וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי עצוב, לא רוצה לצאת מהבית", אבא שלו אישר: שוקלים את האופציה להישאר בברצלונה

הפרעוש יישאר? אחרי הפגישה עם ברתומאו, אביו רומז שהוא עשוי להישאר עוד שנה, בספרד מסבירים: "רוצה להיפרד יפה מהאוהדים". על פי הדיווחים, "מסי לקח את הפרשה בצורה רעה, הוא לא האמין שככה יקרה"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

האם ליאונל מסי יישאר בסופו של דבר בברצלונה? אחרי אינספור שמועות ודיווחים על עזיבה אפשרית של הכוכב את קבוצת הפאר הספרדית, בספרד טוענים כי ישנו סיכוי שבסופו של דבר הארגנטינאי יישאר בקבוצה שבה גדל. גם היום (חמישי) נלווה אתכם עם כל הדיווחים הקשורים למסי וברצלונה.

14:33: על אף שזה כבר עלה לכל הכותרות הראשיות בכלי התקשורת בספרד, ב"ser" טוענים: חורחה מסי מכחיש שהוא ענה "כן" לשאלה "האם מסי שוקל להישאר עונה נוספת בברצלונה, ולמעשה אמר "אני לא יודע".

14:06: ליאו מסי ואביו ייפגשו היום אחר הצהריים כדי לדון בעתידו.

13:23: כלי התקשורת בספרד מדווחים היום בצהריים: חורחה מסי עדיין נמצא בברצלונה וממשיך לדון על עתידו של ליאו מסי. אחרי שהבין מברתומאו שהוא לא ישוחרר בחינם, חורחה מסי אישר שהם בוחנים את האפשרות שליאו יישאר בקבוצה. "חורחה הבין שנגזר על בנו להישאר", נכתב ב"cuatro", "ליאו רוצה לסגור את הסיפור הכי מהר שאפשר... התוכנית החדשה של מסי היא להישאר, אבל רק לעונה אחת נוספת, כשחוזהו יסתיים ביוני 2021, ואז יוכל לעזוב בחינם. בנוסף, כך הארגנטינאי יוכל להיפרד בצורה יפה מהאוהדים בקאמפ נואו, בהנחה שעוד שנה הם כבר יוכלו לחזור לאיצטדיון".

13:06: בתוכנית "El Chiringuito TV" טוענים: "כבר כמה ימים, מאז שהתחיל כל הסיפור הזה ובעיקר מאז הבורו-פקס, מסי היה מאוד כעוס. ועכשיו הכעס הזה הפך לעצב. כל הסיטואציה הזו עוברת עליו רע מאוד. הוא אף פעם לא דמיין שעזיבת המועדון שאהב תיראה רע, ככה. זה משפיע עליו. הוא לא רוצה לצאת מהבית".

13:00: לוקה מודריץ' על עזיבה אפשרית של מסי: "אם זה יקרה, זו תהיה מכה אדירה ליוקרת של הליגה הספרדית. אבל צריך להמשיך קדימה. שחקנים אחרים יגיעו. כשכריבטאנו עזב, קרה אותו דבר, אבל החיים של ריאל מדריד נמשכו, וכך יקרה גם לברצלונה ולליגה בלי מסי".

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
פניית פרסה? ליאונל מסי/רויטרס

12:57: זה אמנם היה באוויר, אבל היום זה הפך לרשמי: ארתורו וידאל קיבל את מכתב השחרור מברצלונה והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

10:55: "מונדו דפורטיבו" מדווח על הפגישה בין חורחה מסי ונשיא ברצלונה ברתומאו: "שני הצדדים שמרו על עמדתם - ברצלונה טוענת שהחוזה בתוקף, אבא של מסי התעקש שליאו רוצה להשתחרר. השיחה נמשכה שעה וחצי ונערכה בהרמוניה ובלי מתחים. ברתומאו הגיע לפגישה עם המנהל המקצועי חאבייר בורדאס. חורחה מסי היה עם אח של ליאו, רודריגו, ועם עורך דין. הנשיא התעקש על עמדתו שהחוזה של מסי בתוקף וסעיף שחרור שלו הוא 700 מיליון יורו, וטען שהמאמן קומאן רוצה שמסי יישאר כי הוא בונה עליו את הקבוצה ואף הציע לו לחדש את החוזה עד אחרי המונדיאל בקטאר. חורחה ענה לו בגיחוך: 'ליאו לא רוצה להישאר אפילו העונה, אז איך אתם מציעים לו הארכת חוזה?'. הוא התעקש שליאו רוצה לעזוב, כי הוא שואף להיות חלק מפרויקט מנצח.

"בברצלונה אמרו לחורחה מסי שגם במנצ'סטר לא בטוח שיזכה בתארים, כי סיטי לא זכתה בצ'מפיונס עם גווארדיולה או בלעדיו. 'אנחנו רוצים שיוביל את הקבוצה של קומאן', אמרו לחורחה, 'איך הוא יעזוב, אם הוא חלק מאיתנו?'. ברצלונה הגיעה לפגישה בלי עורך דין, כי היא לא רוצה להיכנס לטיעונים משפטיים בשלב זה, והיא מרגישה שליאו עטוף בתמיכה של אביו ואחיו, שמגנים על האינטרסים שלו ולא מעוניינים לייצר מתח". כזכור, לפני הפגישה חורחה מסי אמר לתקשורת ש"יהיה לו קשה להישאר".

אז מה אתם אומרים, מסי יישאר בברצלונה?

כן
לא
1986 משתתפים

10:07: ססאר מנוטי, מנהל נבחרת ארגנטינה: "חוץ מאשר בתקופת גווארדיולה, מסי כל הזמן נדש להציל את ברצלונה. עם פפ הוא היה הדובדבן שבקצפת, אחר כך הוא נאלץ להיות כל השאר, וזה מאוד קשה".

9:22: דוד של מסי, מקסי ביאנקוצ'י: "לתחושתי, הפרידה שלו מברצלונה היא לא סופית. אני לא בטוח שהוא יכול לעזוב אותה".

9:00: בנושא אחר: המאמן הארגנטינאי מאוריסיו פוצ'טינו, שלכאורה היה מועמד לאימון בארסה לפני קומאן, טוען כי "בשום שלב לא קיבלתי הצעה מברצלונה... טעיתי בדרך שבה אמרתי ששיהיה בלתי אפשרי מבחינתי לאמן בברצלונה, הגזמתי".

עוד בוואלה!

מיוחד: "מסי זורק את כל מה שהוא עשה כאן לפח, שובר את הלב שככה זה נגמר"

לכתבה המלאה

7:19: האם למרות כל השמועות והדיווחים על עזיבה אפשרית את ברצלונה, ליאונל מסי כן יישאר בקטלוניה בסופו של דבר? ערוץ TyC, בו דווח לראשונה על כוונתו של הפרעוש לעזוב את המועדון שבו גדל, מדווח הלילה (בין רביעי לחמישי) "כי קיים סיכוי של 90 אחוזים שמסי ימשיך בברצלונה ולא יעזוב לקבוצה אחרת, כשהחלטה סופית שלו תתקבל בימים הקרובים". על פי הדיווח "מסי שוקל לכבד את חוזהו ולהישאר במועדון עד לסופו בתום עונת 2021, ורק לאחר מכן לעזוב".

הדיווח מגיע שעות ספורות בלבד לאחר הפגישה של אביו של מסי, חורחה, עם נשיא ברצלונה ז'וסף מריה ברתומיאו, שבסיומה הודיע אביו של הכוכב כי "בני לא רוצה להישאר כאן". על פי דיווחים בספרד, במהלך הפגישה, ברתומיאו סירב לדון בתנאי השחרור של הארגנטינאי, ובמקום זאת הציע לו לחתום על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully