וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר של בינה מלאכותית קבע: פ.ס.ז' צריכה להיות היעד המועדף על מסי

בארגנטינה נעזרו באלגוריתם כדי למפות את הקבוצות הרצויות עבור הפרעוש והגיעו למסקנות: בצרפת הוא יכבוש הכי הרבה, באנגליה יבשל יותר

ללא ליאונל מסי - שחקני ברצלונה באימון הפתיחה של העונה/האתר הרשמי של ברצלונה

שאלת הקבוצה הבאה של ליאונל מסי מטרידה את מנוחתם של מיליוני חובבי כדורגל ברחבי העולם. אבל מה אם היו אומרים לכם שאפשר לצפות מראש היכן ירשום הכי הרבה הצלחות?

בארגנטינה נעזרו במחקר של סוכנות סטטיסטיקות מתקדמות בספרד (אותה הקים, אגב, אסטבן גראנרו), הנעזרת באלגוריתמים של בינה מלאכותית, כדי לקבוע מראש איך ייראו הביצועים של הפרעוש בכל אחת מהקבוצות אליהן הוא מועמד.

כיאה למחקר שפורסם בארגנטינה, מה שנבדק תחילה הם הביצועים שמסי ירשום בקבוצות המקומיות: גם ניואלד אולד בויז, וגם ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס. האלגוריתם מעריך שמסי יגיע לממוצע של 0.50 שערים ו-0.30 בישולים בארגנטינה, ויעמיד סטטיסטיקה של 12 שערים ושבעה בישולים ב-23 מחזורים.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר חוגגים. AP
שיתוף הפעולה המוצלח ישוחזר? מסי וניימאר/AP

הקבוצה בה מסי יכבוש הכי הרבה שערים לפי המחקר, היא פריז סן ז'רמן. ההערכה היא שהוא יכבוש 0.60 שערים בממוצע למשחק בצרפת, בעוד שבמדי מנצ'סטר סיטי הוא ירשום יותר בישולים ומסירות מפתח. כמו כן, במחקר העריכו שבמדי מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד מסי ירשום הכי הרבה דריבלים מוצלחים (7.5 למשחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully