וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: גם מרסלו התלהב מאלפונסו דייויס, רומניגה חשף את ה"חגיגות" בחדר ההלבשה

המגן הנפלא של באיירן מינכן כיכב ב-2:8 על ברצלונה ואפילו הברזילאי של ריאל יצא מגדרו. ואיך הגיב נשיא ברצלונה כאשר דייויס הוצע לו בעבר? "הוא קנדי, לא תודה". רומניגה אחרי המשחק: "חשבתי שאראה את השחקנים צוהלים בחדר הלבשה, מצאתי אותם קרי רוח"

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

ההופעה הפנטסטית של אלפונסו דייויס, ילד הפלא שהשתלט על עמדת המגן השמאלי של באיירן מינכן וכיכב גם אמש (שישי) מול ברצלונה ב-2:8 ההיסטורי ברבע גמר ליגת האלופות, זיכתה אותו במעריצים חדשים רבים ברחבי העולם, וביניהם אפילו כמה מהכדורגלנים הבולטים בעמדה שלו. כמו כולם, גם הם התפעלו בעיקר מההתעללות של דייויס בנלסון סמדו, בדרך לבישול הקסום ליוזואה קימיש בשער החמישי של הבווארים, כשלפני כן הוא עבר את ליאונל מסי ואת ארתורו וידאל.

מרסלו מחמיא למגן באיירן מינכן אלפונסו דייויס באינסטגרם. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מרסלו מפרגן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

דייויס הקנדי, רק בן 19, קיבל את הכינוי "מייפל מרסלו" בהשוואה למגן ריאל מדריד הוותיק, שגם טרח להחמיא לו היום באינסטגרם. לאחר שדייויס כתב "הופעה מדהימה של הקבוצה אמש", ענה לו מרסלו: "אתה מביא אושר לעיניי כשאני רואה אותך משחק, ילד".

אנדי רוברטסון, המגן השמאלי של ליברפול, התפעל גם הוא מהאסיסט לקימיש ולא מצא את המילים אז הוא השתמש באימוג'ים בטוויטר.

קימיש הכובש אמר שהבישול של דייויס היה "ברמה עולמית", וגם המאמן האנזי פליק התלהב: "זה היה פשוט יפהפה. יש לו את האיכות. אם הוא יעשה את לעתים קרובות יותר, זה יהיה אפילו יותר יפה".

עוד בוואלה!

משחק מכונן: הלקחים מהשמינייה ההיסטורית של באיירן מינכן מול ברצלונה

לכתבה המלאה

אגב, על פי העיתונאי לואיס עומאר טאפיה, כוכב העבר חריסטו סטויצ'קוב דיבר עם ז'וספ מריה ברתומאו, הנשיא של ברצלונה, על הפוטנציאל של דייויס חודשים לפני שבאיירן מינכן לקחה אותו והמליץ עליו לקטלאנים. איך הגיב נשיא ברצלונה? "הוא קנדי, לא תודה".

ב"אל מונדו דפורטיבו" נכתב כבר ב-2017 כי ברצלונה הייתה במגעים עם נציגיו של דייויס, אבל סירבה לשלם 8 מיליון יורו. אחרי כשנה וחצי הייתה זו באיירן שרכשה אותו ב-10 מיליון, והעונה הוא עשה את הפריצה הגדולה והפך לאחד המגנים הטובים בעולם.

האנזי פליק באיירן מינכן. רויטרס
עבודה גדולה. פליק/רויטרס

אגב, בגרמניה טענו שלמרות התוצאה ההיסטורית, שחקני באיירן מינכן ערכו חגיגה קצרה מאוד בחדר ההלבשה, אבל לא יצאו לחגוג או ערכו ארוחה מסורתית שאחרי משחק ליגת האלופות, בידיעה ברורה: הניצחון הזה לא שווה כלום אם לא תהיה לו המשכיות, כך דווח היום ב"בילד" הגרמני. בקבוצה טוענים שהם מרוכזים כולם במשחק הבא, ואם תהיה מסיבה, זה רק אחרי הגמר.

גם יו"ר הקבוצה קרל היינץ רומניגה סיפר: "נכנסתי לחדר ההלבשה אחרי המשחק, ציפיתי לראות את הבחורים צוהלים ניצחון כביר, אבל מצאתי אותם רגועים, קרי רוח, מרוכזים במשחק הבא". עוד סיפר רומניגה: "מאז מגיפת הקורונה הקבוצה נאלצה להתמודד עם המון קשיים, אבל השחקנים המשיכו לעבוד קשה בבית, ואז כשחזרה הליגה וליגת האלופות הם הראו כמה הם רצו לשחק כדורגל.

"מערכת היחסים בין המאמן לשחקנים היא אלכימיה נדירה מאוד. מאז שפליק השתלט על הקבוצה, הכול השתנה. זה מרשים מאוד. לבאיירן תמיד היו מאמנים גדולים, מגווארדיולה ועד ואן חאל והיינקס. עם קובאץ' זה פחות עבד למרבה הצער, אבל אז הגיע פליק והוא שינה את העונה שלנו. אני מודה שהופתענו שהוא כל כך הצליח".

על דייויס אמר רומניגה: "הוא הגיע מקנדה, ללא ספק מדינה בלי מסורת כדורגל מיוחדת. יש לו מהירות יוצאת מהכלל ותשוקה גדולה ללמוד. הוא נרכש כשחקן כנף, אבל כעת הוא מכסה את עמדת המגן השמאלי בצורה הכי טובה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully