וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.7: חאבי גרסיה מאמן ולנסיה, ללאנה חתם בברייטון

המאמן שפוטר מווטפורד מוקדם יותר העונה שב ללה ליגה. קשר ליברפול הצטרף אל השחפים: "זה כמו אוויר נקי בשבילי, התחלה חדשה"

שחקני אסטון וילה חוגגים הישארות/מתוך הטוויטר של אסטון וילה

העברות

* ברייטון הודיעה על החתמתו של קשר ליברפול אדם ללאנה לשלוש שנים. הקשר בן ה-32 קיבל את החולצה מספר 14 ואמר: "אני לא יכול לחכות כדי להתחיל. להגיע לכאן זה כמו לקבל אוויר בשבילי. הכול חדש, זה אתגר ואני מצפה לו בכיליון עיניים".

* חאבי גרסיה, שפוטר מווטפורד מוקדם יותר העונה, שב לליגה הספרדית ומונה למאמנה של ולנסיה. הוא ייכנס לנעליו של אלברט סלאדס, כשחתם על חוזה לשנתיים.

* זניט הודיעה רשמית: דיאן לוברן בלמה של ליברפול חתם לשלוש שנים בקבוצה.

* הופנהיים הודיעה רשמית על מינויו של סבסטיאן הנס למאמנה החדש. הנס בן ה-38, שאימן העונה את קבוצת המילואים של באיירן מינכן, הוא בנו של שחקן העבר דיטר הנס ואחיינו של אולי הנס, והוא ייאמן את שני הישראלים של הקבוצה - מונס דאבור ועילי אלמקייס. לידיעה המלאה.

* יאן ורטונגן נפרד מטוטנהאם אחרי שמונה עונות בלונדון והוא כעת שחקן חופשי.

* ג'אפט טנגנגה, שחקן ההגנה בן ה-21 שקיבל הזדמנויות אצל ז'וזה מוריניו, האריך את חוזהו בטוטנהאם עד 2025.

* גנק הבלגית שילמה 3.5 מיליון יורו לסנטוס לגונה כדי לרכוש את המגן המקסיקני בן ה-21 חרארדו ארטאגה שחתם על חוזה ארוך טוחח.

* אורוש מאטיץ', הקשר בן ה-30 ששיחק בעונה הקודמת באפואל ניקוסיה כמושאל מקופנהאגן וגם אחיו של נמניה מאטיץ' ממנצ'סטר יונייטד, חתם לעונה אחת בקרבאח האזרית עם אופציה לעונה נוספת.

אדם ללאנה שחקן ברייטון. אתר ברייטון, אתר רשמי
"אני לא יכול לחכות כדי להתחיל. להגיע לכאן זה כמו לקבל אוויר בשבילי. הכול חדש, זה אתגר ואני מצפה לו בכיליון עיניים". ללאנה/אתר רשמי, אתר ברייטון

שמועות

* לפי "סקיי", קאי האברץ לוחץ על באייר לברקוזן להשלים את המעבר שלו לצ'לסי עוד בימים הקרובים, עד משחק הליגה האירופית מול ריינג'רס בשבוע הבא. מה שתוקע את העסקה, לפי התקשורת האנגלית, הוא סכום ההעברה: לברקוזן מעריכה את שווי העסקה ב-90 מיליון ליש"ט, אולם הצדדים צפויים לסכם על כ-70 מיליון ליש"ט.

* באיירן מינכן מעוניינת במגן הימני של נוריץ' מקס ארונס ואפילו כבר שוחחה עם סוכנו. ארונס בן ה-20 כמובן רוצה מאוד לעבור אל האלופה הגרמנית אחרי שהיה שותף לירידת ליגה באנגליה. על פי הדיווחים, הוא אמור לעלות לבאיירן סביב 20 מיליון יורו וצפוי להגיע כגיבוי לבנז'מן פבאר.

* ב"בילד" מדווחים: בורוסיה דורטמונד דחתה הצעה בסך 98 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד עבור ג'יידון סאנצ'ו. לפי הדיווח הגרמנים ימכרו את הקשר המחונן תמורת לא פחות מ-120 מיליון יורו. סאנצ'ו רשם את עונת הפריצה שלו בעונה החולפת וסיים כמלך השערים של דורטמונד (17) וגם מלך הבישולים (16).

* דיווח ב"ספורט" הקטלאני: ארסנל מעוניינת לרכוש את פיליפה קוטיניו מברצלונה כשהתכנית שלה היא להציע תמורתו של מתאו גנדוזי ולהוסיף עוד כסף. מחירו של הקשר האחורי הצרפתי מוערך ב-40 מיליון יורו. ברצלונה דורשת 80 מיליון יורו על הברזילאי, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בבאיירן מינכן.

* ב"גאזטה" מדווחים שזלאטן איברהימוביץ' מוכן לקצץ בשכרו כדי להישאר במילאן עונה נוספת.

* אחרי שהוציאה הון עתק כדי לרכוש את קפה המאכזב (80 מיליון יורו), באנגליה טוענים שצ'לסי מוכנה לשלם 30 מיליון יורו כדי לרכוש את אנדרה אונאנה שוערה של אייאקס ונבחרת קמרון. גם לברקוזן מעוניינת בשוער ומקווה שהוא ירצה להתאחד עם פטר בוס מאמנו לשעבר.

* האם ריאל מדריד בדרך לרכש מפתיע מהליגה הצרפתית? על פי "לה 10 ספורט", זינדין זידאן התלהב מאוד מיוסף עטאל, המגן הימני של ניס ונבחרת אלג'יריה שיכול לשחק גם כקשר, והוא עשוי להגיע כגיבוי לדני קרבחאל.

* ליברפול מחפשת בלם נוסף לסגל לאור עזיבתו של דיאן לוברן, ועל פי "בילד" הגרמני מי שסומן על ידי יורגן קלופ הוא אוזאן קבאק, הטורקי בן ה-20 של שאלקה.

* טוטנהאם נותרה ללא הכרטיס לליגת האלופות ולז'וזה מוריניו הובהר כי תקציב הרכש יופחת משמעותית. המאמן הפורטוגלי אמר: "אצטרך לחפש מציאות ולנצל הזדמנויות בחלון".

* אחרי שפדרו בן ה-33 הודיע על פרידה מצ'לסי בתום חמש עונות, העיתונאי האיטלקי פבריציו רומנו פרסם שהוא יהפוך בקרוב לשחקן רומא.

* ב"אס" דווח על התעניינות של ראן הצרפתית בקשר האחורי וויליאם קרבאליו, עליו בטיס דורשת 20 מיליון יורו.

אוזן קבאק שחקן שאלקה. GettyImages
יורגן קלופ מעוניין בו. אוזאן קבאק/GettyImages

* על פי RMC, אלפרדו מורלוס סיכם את תנאיו לארבע שנים בליל, שהחלה במגעים עם ריינג'רס כדי לסגור את מחירו של החלוץ הקולומביאני בן ה-24. הצרפתים הציעו 15 מיליון יורו פלוס 2 מיליון כבונוסים, בעוד הסקוטים דורשים 20 מיליון.

* פלמנגו מחפשת מאמן במקום ז'ורז'ה ז'סוס שחזר לבנפיקה, וב"מארקה" טוענים שפרננדו היירו נמצא בין המועמדים הסופיים. בלם העבר של ריאל מדריד אימן את נבחרת ספרד במודיאל ברוסיה ועבד לפני כן גם באוביידו. מועמדים נוספים הם דומנק טורנט, לשעבר עוזרו של פפ גווארדיולה, וכן מיגל אנחל ראמירס שעובד באינדפנדיינטה דל ואלה מאקוודור.

* מחזרת חדשה למריו באלוטלי? ביוון טוענים שהבעלים של אריס סלוניקי סימן את החלוץ האיטלקי כמי שיוכל לקדם את הקבוצה. שמו של באלוטלי נקשר לפני כן לקומו מהליגה השלישית באיטליה וגם ללוס אנג'לס גלקסי ובוקה ג'וניורס.

* אלן חלילוביץ', הקשר הקרואטי בן ה-24 ששייך למילאן ושיחק בעונה הקודמת בהירנביין ההולנדית, עשוי לעבור לבנפיקה, כך על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מארציו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully