וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.9: גבריאל חתם בארסנל, פריז סן ז'רמן פנתה לסוארס

התותחנים רכשו את בלם ליל, שחתם לחמש שנים. ניימאר משתתף במאמצי השכנוע של האורוגוואי לעבור לפריז. ריאל מוכרת שלושה שחקנים, ראקיטיץ' חזר לסביליה

שון וייסמן מוצג בריאל ויאדוליד/מתוך אינסטגרם

העברות

* גרנאדה רכשה את הקיצוני של ריאל מדריד אלברטו סורו תמורת 2.5 מיליון יורו.

* ורונה רכשה את שוער רייקה איבור פאנדור תמורת 900 אלף יורו.

* ווטפורד קבוצתו החדשה של ולאדן איביץ' שאלה עד תום העונה מברייטון את החלוץ גלן מארי.

* אחרי חיזור ממושך, ארסנל הודיעה על החתמתו לחמש שנים של גבריאל. התותחנים ישלמו בסביבות 30 מיליון יורו עבורה בלמה של ליל, שילבש את הספרה מספר 6.

* איבן ראקיטיץ' עזב את ברצלונה, וחזר לקבוצתו לשעבר סביליה - כך הודיעו היום שני המועדונים. הקשר הקרואטי, ששיחק בסביליה בין 2011 ל-2014, שב לקבוצתו שש שנים אחרי שעזב. הוא חתם לארבע שנים, עד יוני 2024. הקבוצה האנדלוסית תשלם לבארסה 1.5 מיליון יורו, ועוד 9 בבונוסים שונים.

* הבלם ויקטור רואיס בן ה-31 חזר לספרד אחרי עונה אחת בבשיקטאש וחתם לעונה בבטיס.

* קליארי הודיעה על צירופו של הקשר הרומני רזבאן מרין בן ה-24, שהגיע בהשאלה מאייאקס עם חובת רכישה בקיץ הבא, בו יחתום על חוזה עד 2025.

* סנט אטיין שלחה את המגן היווני אלכסנדרוס קטראניס בן ה-22 לעונת השאלה בהטאיספור שעלתה לליגה הבכירה בטורקיה. גם מאמה בירם דיוף, החלוץ בן ה-32 שעזב את סטוק סיטי אחרי שש שנים, הצטרף לעולה החדשה.

* הקשר הברזילאי גילרמה, 29, נמכר מאולימפיאקוס לאל סעד, קבוצתו הקטארית של צ'אבי, בסכום המוערך בכ-5 מיליון יורו. דפורטיבו לה קורוניה, שהחזיקה באופציה של 20 אחוזים ממכירה עתידית, תקבל מיליון יורו.

שמועות

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שפריז סן ז'רמן פנתה ללואיס סוארס, ושניימאר לוקח חלק פעיל בניסיונות לשכנעו לעבור לאלופת צרפת. על פי הערכות. פ.ס.ז' מסוגלת להציע לסוארס שכר גבוה מכפי שיוצע לו ביובנטוס אחרי שחסכה קרוב ל-20 מיליון יורו בעקבות העזיבות של אדינסון קבאני וטיאגו סילבה. במקביל, לפי "ספורט" יובנטוס העבירה הילוך בניסיונותיה לצרף את סוארס. המגעים עם רומא לגבי אדין דז'קו נתקעו, שכן הג'אלורוסי לא מצליחים כרגע לצרף את ארקדיוש מיליק. יובה צפויה להציע לסוארס כ-10 מיליון יורו לעונה, לעומת 15 מיליון יורו לעונה שהוא מרוויח בברצלונה. מנגד, בהולנד טוענים מארק אוברמארס, המנהל הטכני של אייאקס, הודיע לסוארס שהקבוצה תגיש לו הצעה בימים הקרובים, אחרי שתשלים את מכירתם של דוני ואן ביק וסרג'יניו דסט.

* העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו מדווח: ריאל מדריד סגרה שתי עסקאות: מכירת דני סבאיוס לארסנל סוכמה, וכך גם המעבר של בראהים דיאס למילאן. עסקת חאמס רודריגס לאברטון נמצאת בשלבים מתקדמים, והטופיז משוכנעים שיצליחו להחתים את הקשר.

* עוד מפבריציו רומאנו: באיירן מינכן הציעה 12 מיליון יורו כדי לרכוש את איבן פרישיץ' מאינטר, אולם הנראזורי לא מוכנים להתפשר על פחות מ-15 מיליון. השיחות נמשכות, כשמאמן באיירן האנזי פליק מדגיש בפני בכירי המועדון שהוא מעוניין בקרואטי.

* בדרך לעסקאות בין ליברפול לברצלונה? ב"ליברפול אקו" מדווחים שליברפול תסכים למכור לברצלונה את ג'יג'י ויינאלדום, ברגע שהאלופה האנגלית תשלים את צירופו של טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן. עוד באנגליה טוענים שאם בארסה תרצה את סאדיו מאנה כמחליף לליאו מסי, ליברפול תדרוש 100 מיליון ליש"ט.

* מסוט אוזיל קיבל הצעה של 20 מיליון דולר לעונה מאל-נאסר הסעודית.

* לא רק ליברפול: גם מנצ'סטר יונייטד מנסה לנהל מגעים עם טיאגו אלקנטרה, אולם כרגע דרישות השכר של קשר נבחרת ספרד גבוהות מדי עבור השדים האדומים.

* הבעלים של אינטר מיאמי דיוויד בקהאם פנה לגונסאלו היגואין, שככל הנראה סיים את דרכו ביובנטוס.

* בספרד ובאיטליה משוכנעים: ארתורו וידאל אמר 'כן' לאינטר, והצדדים קרובים לסיכום. סעיף השחרור שלו עומד על כ-20 מיליון יורו, אולם ברצלונה עשויה להתפשר על פחות.

* על פי פבריציו רומאנו, הקשר ההולנדי דוני ואן דה בייק עבר את הבדיקות הרפואיות במנצ'סטר יונייטד וכל הפרטים הושלמו. הסכום הסופי שתקבל אייאקס: 40 מיליון יורו ועוד 5 מיליון עבור סעיפים שונים. לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד תמכור את ג'סי לינגארד ואנדראס פריירה, כדי לאפשר את רכישתו של

* לסטר במגעים מתקדמים עם טימותי קסטאן מאטאלנטה וצפויה לשלם עליו 25 מיליון יורו. המגן הימני מעוניין לעבור אל הפרמיירליג.

* כובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2014 מריו גצה מועמד לווסטהאם, מונאקו ורומא.

* על רקע ההתעניינות של אינטר, הצמידה צ'לסי תג מחיר מנופח של 80 מיליון יורו לאנגולו קאנטה.

* בראהים דיאס צפוי לעבור מריאל מדריד למילאן. הקשר הספרדי בן ה-21, שעבר ממנצ'סטר סיטי לריאל מדריד ב-2019 ולא ממש קיבל הזדמנויות אצל הבלאנקוס, יושאל אל הרוסונרי עם אופציית רכישה, אבל תהיה לריאל מדריד אפשרות רכישה מחדש לאחר מכן.

* מנצ'סטר יונייטד גם מתכוונת להפעיל את סעיף השחרור המופיע בחוזהו החדש של דאיו אופמקאנו בר.ב. לייפציג, עליו חתם רק לפני כחודש. על פי הערכות, הבלם הצרפתי יירכש ב-50 מיליון יורו.

* על פי העיתונאי הספרדי חוסה לואיס סאנצ'ס, ארסנל תקבל את הקשר דני סבאיוס לעונת השאלה נוספת מריאל מדריד: "העסקה סגורה, הם רוצים שהוא ימשיך לצבור ניסיון בפרמיירליג".

* המגן הספרדי חואן ברנאט, שנמצא במשא ומתן עם פריז סן ז'רמן בנוגע להארכת חוזהו, אמר בריאיון ל"מארקה": "אני רוצה להישאר כאן לשנים רבות. טוב לי, אני חלק מפרויקט גדול שממשיך להתפתח. עכשיו רק נשאר להגיע לסיכום עם ראשי המועדון".

חלוץ מילאן קשישטוף פיונטק. AP
יחזור לליגה בה כבש בצרורות? קשישטוף פיונטק/AP

* שחקן שיחתום עוד קודם לכן באברטון הוא הקשר הברזילאי אלאן. נשיא נאפולי אישר את מכירתו, והטופיז צפויים לשלם כ-25 מיליון יורו, לפני בונוסים.

* פיורנטינה ממשיכה לחפש שחקנים ועכשיו, על פי "קוריירה דלו ספורט", מוכנה לשלם 25 מיליון יורו להרטה ברלין כדי להחזיר לסרייה A את החלוץ הפולני קשישטוף פיונטק.

* שאלקה מנסה להחזיר את המגן הבוסני סיאד קולשינאץ ומוכנה לשלם 50 אחוזים מהשכר שלו כדי שיגיע כמושאל מארסנל.

* אסטון וילה הגיעה לסיכום עם המגן מאטי קאש וקרובה לסגור עם קבוצתו נוטינגהאם פורסט על רכישה בסך 15 מיליון ליש"ט.

* ראן רוצה שחקן כנף נוסף לקראת הופעת הבכורה שלה בליגת האלופות וסימנה את ז'רמי בוגה שכבר שיחק אצלה כמושאל ב-2015/16, אבל גם נאפולי רוצה את הכישרון בן ה-23 של ססואולו, שדורשת עליו לפחות 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully