וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיבת הנהלה בהולה בברצלונה, חילוקי דעות לגבי מאוריסיו פוצ'טינו

השחקנים חפצים בבחירות ומצדדים במינויו של צ'אבי, ברתומאו הלחוץ עשוי להעדיף את אקס טוטנהאם. פיקה: "הגענו לנקודת שפל"

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

הלם בברצלונה: אחרי מפח הנפש בליגה, הקטלאנים ספגו את ההשפלה הגדולה בתולדותיהם באלופות כשהובסו 8:2 על ידי באיירן מינכן. מולר (צמד) פרישיץ' וגנאברי כבשו רביעייה כבר במחצית הראשונה. קימיש, לבנדובסקי וקוטיניו עם צמד מאוחר לא ריחמו על בארסה, שלראשונה ספגה שמינייה באלופות וגם רביעייה במחצית אחת. בארסה לא ספגה מעולם שמינייה במפעל והפעם האחרונה שזה קרה בכל המסגרות היה ב-8:0 מול סביליה בגביע אי שם ב-1946. קיקה סטיין יהיה הראשון שישלם את המחיר בעקבות התבוסה הזו ובקטלוניה מדווחים שבמועדון כבר התקבלה החלטה לפטר אותו. לפי דיווחים, המועמד המוביל להחליפו כרגע הם מאוריסיו פוצ'טינו, שהוזכר כמועמד גם בינואר האחרון. ההנהלה חולמת על צ'אבי, אבל ספק אם שחקן העבר האגדי יסכים להגיע בקיץ. גם שמו של רונאלד קומאן שוב הוזכר ואפילו זה של תיירי הנרי.

לפי "אס", בחדר ההלבשה של ברצלונה כבר התקבלה החלטה: המועדון חייב ללכת לבחירות. "השחקנים אף האשימו את העבודה הטקטקית הרעה ואת חוסר היציבות, שאפשר לאסון בליסבון להתרחש", נכתב. אחד השחקנים אמר: "האווירה מתוחה מדי, כולם שחוקים. זה לא ייפתר עם שחקן חדש או יותר, חייבים לרענן את הכול. אנחנו זקוקים לפנים חדשות, רעיונות חדשים, פרויקטים חדשים".

אף שפוצ'טינו נחשב למועמד המוביל והריאלי ביותר, השחקנים היו מעדיפים לראות את צ'אבי חוזר למועדון. "השחקנים הבכירים מרגישים שצריך מנהיג שיאחד את כולם, שמכיר את המועדון ויש לו אופי מספיק חזק", נכתב ב"אס", "והשם שנמצא על השפתיים של כולם הוא צ'אבי".

בכלי התקשורת השונים מדווחים על ישיבת הנהלה בהולה שנקבעה ליום שני בבוקר, בה ככל הנראה ייחרץ גורלו של סטיין באופן סופי רשמי. "בפעם השנייה, תנסה ברצלונה למנות את פוצ'טינו", נכתב ב"אס". "זה יהיה קשה מאוד להביא לבארסה אדם שלכל אורך הקריירה שלו, היה כל כך נגד המועדון. הגעתו של פוצ'טינו עשויה להיות הפצצה שתפוצץ את המועדון. מספר אנשי מקצוע לא מרוצים מהאפשרות הזאת".

לא רק אנשי מקצוע. לפי אותו דיווח, "רוב השחקנים הבכירים נגד החתמתו של פוצ'טינו - החלטה אותה הם רואים כטעות גדולה. אי אפשר להוציא מכלל אפשרות שאם ברתומאו יבחר בפוצ'טינו, ייעשה ניסיון להדיחו מתפקיד הנשיא".

ג'רארד פיקה ברצלונה. רויטרס
דורש את ראשו של הנשיא. פיקה/רויטרס

ג'רארד פיקה, שהוזכר כמועמד לנשיאות בעתיד, תקף בצורה מרומזת את הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו כשאמר: "זה היה פשוט נורא, הרגשה איומה. בושה היא המילה הנכונה כרגע. אי אפשר לשחק בליגת האלופות ככה, זו לא הפעם הראשונה ולא השנייה. זה מאוד קשה. אני מקווה שהתוצאה הזו תעזור בצורה כזו או אחרת. המועדון הזה צריך שינויים, ואני לא מדבר על המאמן או השחקנים. אני מוכן להציע לעזוב גם בעצמי, אם צריך דם חדש. סופה של תקופה? אני לא יודע איך לתאר את זה. הגענו לנקודת שפל וצריך שינויים בכל האספקטים, יש נקודה בה אי אפשר להסתיר דברים. זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת".

ברתומאו הסכים ואמר ואמר: "אנחנו רוצים להתנצל בפני האוהדים שלנו. פיקה צודק שהיום היה אסון. מעכשיו נצטרך לקבל החלטות, חלק מהן כבר נמצאות בראש שלנו לפני המשחק ונבצע אותן בימים הקרובים".

אחד המועמדים לנשיאות ויקטור פונט הוסיף: "אנחנו סובלים כבר הרבה שנים, אבל הערב יש מילה אחת: "בושה. בואו לא נבזבז זמן יקר. ברתומאו צריך להתפטר וצריך ללכת לבחירות כמה שיותר מוקדם. אנחנו נחזיר את התקווה לברצלונה". נשיא העבר ז'ואן לאפורטה הוסיף: "דבריו של ברתומאו פחדניים. חוסר היכולת שלו ושל ההנהלה לא מאפשרים להם לקבל החלטות בנוגע לעתיד המועדון".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: באיירן מינכן השפילה ודרסה 2:8 את ברצלונה

לכתבה המלאה

קיקה סטיין נראה בהלם אחרי המשחק ואמר: "אני פה רק שישה חודשים, אני לא יודע הכול עדיין אבל פיקה כנראה צודק. המועדון צריך שינויים. קשה לתאר את ההרגשה עכשיו, באיירן פשוט הלמה בנו בלי רחמים. זה הפסד כואב בצורה בלתי רגילה, היינו פשוט המומים. יש תסכול עצום במועדון כרגע".

פרנקי דה יונג הוסיף: "הראינו שיש הרבה בעיות בקבוצה וכולנו יודעים שנצטרך לבצע שינויים רבים. צר לי על האוהדים. באיירן היתה טובה יותר, זה לא עניין של כישרון אלא של לעבוד קשה. ברצלונה היא הקבוצה הטובה בעולם, אז אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב".

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
שוב מושפל באלופות. מסי/רויטרס

שחקן העבר ריבאלדו ניתח ואמר: "הבעיה בברצלונה היא שמחתימים שחקנים בהרבה כסף, אבל הם לא עושים את ההבדל. היא צריכה להחתים שחקנים רעבים להצלחה. ניימאר הוא השחקן הנכון לברצלונה, כי יש לו אופי מספיק חזק ולא אכפת לו שמסי לצידו. הוא לא מתבייש לשחק לצד מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully