וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן הבהילה את אנדר הררה ביום הולדתו: "אי אפשר שלא להתפעל"

הספרדי של פריז סן ז'רמן חגג יום הולדת 31 בצפייה ב-2:8 המהדהד של הבווארים על ברצלונה: "כולם התרשמו, אבל תהיה טעות לחשוב על הגמר לפני לייפציג"

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

את יום הולדתו ה-31 חגג אמש (שישי) אנדר הררה בליסבון, כאשר צפה יחד עם שאר שחקני פריז סן ז'רמן בהצגה המהפנת של באיירן מינכן, שמחצה את ברצלונה 2:8 בתצוגה שנכנסה לספרי ההיסטוריה. התוצאה הזו הפכה את הבווארים למועמדים הבכירים לזכות בליגת האלופות העונה, ובצרפת כבר חושבים על גמר בין באיירן לפ.ס.ז', שכמובן צריכה קודם לכן לעבור את ר.ב. לייפציג בחצי הגמר.

"כולם התרשמו מהתוצאה הזו, אי אפשר שלא להתפעל", הודה הקשר הספרדי. "זו הפעם הראשונה שמשחק ברבע הגמר נגמר כך. אבל אנחנו צריכים להיות מאוד זהירים לקראת לייפציג לפני שנתחיל לחשוב על מה יקרה אחר כך. לייפציג בראש שלנו כרגע. זו תהיה טעות גדולה לחשוב על הגמר. אנחנו חייבים לכבד את לייפציג שעשתה משחק נפלא נגד אתלטיקו".

אנדר הררה שחקן פריז סן ז'רמן. GettyImages
באיירן מפחידה, אבל קודם כל לייפציג מחכה. אנדר הררה/GettyImages

עוד אמר על לייפציג: "ראיתי קבוצה מאוד התקפית, מאוד אמיצה. ולאור העובדה שעליה אין את הלחץ להגיע לגמר או לזכות בליגת האלופות, היא יכולה להיות מסוכנת מאוד. לייפציג יכולה ליצור הרבה מצבים, היא מגיעה משוחררת. זה יכול להיות גם טוב מבחינתנו, כי המשחק יהיה פתוח ויש לנו הרבה מהירות מקדימה.

פ.ס.ז' כבר עברה קבוצה אחת מהבונדסליגה (בורוסיה דורטמונד בשמינית הגמר) והררה אמר: "אחרי דורטמונד כולם ראו שמשהו מיוחד קרה, אבל זה לא התחיל שם. בטרום העונה, כשעוד הייתי במנצ'סטר יונייטד, ראיתי שבפריז יש בעיות בין השחקנים לתקשורת, בין הברזילאים לצרפתים. אבל גיליתי קבוצה פנטסטית, בה כולם רוצים להיות יחד ומכוונים לאותה מטרה. לא הייתי כאן בשנים קודמות, אבל זו התחושה שמלווה אותי מרגע שהגעתי, ולאו דווקא מהמשחק מול דורטמונד".

את הפיינל אייט התקדימי בליסבון, הררה פחות אהב: "הדבר הכי חשוב מבחינתי זה הקהל. הפורמט הזה אולי טוב לצפייה בטלוויזיה, אבל לאוהדים אין אפשרות להגיע. לטובת האוהדים וההיסטוריה של הכדורגל, אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך לשחק באצטדיונים הביתיים. זה נחמד שכולם באותה עיר וזה יוצר תחושה אחרות, אבל למען ההיסטוריה צריך לשחק בבית. אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו, בדיוק כמו הקבוצות האחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully