וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הבלגית חשפה: ריאל מדריד משלמת לצ'לסי 160 מיליון יורו על אדן הזאר

טוביזה, הקבוצה שבה שיחק הזאר, דרשה את החלק שלה מהעסקה, וחשפה את העלות האמיתית שלה. מודריץ' הזהיר את הזאר: אם בשנה הבאה לא תהיה כשיר, זה כבר יהיה קשה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

אדן הזאר הגיע בקיץ שעבר עם תקוות גדולות לריאל מדריד, אבל סבל מפציעות, התקשה להשתלב, שותף ב-22 משחקים בלבד בכל המסגרות, ומי שאמור היה להיות הכוכב הגדול של ריאל סיים את העונה עם שער אחד בלבד ו-7 בישולים.

האכזבה הגדולה היא גם בגלל שעל פי הדיווחים, ריאל מדריד שילמה עליו בקיץ שעבר לצ'לסי 100 מיליון יורו, והסכום עוד עלול להגיע ל-115 מיליון עם בונוסים שונים. אבל כעת מתברר שהפלופ גדול עוד יותר: על פי דיווחים בבלגיה, הסכום שצ'לסי עשויה לקבל עליו מריאל מדריד הוא 160 מיליון יורו.

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. רויטרס
כמה הוא שווה? הזאר/רויטרס

הנתונים האלה מגיעים ממקור לא צפוי: טוביזה, הקבוצה הבלגית שבה שיחק הזאר עד גיל 14. טוביזה התלוננה על תרמית עם חברה בקוריאה ועל כך שלא קיבלה את הסכום שמגיע לה - 800 אלף יורו על 0.5 אחוז מהעסקה, ובכך למעשה התגלה הסכום העצום שריאל שילמה. התשלומים אמורים להיעשות בשלוש פעימות: 40 מיליון יורו ב-2019, 56 מיליון יורו ב-2020 ועוד 64 מיליון ב-2021.

אתמול לוקה מודריץ' התייחס בריאיון להזאר, ואמר: "אדן הוא אדם נהדר ושחקן מצוין, אבל הוא שיחק עם כאבים, וכשאתה על המגרש אנשים מצפים ממך למיטב. לא אכפת להם אם אתה קצת פצוע או שיש לך קצת בעיות. אמרתי לו, 'אדן אולי עדיף שעכשיו לא תשחק כדי שתתאושש לגמרי, כי בעונה הבאה אנחנו צריכים אותך במיטבך. בעונה הראשונה אתה רק מכיר את כולם, אבל העונה הבאה אתה חייב להיות ב-100 אחוז כי אם לא, יהיה לך קשה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully