וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אימובילה בדרך לנעל הזהב, יובנטוס הפסידה לקליארי

חלוץ לאציו כבש את שערו ה-35 ועקף את לבנדובסקי. הגברת הזקנה שכבר הבטיחה אליפות רשמה הפסד שישי העונה. ציון דרך מרשים לזלאטן בניצחון מילאן. רומא הבטיחה את המקום החמישי

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

המחזור ה-37 באיטליה הושלם הערב (רביעי) עם שמונה משחקים. רומא הבטיחה את המקום החמישי המוליך ישירות לשלב הבתים של הליגה האירופית לאחר 2:3 בחוץ על טורינו. מילאן אמנם איבדה סיכוי לסיים במקום החמישי אך חגגה 1:4 מרשים בחוץ על סמפדוריה, במהלכו כבש זלאטן איברהימוביץ' צמד והגיע ל-51 שערים במדי הרוסונרי. בכך הפך השבדי לראשון שכובש לפחות 50 שערים גם באינטר וגם במילאן.

לאציו גברה 0:2 על ברשיה, כשצ'ירו אימובילה כבש את שערו ה-35, ועקף את חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי בראש טבלת הכובשים באירופה. לצ'ה השיגה 1:2 יקר בחוץ על אודינזה ודחתה את ההכרעה לגבי היורדת השלישית למחזור האחרון. יובנטוס שהבטיחה לעצמה את האליפות במחזור הקודם, רשמה הפסד 2:0 לקליארי.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. GettyImages
הראשון לכבוש 50 שערים במדי כל אחת מהמילאנזיות. זלאטן חוגג/GettyImages

סמפדוריה - מילאן 4:1

הרוסונרי שכבר הבטיחו את השתתפותם במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, השיגו ניצחון חוץ מרשים, אך לא יסיימו במקום החמישי המוליך ישירות לשלב הבתים עקב ניצחונה של רומא. זלאטן איברהימוביץ' פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-4 וקבע עוד הישג מדהים בקריירה המפוארת שלו, כשהפך לשחקן הראשון שכובש לפחות 50 שערים גם במדי מילאן וגם במדי יריבתה העירונית אינטר (57). זלאטן הוסיף בישול להקאן צ'לחנוילו (54) וכבש את שערו ה-51 במדים האדומים שחורים ארבע דקות לאחר מכן. סמפדוריה החמיצה פנדל (78), והשיגה שער מצמק מרגלי אסקילדסן (87), אך זה לא שינה דבר. המילה האחרונה הייתה של האורחת כשרפאל ליו הוסיף את הרביעי בתוספת הזמן.

עוד בוואלה! ספורט

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את סמפדוריה וזכתה באליפות התשיעית ברציפות

לכתבה המלאה
שחקנה של לאציו צ'ירו אימובילה. GettyImages
עלה לראש טבלת הכובשים באירופה. אימובילה/GettyImages

לאציו - ברשיה 0:2

המשחק עצמו היה לפרוטוקול בלבד עבור שתי הקבוצות, מאחר ולאציו כבר הבטיחה מקומה בליגת האלופות בעוד ברשיה כבר נשרה, אך עבור מלך השערים של הסריה A ושל לאציו צ'ירו אימובילה מדובר היה במשחק חשוב מאוד. החלוץ הפורה של לאציו כבש במהלך המשחק את השער השני של הביאנקוצ'לסטי (87), והגיע ל-35 שערים העונה. בכך, עקף אימובילה את רוברט לבנדובסקי בראש טבלת הכובשים בכל הליגות הבכירות באירופה, והוא בדרך לזכות בנעל הזהב. עוד קודם לכן בישל אימובילה לחואקין קוריאה את השער הראשון (17) במשחק.

שחקנה של לצ'ה ג'אנלוקה לפאדולה. GettyImages
ניצחון חשוב ללצ'ה. לאפדולה חוגג/GettyImages

אודינזה - לצ'ה 2:1

האורחת הגיעה למשחק עם הגב לקיר, ויצאה עם ניצחון חשוב מאוד, שיחד עם התבוסה של גנואה לססואולו השאיר ללצ'ה סיכוי לשרוד בליגה הבכירה במחזור הנעילה. המארחת הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-36 משער של סמיר, אך פנדל מדויק של מרקו מרקוזו (40) ועוד שער קריטי של ג'אנלוקה לאפדולה (81) השיגו מהפך גדול וחשוב עבור לצ'ה.

שחקנה של רומא אדין דז'קו. GettyImages
רומא הבטיחה את המקום החמישי. אדין דז'קו/GettyImages

טורינו - רומא 3:2

האורחת המשיכה בכושרה הנהדר ורשמה ניצחון שישי בשבעה משחקים. בעצם הניצחון הבטיחה רומא את המקום החמישי בסיום העונה, אשר מקנה לג'אלורוסי כרטיס אוטומטי לשלב הבתים בליגה האירופית בעונה הקרובה. המארחת עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-14 כשאלחנדרו ברנגואר ניצל בישול של סימונה זאזה כדי לקבוע 0:1 לטורינו. אדין דז'קו הבוסני השווה עבור רומא שתי דקות לאחר מכן, כשכריס סמולינג השלים מהפך בדקה ה-23. פנדל מדויק של אמאדו דיאווארה קבע 1:3 לאורחת (61), שהשלימה את המשימה למרות שער מצמק של סינגו בדקה ה-66.

שחקנה של יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
גם הפסיד וגם לא הצליח להתקרב לאימובילה בראש טבלת המבקיעים. רונאלדו/GettyImages

קליארי - יובנטוס 0:2

הגברת הזקנה הבטיחה את האליפות במחזור שעבר, כשגם מבחינת קליארי מדובר היה במשחק לפרוטוקול בלבד. העניין היחיד במשחק היה הקרב על מלכות השערים בין כריסטיאנו רונאלדו לצ'ירו אימובילה, אך הכוכב הפורטוגלי, שפתח בהרכב בניגוד לציפיות לא הצליח לכבוש ויצטרך לכבוש חמישייה במחזור הקרוב כדי לעקוף את חלוץ לאציו, בהנחה שזה לא יכבוש. המארחת היתה חדה יותר וכבשה את שני השערים במחצית הראשונה. לוקה גליאנו דחק את הראשון של קליארי כבר בדקה ה-8, כשג'ובאני סימאונה מוסיף את השני שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

משחקים נוספים:

ססואולו - גנואה 0:5
לססאולו: חמד טראורה (26), דומניקו בררדי (40), פרנצ'סקו קפוטו (66, 77), ג'אקומו רספדורי (74).

ורונה - ספאל 0:3
לורונה: סמואל די קרמינה (7, 11), דווידה פרוני (47).

פיורנטינה - בולוניה 0:4
לפיורנטינה: פדריקו קייזה (48, 54, 89), ניקולה מילנקוביץ' (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully