וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון זועם על שחקני מילווקי, ש"החליטו להחרים את המשחק על דעת עצמם"

בארה"ב שופכים אור על הפגישה ש"הסתיימה בצורה מכוערת": ג'יימס וקוואי הובילו קו תקיף והתאכזבו מהפעולה הספונטנית של הבאקס, שזכתה לתמיכה מלאה רק כלפי חוץ. בשורה התחתונה: האופציה להחרים את כל הפלייאוף "רצינית", אדם סילבר בדילמה

מחזירים את הכדורים מהמשחק של אורלנדו נגד מילווקי/מתוך הטוויטר

בארצות הברית שופכים אור על הפגישה הסוערת בין שחקני ה-NBA בעקבות ההחלטה להחרים את שלושת משחקי הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף. השחקנים נפגשו באחד המלונות בהם משתכנים השחקנים במתחם דיסניוורלד כדי לדון בפעולות ההמשך של המחאה, כשבין היתר הועלתה האפשרות להחרים את המשך הפלייאוף ולגרום לביטול העונה.

על פי דייויד אולדריג' מה"אתלטיק", הפגישה הסתיימה "בצורה מכוערת", כשלברון ג'יימס נוטש אותה באמצע ושחקני הלייקרס והקליפרס הולכים בעקבותיו, בגלל חוסר הסכמות עם שאר השחקנים. השחקנים ערכו הצבעה ראשונית ולא פורמלית בין השחקנים בה נשאל כל שחקן האם ברצונו להחרים את שאר הפלייאוף או לחדש אותו. הרוב המכריע של השחקנים הצביע בעד חידוש המשחקים ונגד החרמה מוחלטת של הפלייאוף, אולם הלייקרס והקליפרס - בהובלת לברון ג'יימס וקוואי לאונרד - הובילו קו תקיף יותר, והצביעו בעד ביטול העונה.

כך או כך, למרות המתיחות וחוסר ההסכמות בין השחקנים, אף קבוצה לא צפויה לקבל החלטות לבדה. השחקנים קבעו פגישה נוספת בהמשך היום, בה ינסו לדון שוב בצעדי המחאה - בתקווה שהפעם יוכלו להציג חזית מאוחדת.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
הצד הרדיקלי של המחאה. לברון וקוואי/GettyImages

ככל הנראה, חוסר ההסכמה בין השחקנים נבע מההחלטה החד צדדית של מילווקי, שנעשתה ללא תיאום עם ארגון השחקנים. בארצות הברית טענו כי ההחלטה של מילווקי לא לצאת מחדר ההלבשה למשחק נגד ברוקלין, הייתה ספונטנית ושמי שהוביל אותה היה ג'ורג' היל. להחלטה של הבאקס קדמו ספקולציות ודיווחים על האפשרות שהמשחק הראשון שיוחרם יהיה משחק 1 בין בוסטון לטורונטו בחצי גמר המזרח, שאמור להיערך הלילה.

שחקנים בבוסטון וטורונטו שוחחו ביניהם על האפשרות להחרים את המשחק, אבל ככל הנראה היו בתיאום מלא עם ארגון השחקנים. ג'ייסון טייטום אף אמר ש"יש שחקנים שמרגישים שאין טעם להמשיך את הפלייאוף במצב הנוכחי".

בניגוד אליהם, שחקני מילווקי פעלו ככל הנראה לבד - מה שהתקבל בביקורת אצל חלק מהשחקנים, בראשם לברון. לפי רשת "יאהו", למרות שהפגינו כלפי חוץ תמיכה מלאה בצעד של מילווקי, "לברון ואחרים הרגישו מאוכזבים מהעיתוי שלו, ובעיקר מהעובדה שמילווקי עשתה זאת מבלי לדבר עם אחרים".

עוד בוואלה!

המשך הפלייאוף בסכנה: הלייקרס והקליפרס הצביעו בעד ביטול העונה

לכתבה המלאה

בפגישה מתחו השחקנים ביקורת על בעלי הקבוצות ועל הקומישינר אדם סילבר, שבשלב זה אפילו לא נמצא בבועה. סילבר שקצר מחמאות רבות על טיפולו במשבר הקורונה ועל האופן שבו החזיר את הליגה לפעילות, כבר לא זוכה לאהדה כוללת מהשחקנים.

סילבר יחד עם מועצת המנהלים של ה-NBA יקיימו פגישת חירום משלהם בשעות הקרובות, כדי לדון בתגובה להחרמת המשחקים. לפני החרמת המשחקים, סילבר עודד את השחקנים למחות בצורות שונות, אבל כעת הוא עומד בפני התנגשות אינטרסים: צעד קיצוני כמו החרמה של משחקים או אפילו החרמה של כל הפלייאוף תעלה ל-NBA הון תועפות, ותוביל להפסדים כספיים כבדים.

* בין אם המשחקים יחודשו בקרוב או לא, נראה שפורטלנד תיאלץ להסתדר ללא דמיאן לילארד. כוכב הבלייזרס, ממצטייני הבועה, עזב את מתחם דיסניוורלד כדי לערוך סבב בדיקות נוסף בעקבות הפציעה שספג במשחק 4 נגד הלייקרס. הלייקרס מובילים 1:3 בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully