וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו קבוצה הכי פחות מתאימה לו? דני אבדיה שוב על שולחן הניתוחים

בארצות הברית ניתחו את האפשרויות של הישראלי הצעיר וחרצו: "בדטרויט יש לו סיכוי נמוך לפרוח". שיקגו תתן לו עדיפות בבחירה הרביעית?

דני אבדיה מכריז על הרשמתו לדראפט/באדיבות מכבי תל אביב

בזמן שה-NBA נמצאת בעיצומה של טלטלה בקנה מידה היסטורי, הדראפט ממשיך לחכות מעבר לפינה והפרשנים ממשיכים לנתח את הכישרונות השונים. ב"בליצ'ר ריפורט" פרסמו כתבה העוסקת בקבוצה הכי פחות מתאימה לכל אחד מהפרוספקטים הבכירים בדראפט, וטענו כי אבדיה מייחל שלא להגיע לדטרויט, שתבחר שביעית.

"דני אבדיה יעדיף להגיע לקבוצה בה יהיה מוקף בסקוררים ופליימייקרים. הוא טוב יותר כשחקן משני מאשר בתור השחקן המוביל בהתקפה. בדטרויט, ייתכן שהוא יידחק לתפקיד שידרוש ממנו ליצור יש מאין לעיתים קרובות", ציין מומחה הדראפט של האתר ג'ונתן וסרמן. "זה לא עבד לפיסטונס בעונה שעברה עם סקו דומבויה, שדייק ב-39 אחוז בלבד מהשדה. בדטרויט אבדיה יצטרך לקחת זריקות קשות, מבלי שיהיו לידו שחקנים עם מספיק כישרון התקפי".

דני אבדיה. צילום מסך, צילום מסך
שיקגו היעד האולטימטיבי?/צילום מסך, צילום מסך

קבוצה שדווקא עשויה להתאים יותר לאבדיה היא שיקגו, שזכתה בבחירה הרביעית. הבולס מינו לאחרונה את ארתוראס קרנישובאס כנשיא, וחיבתו לשחקנים אירופיים עשויה להטות את הכף לטובת אבדיה.

כתב "האתלטיק" דריל מייברי המסקר את הבולס צייץ אמש: "אבדיה שיחק הכי הרבה דקות מבין כל השחקנים הבכירים בדראפט. הוא מנוסה, הוא בוגר, ואם הוא יכול לעבוד על ההגנה והקליעה שלו, מדובר בחתיכת פרוספקט. אני בהחלט רואה אותו נבחר על ידי הבולס בבחירה הרביעית. זה תלוי כמה פוטנציאל הם רואים בו, אבל אני מאמין שהם מאוד מאמינים בו".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully