וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי רוצה את ביילסה בברצלונה", קונטה: "אפילו בחלומות ליאו לא יבוא לאינטר"

באנגליה טוענים שהפרעוש מאיץ בראשי בארסה להחתים את מאמן לידס. בכירי אינטר מכחישים את הדיווחים על מו"מ עם מסי: "פייק ניוז"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בזמן שבאיטליה ממשיכים לפנטז על בואו של ליאו מסי לאינטר, הוא כבר מתכנן תוכניות אחרות. על פי "הסאן" האנגלי, כוכב ברצלונה פנה בימים האחרונים לראשי המועדון וביקש מהם לבחון את מועמדותו של מרסלו ביילסה למאמנה הבא של הקבוצה. מסי רואה בבן ארצו, שנחשב למאמן מבריק ואקסצנטרי, האיש המתאים להחליף את קיקה סטיין שאמנם חתום לעונה נוספת בברצלונה, אולם הישארותו מוטלת בספק רב.

ביילסה בן ה-65 העלה את לידס לפרמיירליג, אולם חוזהו בקבוצה הסתיים וטרם חודש. על פי דיווחים באנגליה הוא מנהל עם הקבוצה משא ומתן על חוזה חדש, אולם "הצעה מברצלונה עשויה לטרוף את הקלפים".

מאמן לידס יונייטד מרסלו ביילסה. GettyImages
הגאון המשוגע של הכדורגל העולמי יגיע לקאמפ נואו? מרסלו ביילסה/GettyImages

כך או כך, השמועות על מעבר של מסי לאינטר הוכחשו אמש (שבת) נמרצות על ידי בכירי אינטר. בפה מארוטה, המנהל המקצועי של הנראזורי, התייחס אמש לדיווחים החוזרים ב"גאזטה דלו ספורט" על האפשרות שמסי יצטרף ב-2021, כ"פנטזיה שלא תתממש לעולם" והוסיף: "ברור שהוא לא אחד היעדים שלנו. אני מאמין שהוא רוצה להמשיך את הקריירה שלו בברצלונה".

מאמן אינטר אנטוניו קונטה נשמע אפילו נחרץ יותר ואמר אחרי ניצחון הקבוצה אמש: "אנחנו נשאלים שוב ושוב בנוגע לשמועות על מסי, אבל אין בזה שום היגיון. הסיפור הזה כבר הוכחש כמה פעמים, כולל הכחשה של מסי בכבודו ובעצמו. זה 100 אחוז פייק ניוז, אבל אנחנו ממשיכים לדבר על זה, כאילו שזה יכול לקרות. זה לא יכול לקרות - גם לא בחלומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully