וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.9: ריאל מדריד השאילה את ברהים דיאס למילאן ואת דני סבאיוס לארסנל

הקשר בן ה-21 יקווה לקבל דקות ברוסונרי, חברו ממשיך בתותחנים. ויינאלדום ודפאי קרובים לאיחוד עם קומאן בברצלונה, בנפיקה רכשה את נונייס ב-24 מיליון יורו

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

העברות

* קאי האברץ חתם רשמית בצ'לסי לחמש שנים, באייר לברקוזן תקבל 100 מיליון יורו עבורו. לידיעה המלאה

* דני סבאיוס הושאל מריאל מדריד לארסנל גם לעונה קרובה. הקשר בן ה-24 רשם 24 הופעות ליגה בתותחנים אשתקד, אך לא הצליח למצוא את הרשת.

* אטאלנטה הודיעה רשמית על רכישת הקשר ההתקפי אלכסיי מירנצ'וק בסכום של 14.5 מיליון יורו. הרוסי בן ה-24 חתם לחמש שנים אחרי שכבש 12 שערי ליגה במדי לוקומטיב מוסקבה בעונה שעברה וגם שניים מול יובנטוס בליגת האלופות.

* בנפיקה הודיעה על רכישתו של דרווין נונייס, החלוץ האורוגוואי של אלמריה, בסכום של 24 מיליון יורו. השחקן בן ה-21 חתם לחמש שנים, עם סעיף שחרור בגובה 150 מיליון יורו.

* ריאל מדריד הודיעה רשמית: הקשר ההתקפי בן ה-21 ברהים דיאס הושאל למילאן עד תום העונה.

* הקשר חוס טיל הושאל מספרטק מוסקבה לפרייבורג תמורת 900 אלף יורו, כשלגרמנים יש אופציה לרכוש אותו בסוף השנה. ההולנדי בן ה-22 עלה לרוסים 16 מיליון יורו בשנה שעברה (מאלקמאר), אבל לא הצליח להפוך לשחקן מפתח במוסקבה.

* הבלם היווני מרינוס איקונומו, נמכר מא.א.ק אתונה לפ.צ. קופנהגן. המחיר של השחקן בן ה-27: מיליון יורו.

* בהולנד טוענים: גם ממפיס דפאי וגם ג'ורג'יניו ויינלאדום קרובים למעבר לברצלונה. הדבר היחיד שמפריד בין מעבר של שני ההולנדים לקבוצה של רונלד קומאן: ברצלונה צריכה למכור שחקנים ו"לעשות קצת סדר בבית". לשניהם יש עוד עונה אחת בחוזה, ושני השחקנים ששיתפו פעולה עם קומאן בנבחרת יגיעו במחיר יחסית זול: ויינאלדום (29) ודפאיי (26) יגיעו מליברפול וליון במחיר שבין 10 ל-30 מיליון יורו, על פי הדיווח.

* קאי האברץ עזב את מחנה האימונים של נבחרת גרמניה, בדרך להשלים את המעבר שלו לצ'לסי תמורת 100 מיליון יורו - כך אישרה היום קבוצתו לברקוזן.

* טיאגו אלקנטרה, הקשר הספרדי שמועמד לליברפול ואף הוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד, טוען שהוא עשוי להישאר בבאיירן מינכן, על אף הדיווחים שהוא רוצה לעזוב: "אני חושב רק על המשחק הבא של הנבחרת. אחרי זה נראה. באיירן מינכן זה הבית שלח ואני שמח להיות פה".

* ב"בילד" הגרמני דיווחו אמש: "זינדין זידאן מאוד אוהב את דני אולמו ורוצה לצרף אותו לריאל מדריד". ההערכות הן שהספרדי הצעיר של ר.ב. לייפציג יעלה לכל הפחות 40 מיליון יורו וסוכנו אמר: "אני לא יכול לאשר או להכחיש. דני מרוצה בלייפציג, אבל מי יודע מה יקרה ב-10 הימים הקרובים?".

* אדינסון קבאני עדיין לא חתם בקבוצה חדשה וב-90min טוענים שהוא יצטרף לאחת מהארבע הבאות: אתלטיקו מדריד, בנפיקה, לידס יונייטד או בוקה ג'וניורס.

* אם לא יהיו הפתעות, חאבי מרטינס יעבור מבאיירן מינכן לאתלטיק בילבאו. הקשר הוותיק לא נמצא בתכניות של אלופת אירופה והבאסקים מאוד ישמחו לראות אותו חוזר.

עוד בוואלה!

"ליאו מסי נוטה להישאר בברצלונה". ברתומאו מסתבך בשחיתות, סוארס יישאר?

לכתבה המלאה

* אלכסיס סאנצ'ס חשף: רציתי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד ולחזור לארסנל כבר אחרי האימון הראשון. לידיעה המלאה

* בעקבות תרמית: הקבוצה שבה אדן הזאר שיחק בילדותו חשפה כמה ריאל מדריד באמת משלמת לצ'לסי על אדן הזאר: 160 מיליון יורו. לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully