וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן בעננים: "זה מדהים, ייקח כמה ימים לעכל מה שעשינו"

גורצקה טוען ש"היה כיף" להשפיל את מסי, מולר סיפר כי "היינו יותר דומיננטיים" מאשר ב-1:7 על ברזיל, וכולם משוכנעים: זו רק ההתחלה

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

חגיגה גדולה בבאיירן מינכן אמש (שישי) אחרי ה-2:8 המהדהד וההיסטורי מול ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות. הבווארים התחבקו במשך דקות ארוכות בסיום המשחק באופן טבעי והתקשו להאמין ללוח התוצאות המטורף בו הביטו.

שחקני באיירן מינכן חוגגים אחרי ה-2:8 מול ברצלונה. רויטרס
ערב שאוהדי באיירן מינכן לא ישכחו לעולם/רויטרס

* עם הצמד שלו, תומאס מולר הגיעה לחמישה שערים בחמישה משחקי ליגת האלופות מול ברצלונה - רק אנדריי שבצ'נקו הגיע לכמות כזו של כיבושים באלופות מול ברצלונה.

* תומאס טוכל, יוליאן נאגלסמן ועכשיו האנזי פליק: זו הפעם הראשונה ששלושה מאמנים מאותה מדינה מגיעים לחצי גמר ליגת האלופות.

* שלוש היריבות האחרונות שחטפו שמינייה מבאיירן מינכן: סט. פאולי ב-2011, המבורג ב-2013, 2015 ו-2017 וברצלונה הערב.

* באיירן מינכן הגיעה ל-155 שערים בכל המסגרות העונה ושברה את השיא שלה שעמד על 152 כיבושים בעונת 1972/3.

* רוברט לבנדובסקי עכשיו עם 14 שערים בליגת האלופות העונה השתווה אל השיא של ליאונל מסי לעונה אחת במפעל (2011/12). הוא רחוק שער אחד מכרטיסטיאנו רונאלדו שבמקום השלישי עם 15 (2017/18), במקום השני עם 16 (2015/16) ובראשון עם 17 (2013/14).

* באיירן מינכן היא הקבוצה הראשונה שכובשת לפחות ארבעה שערים לפני המחצית מול ברצלונה בליגת האלופות.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אפילו בשביעייה מול ברזיל במונדיאל גרמניה לא הייתה דומיננטית כמו הערב. מולר/רויטרס

תומאס מולר, שכבש צמד ונבחר לשחקן המצטיין, אמר: "קשה לי להסביר, אנחנו בכושר מצוין. תודה לכולם שבחרו בי לשחקן המצטיין, אבל יש 12 או 15 שחקנים שזה מגיע להם. עבדנו בכזו אינטנסיביות שקשה לנצח אותנו ככה. כל כך נהנינו מהמשחק היום. לא משנה מה השמות של השחקנים. ברור שברצלונה מיוחדת אז היינו צריכים להיות אגרסיביים יותר. כשאנחנו מקבלים את הכדור זה תענוג, יש לנו כל כך הרבה כישרון בחלק הקדמי. אתם יכולים לדמיין שאנחנו מרגישים נהדר אחרי המשחק, אבל אנחנו צריכים להתאושש לקראת המשחק הבא. אנחנו חייבים להיות שמחים. מחר בבוקר נתעורר ונענה להודעות בטלפונים שלנו מהבית ומכל העולם ואז נצטרך להתרכז במשחק הבא. אנחנו כאן כדי לזכות בתואר". מולר נשאל להשוואה ל-1:7 מול ברזיל בחצי גמר מונדיאל 2014 ואמר: "במשחק ההוא לא היינו דומיננטיים כמו שהיינו היום. היום העליונות שלנו הייתה מוחלטת".

יוזואה קימיש, שכבש את החמישי אחרי מהלך גדול של אלפונסו דייויס, הוסיף: "זה ברוטאלי. קשה לעכל שניצחנו 2:8 את ברצלונה. היינו מרוכזים מהדקה הראשונה, רצינו לעלות ולעשות את זה כמו שצריך. תוצאה מדהימה, אבל אנחנו עדיין לא בסוף".

מאמן באיירן האנזי פליק: "מגיע למולר את תואר השחקן המצטיין, הוא זה ששלט בלחץ שלנו, אבל אני חייב להחמיא לכל הקבוצה ששמרה על אינטנסיביות במשך 90 דקות. ידענו שאם נלחץ עליהם, יהיו לנו מצבים. יש לנו כל כך הרבה איכות ואינטנסיביות בקבוצה, עכשיו אנחנו צריכים להיטען מחדש לקראת המשחק הבא, בו אנחנו מתחילים מאפס".

כשנשאל האם כאב לו להביך את אליל ילדותו ליאונל מסי, השיב לאון גורצקה: "לא, זה לא כאב, זה היה כיף. קשה לתואר במילים את התחושות, ייקח לנו כמה ימים לעכל מה עשינו. יש לנו המון ביטחון, אבל אמרנו בחדר ההלבשה שעשינו את הצעד הראשון מתוך שלושה".

רוברט לבנדובסקי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "יש רגעים בהם אין מילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully