וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסיס סאנצ'ס מגלה: רציתי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר אחרי האימון הראשון

הצ'יליאני, שעזב את אולד טראפורד אחרי קדנציה מאכזבת, גילה: אחרי האימון הראשון שאלתי אם אני יכול לחזור לארסנל. הסוכנים שלי צחקו. שחקני העבר של יונייטד מלכלכים, בלי שיש להם מושג מה קורה במועדון

אביו של ליאונל מסי חורחה נוחת בברצלונה/רויטרס

אלכסיס סאנצ'ס גילה: רציתי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר אחרי האימון הראשון שלי בקבוצה. אלכסיס עבר ליונייטד מארסנל בשנת 2018 בעסקה יוצאת דופן: מאחר שהגיע בחינם הוא קיבל מענק חתימה שמן ושכר של 560 אלף ליש"ט לשבוע, אבל לא הצליח לשחזר את ימיו היפים מלונדון וכבש רק 5 שערים ב-45 הופעות בטרם עבר לאינטר בהשאלה. כעת הוא מגלה: כבר באימון בראשון תחת ז'וזה מוריניו הוא רצה לחזור לארסנל.

"אני רוצה לספר לכם על התקופה שלי ביונייטד", אמר בווידאו באינסטגרם שלו, "על הרבה דברים שנאמרו וגרמו לי להיראות רע. קיבלתי הזדמנות לעבור ליונייטד, וזה נראה מפתה עבורי. זה היה נחמד עבורי, כי כילד חיבבתי מאוד את המועדון הזה. בסופו של דבר חתמתי בלי לדעת הרבה מידע על מה שקרה במהלך המעבר. בימים הראשונים שאתה עם החברים שלך לקבוצה, לפעמים יש דברים שאתה לא קולט עד שאתה מגיע.

"באימון הראשון שהיה לי, הבנתי הרבה דברים. הגעתי הביתה והתקשרתי לסוכנים שלי - 'האם אפשר לבטל את החוזה ולחזור לארסנל?'. הם התחילו לצחוק. אמרתי להם שמשהו לא הסתדר לי. זה כבר היה חתום".

אלכסיס, ששנה לפני שהגיע ליונייטד היה אחד השחקנים המצטיינים בפרמיירליג, סיפר על התחושות שלו לאור הדעיכה. "היה משחק נגד ווסטהאם שלא הייתי בסגל. זה מעולם לא קרה לי כשחקן. זה הפריע לי, ואמרתי שזה בלתי אפשרי. לעבור מלהיות אחד השחקנים הכי טובים בליגה, לשחקן שלא משחק. חזרתי הביתה עצוב מאוד. ביום למחרת ערכתי אימון כפול, כי אני אוהב את מה שאני עושה".

עוד בוואלה!

הקבוצה הבלגית חשפה עוד פלופ: ריאל מדריד משלמת לצ'לסי 160 מיליון יורו על אדן הזאר

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד, אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
דעך חנגד עינינוץ אלכסיס/GettyImages

מוריניו פוטר כמה שבועות לאחר מכן, ואלכסיס התייחס למחליפו אולה גונאר סולשיאר: "ואז הגיע מאמן חדש, והחלטתי לשוחח איתו. אמרתי לו שאני צריך לקחת הפוגה, ושיש לי הזדמנות לעבור לאינטר. הוא אמר לי שזה בסדר, ושאין בעיות". אלכסיס טוען שדברים שנאמרו עליו הכעיסו אותו: "עיתונאים אמרו כל מיני דברים בלי שהם יודעים, וזה הפריע לי, זה פוגע. שחקני עבר שאין להם מושג על מה שקורה בתוך המועדון הביעו את דעתם ועשו לי נזק, אמרו שזו אשמתי. הם היו חייבים להאשים מישהו, אז האשימו אותי.

"יש לי רק מילות תודה להגיד ליונייטד, על כך שנתנה לי את ההזדמנות ללבוש את החולצה שלה. הפריע לי מאוד שהדברים לא הסתדרו כמו שקיוויתי. אולי אם האווירה הייתה יותר חיובית, דברים היו נראים אחרת. אני אומר את זה עכשיו כי כבר עברתי תקופה של למידה עליי כשחקן וכאדם. הלוואי והייתי זוכה שם בכל מה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully