וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אם זאת מילאן, לא אשאר. אני משחק פה בלי כסף"

השבדי הודה שהתעמת עם המנהל המקצועי גאזידיס: "איברה משחק בשביל לנצח, או שהוא נשאר בבית. יש לי יותר מדי תשוקה. אם זה המצב, לא תראו אותי כאן בשנה הבאה"

אתר רשמי

בווידאו: מילאן עורכת אימון במילאנו

זלאטן איברהימוביץ' אישר שהתעמת במהלך העונה עם מנכ"ל מילאן איוון גאזידיס ושהוא לא מרוצה מדרך המחשבה של המועדון. "אם זה המצב, סביר להניח שלא תראו אותי פה בעונה הבאה", אמר השבדי, "אני למעשה משחק בחינם".

השבדי בן ה-38 הוסיף בראיון ל"גאזטה" האיטלקי: "איברה משחק על משהו, או שהוא נשאר בבית. אמרו שלפרוש בארה"ב זה קל מדי, אז חזרתי למילאן. אני כאן רק בגלל תשוקה, כי למעשה אני משחק בחינם... ואז כל העניין עם הקורונה עצר הכל וחשבתי לעצמי, אולי יש פה משהו שקורא לי לפרוש... לשמחתנו חזרנו למגרש, הפציעה שלי בירך השתפרה, ואחרי יומיים חזרתי לשחק. ככה זה איברה. אבל אז אמרו לי לקחת את זה לאט.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. GettyImages
"זו לא הגראנדה מילאן שהכרתי". זלאטן/GettyImages

"פרישה? איברה נולד לשחק כדורגל, והוא עדיין הטוב ביותר בכדורגל. נראה איך ארגיש בעוד חודשיים. נראה גם מה קורה עם המועדון. אם זה המצב, למען האמת, סביר להניח שלא תראו אותי פה בעונה הבאה. איברה הוא לא שחקן לליגה האירופית, ומילאן זו לא קבוצה של הליגה האירופית".

השבדי סיפר על העימות שלו עם המנל המקצועי של הקבוצה אחרי החזרה מהפגרה, כשזלאטן גער בו על ניהול הקבוצה וחוסר הוודאות: "דיברתי בשמי ובשם השחקנים. רציתי לקבל הסברים על העתיד, שלי ושל מילאן. אמרתי שזו לא הגראנדה מילאן שהכרתי, וזה נכון. אנחנו חייבים לעשות יותר, גם במצב הנוכחי. עד הרגע האחרון.

עוד בוואלה!

כמה מסי שולט בברצלונה? "אם ירצה, הוא יכול להחליף את המאמן והנשיא מהיום למחר"

לכתבה המלאה

"איברה כאן, איברה דואג לעניינים. אני חייב להישאר כאן, או שתאבדו את האוהדים. אני לא יודע אם תהיה לי קבוצה אחרי מילאן, אבל אני לא רוצה לסגור דלתות. ארצה להגיע למקום שבו תהיה לי קצת שליטה. עדיין נותרה בי יותר מדי תשוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully