וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מנתחים: "ברצלונה גוססת, צריך לשנות אותה מלמטה למעלה"

הפרשנים ניתחו את ההשפלה: "להחליף את סטיין לא יספיק, רבים צריכים לשאת באחריות". ריו פרדיננד טוען: מסי צריך לחשוב על עזיבה

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים/מתוך הטוויטר

השעות חולפות, וברחבי העולם עדיין מנסים לעכל את ה-2:8 הבלתי נתפס של באיירן מינכן על ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות. "'חלש, ללא אופי, מישהו שמאפשר לאחרים לעשות בו כרצונם', זו ההגדרה המילונית של 'נמושה'", נכתב ב"אס", "וזה מתאר במדויק את ההשפלה שחטפה ברצלונה של קיקה סטיין. ברצלונה הזו פגומה החל מההנהלה, דרך מאמן מיושן ועד קבוצה חסרת יכולת. לראות את השחקן הטוב בעולם לבדו זה כואב בנשמה. הבעיות לא ייפתרו רק עם החלפתו של סטיין. צריך לשנות את ברצלונה מלמטה למעלה, להיות אסירי תודה על הדור שהיה אבל לדעת שהבניה מחדש תיקח יותר משנה. האסון הוא כולל ורבים צריכים לשאת באחריות".

העיתונאי של "מארקה" הוגו קרסו הוסיף: "זה כואב יותר מההפסדים לרומא ובאנפילד, כי הפצע מעמיק בקבוצה ללא נשמה. המציאות לא יכולה להיות גרועה יותר. ליאונל מסי לבד לא יכול להספיק מול קבוצה ברמה של באיירן מינכן, וקשה להתווכח עם זה שהוא לא בשיאו העונה". חברו לעיתון הספרדי חוסה לואיס הורטדו הוסיף: "באיירן שיחקה כמו ברצלונה של פעם. עוד 20 שנה, כשמישהו יבדוק, הוא לא יבין איך ברצלונה של מסי זכתה רק פעם אחת בליגת האלופות בטווח של תשע שנים. כמה שינויים צריך בסגל? שישה? שבעה? שמונה?"

כותרות העיתונים בספרד

לואיס מסקארו מ"ספורט" כתב: "ברצלונה סגרה עונה בערב נוראי, אחד הגרועים בהיסטוריה. לפטר את סטיין לא יספיק, כי ברצלונה גוססת. זה סופו של עידן והניתוח חייב להיעשות. באיירן היתה כל כך הרבה יותר טובה שזה מביך. ברצלונה היתה נטולת תשובות, אבל מסי לא יכול היה לעשות שום דבר, אבל הוא לא הבעיה. הבעיה היא כל מי שמסביבו - על כר הדשא ובמשרדים".

באנגליה, תהה ריו פרדינדד: "מה מסי חושב כשהוא חוזר היום הביתה? האם הוא רוצה להעביר את הזמן שנשאר לו במדים האלה, בהתחשב ביכולות של כל הסגל הזה, בזמן שהוא מסתכל על יתר הקבוצה באירופה? האם הוא יכול פשוט לשבת שם ולחכות? הזמן בכדורגל עובר מהר מאוד, בשנתיים הקרובות עדיין יהיו לו כוחות להשפיע על משחקים. האם הוא ירצה להמשיך לעשות את זה, אבל לא להתחרות על תארים?"

כשנשאל מי צריך להיות המאמן הבא של הקטלאנים, השיב בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה: "יש שם עבודה עצומה. מישהו כבר מנקה את השולחן של סטיין, אבל זו משרה שכמעט אי אפשר להצליח בה. מי יילך לשם עכשיו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully