וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.7: לאציו בעקבות דויד סילבה, פאו טורס מועמד למנצ'סטר יונייטד

הספרדי הוותיק מתלבט, בלם ויאריאל מבוקש גם בברצלונה. ילד פלא חדש בדרך לסיטי, אתלטיקו מדריד לא משחררת את יאן אובלאק

שחקני יובנטוס חוגגים בחדר ההלבשה זכייה באליפות/חשבון הטוויטר הרשמי של יובנטוס

העברות

* ג'ורג' תומאס, קשר נבחרת ויילס בן ה-23 שסיים את חוזהו בלסטר סיטי אחרי ששיחק כמושאל בדן האח ההולנדית, חתם לשלוש שנים בק.פ.ר מליגת המשנה.

שמועות

* דויד סילבה נפרד ממנצ'סטר סיטי, ובעוד השמועות דיברו על מעבר לנסיכויות, ב"אס" מדווחים שלאציו מנסה לשכנעו לחתום בשורותיה לקראת העונה הבאה.

* הקשר הברזילאי דייגו רוסה בן ה-17 עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה במנצ'סטר סיטי, כך מדווחים במולדתו. סכום העסקה, לפי דיווחים באנגליה, יעמוד על כ-21.5 מיליון ליש"ט שיועברו לגרמיו.

* בלם ויאריאל פאו טורס, שהוזכר כמועמד לברצלונה, נמצא גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, כך לפי "הטיימס".

* על רקע הדיווחים שצ'לסי מעוניינת להיפטר מהשוער שלה קאפה ולרכוש במקומו את יאן אובלאק, באתלטיקו מדריד מבהירים ומצהירים: "הוא שחקן שלנו, נקודה".

* רומא מתכוונת לשמור על ניקולו זאניולו ועל לורנצו פלגריני, ותציע לכל אחד מהם חוזה חדש של 3 מיליון יורו לעונה.

* סוכנו של וויליאן, שמסיים חוזה בצ'לסי, טוען: "יש לו הצעה מ-2 קבוצות בפרמיירליג, 2 מאירופה, 1 מה-MLS, הוא יחליט בשבוע הבא אחרי גמר הגביע". בשבוע שעבר דווח כי ארסנל היא אחת מהן.

* בספרד טוענים: "זידאן לא מוותר על פול פוגבה". לצרפתי יש חוזה במנצ'סטר יונייטד עד 2021, ובניגוד לדיווחים, לא ממהר לחתום על החוזה החדש שהוצע לו מהמועדון. הצרפתי רצה כבר בשנה שעברה לחתום בריאל מדריד, שנרתעה מהמחיר שדרשה שיונייטד.

* אוהדי מילאן יכולים להתעודד: זלאטן איברהימוביץ' הופיע כאחד השחקנים שמקדמים את התלבושת החדשה של מילאן לעונה הבאה, מה שרומז שהשבדי בן ה-38 מתכנן להאריך את חוזהו ולהישאר עונה נוספת באיטליה, חרף האיומים.

* בספרד טוענים כי "זידאן לא מוותר על פוגבה". לצרפתי יש חוזה במנצ'סטר יונייטד עד 2021, ובניגוד לדיווחים, לא ממהר לחתום על החוזה החדש שהוצע לו מהמועדון. הצרפתי רצה כבר בשנה שעברה לחתום בריאל מדריד, שנרתעה מהמחיר שדרשה שיונייטד.

* יורגן קלופ התייחס אצמול למצב של ליברפול בכל הנוגע לרכש בחלון ההעברות: "במצב המושלם למאמן יש 40 שחקנים בסגל וכולם מאושרים והוא יכול לבחור 20 ולהגיד להם צאו לחופשה עכשיו לשלושה שבועות ואז לעשות את אותו הדבר עם 20 האחרים. אבל זה לא המצב, וזה לא עובד ככה. יהיה בעייתי מאוד להתמודד עם הנסיבות. אנחנו צריכים להתמודד עם המצב הכספי. בדרך כלל אנחנו יודעים מה יהיו המקורות הכספיים שלנו. העפלנו לליגת האלופות, אבל מישהו יודע כמה כסף ייכנס משם? הכל בחוסר ודאות". עם זאת, באנגליה בכל זאת מעיריכם שליברפול תרכוש שחקן התקפה נוסף (טיאגו אלקנטרה עדיין מוזכר כמועמד בכיר), בנוסף לשני שחקנים שחוזרים מהשאלה, ריאן ברוסטר והארי ווילסון. אדם ללאנה כבר עזב (לברייטון), כמו גם דיאן לוברן (שנרכש ב-12 מיליון יורו ע"י זניט), נת'ניאל קליין שוחרר, וגם שרדאן שאקירי צפוי לעזוב.

עוד בוואלה!

העברות בעולם - 27.7: חאבי גרסיה מאמן ולנסיה, ללאנה חתם בברייטון

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
לא יודע מה יהיה. קלופ/GettyImages

בבאיירן מינכן טוענים: כדור הזהב מגיע ללבנדובסקי, נפנה לפיפ"א

* עסקת ויקטור אוסימן הבלתי נגמרת עשויה להיות מוכרזת רשמית היום (שלישי), כך לדברי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו. המחיר שתשלם נאפולי לליל על החלוץ הניגרי ירד ל-50 מיליון יורו (פלוס בונוסים) אחרי הדיווחים על 81 מיליון לפני יומיים. אוסימן בן ה-21 יחתום לחמש שנים וירוויח כ-4.5 מיליון יורו לעונה.

* למרות ההתעניינות מצד לידס יונייטד ומרסלו ביילסה, בפורטוגל משוכנעים שאדינסון קבאני כבר סיכם את מרבית תנאיו בבנפיקה. החלוץ האורוגוואי בן ה-33 יחתום על חוזה לשנתיים, כשההודעה צפויה לצאת ברביעי.

* ב"בילד" הגרמני מדווחים שבאיירן מינכן מעוניינת במקס ארונס, המגן בן ה-20 של נוריץ', שמשחק בשנתיים האחרונות בדרך קבע בהרכב הקבוצה הבוגרת (העונה בפרמיירליג, בעונה שעברה בצ'מפיונשיפ).

* ארסנל לא משפרת את הצעתה לאתלטיקו מדריד עבור תומאס פארטיי, שעומדת על 25 מיליון יורו בתוספת שחקן, ככל הנראה מתאו גנדוזי הצרפתי. הקולצ'ונרוס רוצים 50 מיליון יורו (סעיף השחרור המופיע בחוזה של הקשר) וכרגע אין סיכום בין הצדדים.

* למרות הצהרתו של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' כי ימשיך לעונה נוספת בלאציו, מנצ'סטר יונייטד חידשה את הקשר עם נציגיו בימים האחרונים. גם יובנטוס, פריז סן ז'רמן וטוטנהאם הביעו עניין בקשר הסרבי.

* על פי "סקיי גרמניה", שחקן ההגנה של הנבחרת ושל בורוסיה מנשנגלדבאך, מתיאס גינטר בן ה-26, נמצא על הכוונת של אינטר, ארסנל וצ'לסי. מחירו עומד על 40 מיליון יורו.

* קמיל גליק עבר את הבדיקות הרפואיות בבנבנטו ויהיה המוחתם הראשון של העולה החדשה לסרייה A. הבלם הפולני בן ה-32 שיחק בארבע השנים האחרונות במונאקו, אליה הגיע מטורינו: "אני שמח מאוד, התגעגעתי לאיטליה". גליק יחתום לשלוש שנים ומונאקו תקבל עבורו כ-3.5 מיליון יורו.

* על פי דיווחים שונים באנגליה, ג'יימס מדיסון החליט להאריך את חוזהו בלסטר סיטי עד 2024 (שנה מעברל לחוזה המקורי), כשהשועלים הצליחו להוריד את מנצ'סטר יונייטד מהקשר באמצעות הכפלת שכרו השבועי ל-110 אלף ליש"ט.

רדאמל פלקאו מוצג כשחקן גלאטסראיי. רויטרס
דייויד בקהאם קורא לו. רדאמל פלקאו/רויטרס

* סלטיק ירדה משון וייסמן? באנגליה דווח כי האלופה הסקוטית קרובה לצירופו של החלוץ השוויצרי אלביאן אייטי בן ה-23, שיגיע בהשאלה מווסטהאם.

* עוד בסלטיק: השוער היווני ואסיליוס ברקאס מתקרב אחרי הצעה בסך 4.5 מיליון יורו שהגישה אלופת סקוטלנד לא.א.ק אתונה.

* ריבר פלייט דחתה את הצעת צסק"א מוסקבה בסך 7 מיליון יורו על הקשר הקולומביאני חורחה קרסקאל וממתינה להצעות גבוהות יותר.

* על פי "ניס מאטן", סוכמה עסקת רוני לופס בין ניס לסביליה. שחקן הכנף הפורטוגלי יחזור לצרפת כמושאל עד לסיום העונה, כשלניס תהיה אופציה לרכוש אותו ב-20 מיליון יורו. לופס בן ה-24 יעבור את הבדיקות הרפואיות ברביעי.

* אינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS בבעלותו של דייויד בקהאם, רוצה להחתים את רדאמל פלקאו ומוכנה להפוך את החלוץ הקולומביאני הוותיק לאחד המשתכרים הבכירים בליגה האמריקאית.

* למרות הצהרתו של אנדרה וילאש בואש כי מארסיי לא תבצע רכש לפני ליגת האלופות, בצרפת מדווחים שמארסיי מוכנה לשלם לססואולו 12 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-21 ג'אנלוקה סקמאקה, שכבש העונה תשעה שערים כמושאל באסקולי מהסרייה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully