וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מעריכה: מסי יצטרך לשבת שנה בחוץ כדי לעזוב בחינם לסיטי

בברצלונה משוכנעים שהפרעוש יעבור על התקנות אם יעבור לאנגליה ללא תמורה. במקביל, ברתומאו "מסנן" את אביו של מסי. וגם: פרטי החוזה המסתמן בסיטי

אוהדי ברצלונה פורצים לתחומי הקאמפ נואו בהפגנה נגד עזיבת ליאונל מסי/טוויטר

על רקע הדרישה של ליאונל מסי לעזוב את ברצלונה, בספרד התרכזו ביממה האחרונה בשאלה אחת: האם למסי יש בחוזה סעיף שחרור בגובה של 700 מיליון יורו, או שלא? כידוע, מסי מבקש להשתחרר בחינם כי לטענתו חוזהו הסתיים, ברצלונה טוענת שהיא תדרוש את הסכום שבסעיף השחרור שלו, אבל בשבת פורסם בספרד שלמעשה תוקף הסעיף הזה פג בתום עונת 2019/20.

אבל את ברצלונה הפרסומים לא מעניינים. סוללת עורכי הדין שבארסה שכרה כדי לטפל בתיק משוכנעים שהאפשרות החוקית היחידה של מסי לעזוב בחינם היא אך ורק אם לא ישחק כדורגל במשך שנה ולא יקבל שכר - עד תום חוזהו בברצלונה, למעשה.

ביממה האחרונה מתנהל דיון משפטי בנוגע לחוזה ולגובה סעיף השחרור. אחרי שהנהלת הליגה הספרדית (שכמובן לא רוצה שמסי יעזוב אותה) התייצבה לצד ברצלונה וגיבתה אותה, מספר מקורות בספרד תמכו בטענה של נציגיו של מסי שאכן סעיף השחרור שלו לא קיים, וגם ב"Onda Cero" הבהירו אתמול: "סעיף השחרור לא בתוקף אחרי סוף עונת 2019/20". ההערכה היא שכך או כך הוא לא יוכל להשתחרר בחינם, ומי שעשוי לקבוע את מחיר כרטיס השחקן שלו הוא בית המשפט בספרד, אבל ברור שהסיפור מורכב הרבה יותר.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
שני הצדדים לא יוותרו בקלות. מסי/רויטרס

מאחורי הסוגיה הטכנית הזאת עומדת השאלה עד כמה מסי רוצה לעזוב ואיך ברצלונה מתכוננת לנהוג בו. בקרב אוהדי ברצלונה קיים מרמור בשבוע האחרון מהיחס של המועדון לכוכב הכי גדול בתולדותיו ולקשיים שמרעימים עליו ולהתנהגות הלא מכובדת כלפיו. מנגד, בארסה כמובן שואפת להשאיר לא רק את השחקן המצטיין, אלא גם את הסמל שלה והאיש שמייצר לה לא מעט הכנסות. ביום רביעי אביו של מסי, חורחה, צפוי להיפגש עם נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו ולבקש להשתחרר בצורה נעימה והגונה. בקטאלוניה טוענים שמסי נתקל בהתנגדות מצידו של הנשיא, שמסרב לענות לשיחות טלפון מאביו של הפרעוש.

כך או כך, במנצ'סטר סיטי אופטימיים מתמיד לגבי האפשרות שעסקת מסי תושלם. מרסלו בצ'לר, שחשף ראשון את בקשת העזיבה של הפרעוש (ובזמנו פרסם לפני כולם גם על המעבר של ניימאר לפריז סן ז'רמן), טוען שהתכולים כבר מתכוננים להכרזה על צירופו של מסי, ואף הספיקו לשכור חברה חיצונית של הפקת סרטוני וידאו כדי "לערוך סרטון מיוחד" לקראת בואו של הכוכב הארגנטינאי. ב"מארקה" חשפו כי מסי כבר הגיע לסיכום על תנאיו עם סיטי עם יגיע מברצלונה בלחינם: החוזה עליו יחתום יהיה לחמש שנים, ובמהלכו ירוויח כ-750 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

אביו של מסי ייפגש עם ברתומאו, דיווח: סיטי תציע 500 מיליון יורו לחמש שנים

לכתבה המלאה

בינתיים בן דודו של הפרעוש, מקסימיליאנו קוצ'טיני, הודה שמסי כבר לא מאושר בברצלונה, וסיפק רמז נוסף על היעד הבא של הכוכב: "אני רוצה לראות אותו בקבוצה שמשחקת היטב. מכל הקבוצות שמוזכרות, נראה לי שבמנצ'סטר סיטי הוא הכי יתאים. הוא צריך למצוא מקום בו יהיה שמח. אם הוא היה שמח בברצלונה, הוא היה נשאר שם. אבל זה לא המצב, והוא רוצה לחפש כיוונים חדשים. זו זכותו".

קוצ'טיני הוסיף והודה שגם הוא היה מופתע מההחלטה של מסי לעזוב את המקום שהיה לו למשך כל כך הרבה שנים: "אף פעם לא חשבתי שיעזוב את ברצלונה. כרגע אני מעריך שזה יקרה, כי אם הוא יעזוב היום בארסה תקבל עליו כסף, ואם לא - הוא יעזוב בחינם בשנה הבאה. אני מקווה שיום אחד ליאו יוכל לשחק בארגנטינה, כדי להחזיר את האהבה שהעם הארגנטינאי גילה כלפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully