וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון בארנס: "הפרמיירליג לא תתאים למסי". יש גם אזהרה לסיטי

שחקן העבר של ליברפול צופה תקופת הסתגלות ארוכה לפרעוש ומזהיר: "הוא יסרס את השחקנים הגדולים, כמו עם גריזמן וקוטיניו"

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

על פי כל ההערכות, ליאונל מסי יעזוב בקרוב את ברצלונה לטובת מנצ'סטר סיטי. בשבועות האחרונים נשמעו עוד ועוד קולות בממלכה לפיהם לפרעוש יהיה קשה להסתגל לפרמיירליג, וכעת הגיע תורו של ג'ון בארנס להעלות ספקות משלו.

"ליאו כבר בן 33, הוא לא השחקן שהיה, בעיקר אם יגיע לפרמיירליג", אמר שחקן העבר האגדי של ליברפול. "זו ליגה קשה ופיזית והוא כבר לא יהיה בברצלונה וישחק עם אותם שחקנים ובאותה שיטה בה שיחק ב-15 השנים האחרונות. יכול להיות שייקח לו זמן להסתגל, יכול להיות שייקח זמן לשחקנים להסתגל אליו, ואולי כשאתה בן 33 אין לך את הזמן הזה".

בארנס הוסיף וניתח: "אני לא חושב שהפרמיירליג תתאים לו. מנצ'סטר סיטי תתאים לו יותר מכל קבוצה אחרת בגלל שיש לה את פפ גווארדיולה וסגנון דומה לברצלונה, אבל ייקח זמן לאקלם אותו בקבוצה חדשה. הוא יסרס את השחקנים הגדולים שלך, כמו שקרה לאנטואן גריזמן ופיליפה קוטיניו, כי כל תשומת הלב עליו. זה בסדר כל עוד הוא בן 25, 26, 27, אבל הוא בן 33 וכבר לא חזק כפי שהיה. אז כשכל השחקנים האחרים שלו הופכים להיות המשרתים שלו, זה לא יהיה חכם".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין) עם סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיטי צריכה לחשוש? מסי ואגוארו ב-2016/רויטרס

ומה לגבי המחליף של מסי בברצלונה? לפי בארנס, סגנית אלופת ספרד תהיה בצרות צרורות: "אי אפשר להחליף אותו. אי אפשר להחליף אותו במוחמד סלאח או סאדיו מאנה, למשל, כי הם שחקנים אחרים לגמרי. הם יצטרכו לחשוב על פיתרון אחר לגמרי לאיך שהם רוצים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully