בעלי הקבוצות: "כרגע, להקשיב זה טוב יותר מלדבר"

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

דווקא כשנראה היה שעונת ה-NBA תגיע לסיומה, הצליחו אמש (חמישי) השחקנים להגיע לפשרה בינם לבין עצמם: השביתה תימשך עוד יממה אחת, ובסוף השבוע המשחקים יתחדשו. כעת מתברר שאחת מדמויות המפתח בשיחות הקדחתניות בבועה באורלנדו הוא לא שחקן, כי אם שחקן עבר. שחקן העבר הגדול בכל הזמנים.

כן, לפי ESPN, ג'ורדן - הבעלים השחור היחיד בליגה - יצר קשר עם כריס פול, יו"ר ארגון השחקנים, עוד לפני הפגישה שערכו בעלי 30 הקבוצות, "כדי להבין מה השחקנים מקווים להשיג מעתה והלאה, ולנסות לסייע כשייצרו קשר עם בעלי הקבוצות". הוד אווירותו אף שוחח עם ראסל ווסטברוק בנושא.

הבעלים של שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן. AP
כשהוא מדבר, אנשים מקשיבים. ג'ורדן/AP

אבל התמיכה של ג'ורדן לא נגמרה שם. בפגישת בעלי הקבוצות שנערכה באופן וירטואלי אמש, היה בעלי שארלוט הקול החזק ביותר בכל הנוגע לתמיכה בשחקנים. "כרגע, להקשיב זה טוב יותר מלדבר", אמר MJ ליתר הבעלים.

"מייקל הוא האיש המושלם לתפקיד הזה", אמר אחד מאנשי הליגה. "הוא היה שחקן גדול שזכה באליפויות, והוא בעלים של קבוצה משוק קטן. מקשיבים לו, גם השחקנים וגם הבעלים". גם ג'ורדן וגם יתר בעלי הקבוצות תמכו בהמשך העונה, לפי ESPN.

עוד בוואלה!

פלייאוף ה-NBA יתחדש בסופ"ש, דונלד טראמפ: "הליגה נהייתה כמו גוף פוליטי"

לכתבה המלאה

ביל ראסל גאה בממשיכי דרכו

אנדרה דראמונד לא מתכוון לשתוק

הבעלים של יוסטון טילמן פרטיטה נתן גב לשחקניו ואמר: "זה דור אחר. אם אתה לא גמיש ורואה את הדעות של אחרים, לא תצליח בעולם היום. אני מכבד אותם ועומד לצידם. הם היו זקוקים להפסקה קצרה. אנחנו שותפים, 50-50. אם לנו יהיה טוב, להם יהיה טוב. אם לליגה לא יהיה טוב, לאף אחד לא יהיה טוב. אהבתי שכולם עמדו ביחד. זו היתה הפוגה, לא חרם".

אחד השחקנים שנכחו בפגישות הסביר זאת טוב מכולם: "הבועה לא רק נועדה לשאלה מי תיקח אליפות. עכשיו יותר מתמיד, זה הרגיש כאילו המסר שלנו דוהה. אנחנו מקווים שזה יכול ליצור רמה חדשה של אקטיביזם ומחויבות מצד הבעלים והקבוצות, ליצירת שינוי אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully