וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "מריאנו נדבק בקורונה, לא ישחק מול מנצ'סטר סיטי"

החלוץ נמצא חיובי בבדיקה שעבר, הצטווה להיכנס לבידוד ולא יוכל להשתתף במשחק מול סיטי ב-7 באוגוסט: "מצבו טוב". אגוארו ייעדר מהסגל של פפ

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

ריאל מדריד הודיעה היום כי חלוץ הקבוצה מריאנו דיאס נמצא חיובי בבדיקת קורונה, ולא יוכל לשחק בגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי. מריאנו לא נכח היום באימון, ונדרש להישאר בבידוד בביתו ולא לשהות ליד חבריו, ולפיכך יחמיץ את המשחק שאמור להתקיים ביום שישי הבא, ה-7 באוגוסט. "מצבו הבריאותי טוב מאוד", הובהר מריאל, על השחקן שלא חולה ולא סובל מהסימפטומים.

יש לציין על רקע ההחמרה במצב והעלייה בחולי בבירה הספרדית, היום הודיעו במדריד על תקנות חירום נוספות, שבמסגרתן תושבי העיר והאזור מחויבים לעטות מסיכה כל הזמן בכל מקום - כחלק מהמלחמה במגיפה. כל הברים ייסגרו בשעה 1 בלילה, מסעדות ובתי קפה בחוץ יחולקו לקפסולות של 10 אנשים, וההמלצה היא לא לקיים אירועים ביתיים של למעלה מ-10 אנשים.

מריאנו דיאס שחקן ריאל מדריד מול קירן טריפייר שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הסגל התקצר לריאל מדריד. מריאנו/רויטרס

בינתיים במנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה אישר אתמול שחלוץ הקבוצה סרחיו אגוארו לא ישחק בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול ריאל. פפ נשאל האם הארגנטינאי יהיה (שכבש 23 שערים ב-32 משחקים העונה) יהיה כשיר, וענה: "לא, אני חושב שזה יהיה בלתי אפשרי בתזמון הנוכחי".

עוד בריאל: בספרד טוענים כי "זידאן לא מוותר על פוגבה". לצרפתי יש חוזה במנצ'סטר יונייטד עד 2021, ובניגוד לדיווחים, לא ממהר לחתום על החוזה החדש שהוצע לו מהמועדון. הצרפתי רצה כבר בשנה שעברה לחתום בריאל מדריד, שנרתעה מהמחיר שדרשה שיונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully