וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטימטום של מסי: שלושת התנאים של הפרעוש להישארות בברצלונה

הכוכב מאס בכישלונות הקבוצה בשנים האחרונות ודורש את החלפת המאמן, הפיכה בדרגים הניהוליים ושינוי עמוק במדיניות הרכש של המועדון

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

לאחר שהשמים נפלו אמש (שישי) על שחקניו האומללים של קיקה סטיין, שחטפו 8:2 משפיל ומבזה מבאיירן מינכן במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, בתקשורת הקטאלנית כבר נערכים למסע השינויים המאסיבי שצפוי לעבור המועדון. בברצלונה כמובן חושבים בראש ובראשונה איך לשמור את הכוכב הבלתי מעורער של המועדון, ליאונל מסי, ולמנוע מעבר של הנכס הכי גדול של בארסה לקבוצה אחרת באירופה.

העיתונאי הספרדי חואנמה קסטניו טען בתכנית הרדיו El Partidazo" כי למסי נשבר מהתנהלות המועדון בשנים האחרונות וקבע אולטימטום לראשי ברצלונה. לפרעוש יש שלושה תנאים, אשר אם לא יתקיימו - יעזוב הכוכב את המועדון היחיד בשורותיו שיחק בקריירת הבוגרים שלו.

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
מאס בדרג הבכיר של המועדון. ליאונל מסי/רויטרס

התנאי הראשון של מסי להישארות הוא שינוי בעמדת המאמן. במקרה זה נראה שרוב אוהדי ברצלונה וחובבי הכדורגל יהנהנו בהסכמה. קיקה סטיין שהגיע לקבוצה במהלך העונה לאחר פיטוריו של ארנסטו ואלוורדה, לא הכניס שום שינוי חיובי בקבוצה - אם כבר ההיפך הוא הנכון. בנוסף לשינוי על הקווים, מסי דורש כי ימונה מנהל טכני מעל המאמן, כשבקטלוניה מדווחים כי מאמנה לשעבר של טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו הוא המועמד לתפקיד, על אף שהינו מזוהה עם יריבתה העירונית של בארסה, אספניול.

הדרישה השנייה של מספר 10 בבלאוגרנה היא שינוי בעמדות הבכירות, כלומר בהנהלה. הסכסוך בין שחקני בארסה בראשות מסי לבין אריק אבידל עדיין טרי בזכרונם של רבים - בטח אצל מסי. גם עוזרו של אבידל רמון פלאנס והמנכ"ל אוסקר גראו סומנו על ידי הפרעוש כאנשים שצריכים לפנות את מקומם.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. AP
מסי יתאחד עם גווארדיולה במנצ'סטר סיטי?/AP

תנאי מספר שלוש של מסי הוא שינוי במדיניות הרכש של המועדון. הפנומן הארגנטינאי מייחס את הכישלונות של ברצלונה בשנים האחרונות לשחקנים חדשים שהגיעו לקאמפ נואו ולא הצליחו להראות שהם מתאימים לרמות הגבוהות.

קשה באמת לדמיין מצב לפיו ליאונל מסי אכן יעזוב את ברצלונה, ולו בגלל שדרישותיו נראות כפעולות שממילא המועדון היה מתכנן לעשות. עם זאת, אם בכל זאת יפול דבר והפרעוש יעזוב את הבלאוגרנה, השמועות מדברות על מעבר אפשרי לאינטר (על רקע דיווחים כי משפחתו של מסי מחזיקה נכסים במילאנו) או איחוד עם מאמנו לשעבר פפ גווארדיולה, במנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully