וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את סמפדוריה וזכתה באליפות התשיעית ברציפות

כריסטיאנו רונאלדו (45+7) ופדריקו ברנרדסקי (67) כבשו וסידרו לגברת הזקנה את התואר בפעם ה-36. רונאלדו גם החמיץ פנדל (89)

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית הושלם הערב (ראשון) עם יובנטוס, שניצחה 0:2 את סמפדוריה וזכתה באליפות התשיעית שלה ברציפות וה-36 בסך הכול. כריסטיאנו רונאלדו כבש (45+7) והחמיץ פנדל (89), פדריקו ברנרדסקי הוסיף (67) ויובה שוב אלופה. צ'ירו אימובילה הגיע ל-34 שערים עם שלושער ב-1:5 של לאציו בוורונה, רומא גברה 1:2 על פיורנטינה ולצ'ה התקרבה לירידה אחרי הפסד דרמטי 3:2 בבולוניה.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
שחקני יובנטוס חוגגים אליפות/רויטרס

יובנטוס - סמפדוריה 0:2

2011/12, 2012/13, 2013/14, 2014/15, 2015/16, 2016/17, 2017/18, 2018/19 ומהערב גם 2019/2020. יובנטוס שוב אלופה, בפעם השביעית ברציפות ובפעם ה-36 בתולדותיה. הגברת הזקנה לא ממש התקשתה מול סמפדוריה בבית והשיגה את הניצחון ששיפר את מאזנה ל-83 נקודות, שבע יותר מאינטר השנייה כשבקופה נותרו עוד שש עד סיום העונה.

אחרי מחצית די משמימה, יובנטוס הגיעה להזדמנות לא רעה בדקה ה-44: כריסטיאנו רונאלדו השאיר לפדריקו ברנרדסקי, שבעט לא מספיק טוב והשוער אמיל אודרו הדף. עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית, למעשה בדקה ה-45+7 הצליחה יובנטוס לכבוש: מיראלם פיאניץ' מסר בכדור חופשי לרונאלדו, שבעט בנגיעה פנימה את ה-0:1 ואת שערו ה-31 בליגה העונה. אגב, במהלך המחצית הראשונה גם פאולו דיבאלה וגם דנילו נפצעו והוחלפו. פדריקו ברננדסקי, שהחליף את דנילו, כבש את השער השני בדקה ה-67 אחרי שהגיע ראשון לריבאונד אחרי הדיפה לא טובה של אודרו לבעיטה של רונאלדו, וזה 0:2. סמפדוריה נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-77 אחרי שמורטן תורסבי ספג צהוב שני והורחק. כריסטיאנו רונאלדו קיבל הזדמנות לכבוש עוד אחד עם הפנדל הקבוע שהגיע הפעם בדקה ה-89 אחרי שאלכס סנדרו הוכשל ברחבה. אבל הפורטוגלי בעט חזק למשקוף.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. GettyImages
מתקרב גם לשיא הליגה. צ'ירו אימובילה/GettyImages

ורונה - לאציו 5:1

אחרי שהבטיחה את הכרטיס לליגת האלופות, לאציו מתמקדת בזכייה של צ'ירו אימובילה בתואר מלך השערים, והערב שיפר החלוץ את שיאו האישי והגיע עם שלושער ל-34 כיבושים העונה בסרייה A. סופיאן אמרבאט העניק לוורונה המפתיעה יתרון עם פנדל בדקה ה-38 אחרי עבירה מטופשת של ראמוס ברחבה, אבל אימובילה איזן מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וסרגיי מילינקוביץ' סאביץ' השלים עוד מהפך, כמו בחמישי מול קליארי מול, הפעם עם כדור חופשי שפגע במתאו פסינה והטעה את השוער בדקה ה-56. שש דקות לאחר מכן, הסרבי מסר לחואקין קוראה שהשתחרר בתוך הרחבה ובעט פנימה אחרי עוד הסטה מצד שחקן יריב, ולאימובילה נותר מספיק זמן כדי לסובב באומנות אל הרשת מצד שמאל תוך כדי תנועה בדקה ה-83, ולכבוש פנדל נוסף (ה-14 שלו העונה - שיא היסטורי) בתוספת הזמן. האם רונאלדו מסוגל להדביק אותו? כעת ינסה אימובילה גם לשבור את שיא הליגה, אותו קבע גונסאלו היגואין עם 36 שערים ב-2015/16. לפני חלוץ לאציו נמצא גם השבדי גונאר נורדאל שכבש 35 שערים ב-1949/50, והשער הבא של אימובילה יעניק לו את פרס נעל הזהב של אירופה (כרגע בשוויון עם רוברט לבנדובסקי).

שחקני רומא חוגגים עם ז'ורדן ורטו (משמאל). GettyImages
צמד פנדלים לרשת האקסית. ז'ורדן ורטו/GettyImages

רומא - פיורנטינה 1:2

ניצחון חמישי בשישה משחקים לג'אלורוסי, שנעזרו בשני פנדלים כדי לקטוע לוויולה רצף של שישה משחקים ללא הפסד. ז'ורדן ורטו העניק לרומא יתרון עם פנדל מדויק לרשת האקסית בדקה ה-45, הבלם נמניה מילנקוביץ' נגח את השוויון אחרי קרן של אריק פולגאר בדקה ה-54 והגיע לארבעה שערי ליגה העונה (אחרי שלושה בעונה שעברה), אבל המארחת קיבלה עוד פנדל בגלל גלישה פרועה של השוער פייטרו טרצ'אנו לרגלי אדין דז'קו, והצרפתי ורטו השלים צמד בדקה ה-86.

מוסא בארו שחקן בולוניה כובש שער ניצחון מול לצ'ה. GettyImages
איפה הייתה ההגנה? מוסא בארו עם שער הניצחון מול לצ'ה/GettyImages

בולוניה - לצ'ה 2:3

המארחת דחפה את לצ'ה עוד צעד לעבר הליגה השנייה, בזכות שער ניצחון דרמטי של מוסא בארו בדקה ה-93. לצ'ה קיוותה לצמק את הפער מגנואה לנקודה, אבל הפער נותר על ארבע ולסיום העונה נותרו רק שני מחזורים. רודריגו פלאסיו הוותיק (2) ורודריגו אורסוליני בבעיטה יפה מ-18 מטרים (5) העניקו לבולוניה יתרון כפול ומהיר, אבל לצ'ה לא ויתרה. מרקו מאנקוזו דחק עם החזה ממטר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ופיליפו פאלקו איזן בביצוע נהדר (66) אבל בארו שבר ללצ'ה את הלב במתפרצת של שלושה על אחד בתוספת הזמן.

משחקים נוספים

קליארי - אודינזה 1:0
לאודינזה: סטפנו אוקאקה (2)

ספאל - טורינו 1:1
לספאל: מרקו ד'אלסנדרו (80). לטורינו: סימונה ורדי (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully