וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי טוען: "ליאו מסי הוא 'חיה', הוא ישחק בקטאר 2022"

מי שסומן כמאמן העתיד של ברצלונה טוען: מסי הולך לשחק עוד הרבה שנים, כולכם הולכים להידהם מהמונדיאל בקטאר, אני אוהב את מה שקיקה סטיין עושה בברצלונה, פחות את הבכיינות על השופטים

עריכת וידאו: ניר חן

צ'אבי, שלדעת רבים יהיה המאמן הבא של ברצלונה, ערך ראיון בספרד שבו התייחס לעתידו המקצועי, מצבה של ברצלונה, וכמובן קטאר, המדינה שבה הוא מאמן משנת 2015. צ'אבי נשאל על ההתקדמות של קטאר בהכנותיה למונדיאל 2022, ואמר: "מדהימה, בכל מידה. חמישה משמנונה אצטדיונים כבר כמעט גמורים. המדינה השתנתה מאוד. כבישים, מסעדות, קטאר מתפתחת במהירות עצומה, אפילו מצד הפקקים השתפר.

"כל אצטדיון משקף משהו מהתרבות הערבית, מה שיהפוך את המונדיאל למיוחד עוד יותר. זה יהיה טורניר היסטורי, אין ספק. אנשים הולכים להידהם מהמדינה הזאת. יש הרבה דעות קדומות על קטאר, ויש המון ביקורת לא מבוססת. לקטאר יש הכל, זו מדינה קטנה, חמה, נדיבה ומקבלת פנים. יהיה מונדיאל היסטורי".

ליאונל מסי עם נעל הזהב צ'אבי שחקני ברצלונה. AP
יתאחדו בקרוב? צ'אסי ומסי/AP

צ'אבי דיבר על פילוסופיית המשחק שלו: "יש לי רעיונות ברורים מאוד. אני מאמין בלהחזיק בכדור כמה שרק אפשר, עם לחץ גבוה, לשחק בחצי של היריב, לתקוף עם שחקנים התקפיים. זה הכדורגל שחוויתי בברצלונה ובנבחרת, לשלוט בכדור, לייצר מצבים. ככה אני מבין כדורגל, וככה קל יותר לנצח.

"אני משוכנע שאפשר לעשות את זה, בלי קשר לאיפה שאתה נמצא, או לחומר השחקנים שיש לך. זה אפשרי להעביר את זה לשחקנים. צריך לשכנע אותם שהם יכולים, והם יעשו את זה".

עוד בוואלה!

פיפ"א אישרה: מונדיאל 2022 בקטאר ייפתח ב-21 בנובמבר, הגמר ב-18 בדצמבר

לכתבה המלאה
צ'אבי מאמן אל סעד. רויטרס
" לשלוט בכדור, לייצר מצבים. ככה אני מבין כדורגל, וככה קל יותר לנצח". צ'אבי/רויטרס

על השאיפות שלו: "מעולם לא הסתרתי את זה, תמיד אמרתי שהשאיפה שלי היא לאמן את בארסה, אבל כרגע הראש שלי באל סאד. כשבארסה יגיע, במוקדם או במאוחר, זה יגיע. כרגע קיקה סטיין חייב לקבל כבוד, ואני מאחל לקבוצה רק טוב.

"תחת קיקה ברצלונה שיחקה הרבה משחקים טוב. אחרים פחות טוב. אבל אני אוהב את הרעיונות של סטיין, גם עכשיו וגם עם הקבוצות הקודמות שלו - לשלוט ולשחק אטרקטיבי. לפעמים זה אפשרי, ונכון, לפעמים היריב מקשה עליך. ראינו הרבה משחקים טובים של בארסה תחת סטיין, אין ספק".

על ברצלונה: "אני לא אוהב שמתלוננים על שופטים. העבודה שלהם גם ככה קשה. הבעיה עם ה-VAR היא המהלכים שצריך לבחון. תמיד יהיו שם מחלוקות".

האם הוא רואה את ליאו מסי משחק בקטאר 2022 כשהוא כבר בן 35? צ'אבי: "אני רואה את מסי משחק עד מתי שבא לו. מבחינה גופנית הוא מהיר, חזק, הוא מפלצת תחרותית, חיה מבחינה פיזית. אין לי ספק שהוא ישחק בקטאר 2022".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully