וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו נבחר לשחקן ההגנה של העונה: "אני יכול עוד להשתפר"

הגריק פריק הקדים בפער גדול את אנתוני דייויס ורודי גובר בדרך לתואר היוקרתי. רק ארבעה שחקנים לפניו הוכתרו גם ל-MVP וגם לשחקן ההגנה של העונה לאורך הקריירה

לוקה דונצ'יץ' חוגג את סל הניצחון מול הקליפרס/מתוך האתר הרשמי של דאלאס מאבריקס

יממה לפני שמילווקי שלו תנסה לסגור עניין במשחק החמישי מול אורלנדו בסדרת הסיבוב הראשון היחידה במזרח שלא הסתיימה בסוויפ, יאניס אנטטוקומפו הוכתר הלילה (בין שלישי לרביעי) רשמית לשחקן ההגנה של העונה ב-NBA. אחרי שנתיים רצופות בהן זכה רודי גובר בתואר, התכבד הגריק פריק לזכות בו בפעם הראשונה בקריירה, והפך לחמישי בלבד אי פעם שמחזיק ברזומה גם בתואר שחקן ההגנה של העונה וגם בתואר ה-MVP, לצד מייקל ג'ורדן, האקים אולאג'ואן, דייויד רובינסון וקווין גארנט.

אנטטוקומפו בן ה-25 קיבל 432 נקודות בדרך לתואר אחרי שדורג ראשון על ידי 75 מבין 100 העיתונאים שהשתתפו בבחירה, והקדים בפער עצום את אנתוני דייויס (200 נקודות ו-14 דירוגים במקום הראשון) ואת גובר (187 נקודות ו-6 דירוגים במקום הראשון). היווני נחשב לצלע המרכזית בהגנה של הבאקס שהיתה הטובה בליגה העונה כשאיפשרה ליריבותיה לקלוע רק 96.5 נקודות לכל 100 התקפות כשיאניס על הפרקט, כשהוא עצמו רושם 13.6 ריבאונדים, חסימה אחת וחטיפה אחת למשחק ב-30.4 דקות בממוצע.

שחקנה של מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
עוד פרק באגדה. יאניס אנטטוקומפו/GettyImages

"כשאתה משחק לצד חבר'ה שמשחקים כל כך חזק, תארים כאלה יכולים להגיע", אמר אנטטוקומפו לאחר הזכייה. "המסקנה שלי מהזכייה הזו היא שחייבים לנצח, צריך לעשות כל מה שאפשר בכל יום כדי להציב את עצמך ואת הקבוצה שלך במצב הכי טוב כדי לנצח, ואז דברים טובים יקרו, והכל פשוט יתרחש מעצמו. זו היתה השנה הכי טובה שלי מבחינה הגנתית, אבל אני יכול להשתפר עוד, להיות עוד יותר אקטיבי, לחסום יותר, לחטוף יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully