וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "בלי מיכה ואצילי נתקשה לקחת אליפות". פערים עם וליקו פאונוביץ'

8.7.2020 / 12:25

על רקע עזיבתם המסתמנת של כמה מגיבורי העונה, שחקנים במכבי תל אביב מייחלים לגניזת התיק ולחזרתם של השניים לסגל. המאמן הסרבי קיבל פנייה, אבל דרישותיו גבוהות משל איביץ'. ז'ראלדש עם רמז לגבי עתידו, יאניוטיס צפוי לקבל הודעה: חפש קבוצה אחרת

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: ריקן אחרי המשחק האחרון של העונה

עיקרי הדברים

- שחקנים במכבי תל אביב מאמינים ששחקני מפתח כמו עומר אצילי ודור מיכה, חשובים לקראת העונה הבאה

- למרות הכחשותיו, והמאמן הסרבי ליקו פאונוביץ' מועמד למכבי תל אביב אבל בין הצדדים קיים פער כספי גדול

- ז'איר אמאדור צפוי לעזוב וכך גם אנדרה ז'ראלדש. האחרון רומז שיעזוב: "זמן לאתגרים חדשים"


- אכזבה גדולה בקבוצה בעקבות ההפסד להפועל באר שבע, שמנע שבירת שיאים שהיו חשובים למועדון


- אנדראס יאניוטיס צפוי לקבל הודעה על כך שהוא לא בתוכניות לעונה הבאה, ושעליו לחפש קבוצה אחרת

seperator

על רקע עזיבת ולאדן איביץ' והצוות שלו ובשל העובדה שכמה שחקני מפתח לא ימשיכו במכבי תל אביב, דיברו אתמול (שלישי) שחקנים בקבוצה על כך שצריך להחזיר לסגל את דור מיכה ועומר אצילי. "יהיה מאוד קשה לשחזר את האליפות בעונה הבאה אם לא יהיו לנו את מרבית השחקנים הטובים שלנו, ביניהם דור ועומר", נאמר. "מכבי תל אביב צריכה את עומר ודור. אין יותר מדי שחקנים ישראלים איכותיים. אחרי שכל ענייני החקירה והפרקליטות יסתיימו, צריך לעשות כל מה שניתן כדי שהם יחזרו אלינו".

גם אם מיטש גולדהאר יחליט שעם גניזת התיק, הוא יחזיר את שני השחקנים לפעילות רגילה במועדון, עדיין צריך יהיה לראות כמה זמן ייקח עד שהפרקליטות תטפל בתיק. "קבוצת כדורגל חיה מעונה לעונה ובטח כאשר יש פגרה קצרה כמו בקיץ הזה, צריך לקוות שהתיק שלהם יטופל בהקדם", אמרו אתמול בסביבת השניים שמצפים לחזור לסגל הקבוצה בהקדם.

עוד בוואלה!

דווקא במחזור האחרון: מכבי תל אביב הפסידה להפועל באר שבע 2:0

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב עם דור מיכה. דני מרון
במכבי תל אביב עדיין ממתינים למוצא פיו של גולדהאר. אצילי ומיכה/דני מרון

בעוד שאיביץ' יעזוב מחרתיים את ישראל וימריא לסלוניקי, במועדון ממשיכים לעבוד כדי להחתים את המאמן הבא. למרות הכחשות מצד המאמן הסרבי וליקו פאונוביץ', נודע אמש כי מכבי תל אביב פנתה אליו והחלה בשיחות, אבל בין הצדדים קיים פער כספי. אם איביץ' ציפה לשדרוג הסגל ולצירוף שחקנים, פאונוביץ' רוצה אפילו יותר הן בחוזה האישי שלו והן בתנאים שהוא יקבל וספק אם גולדהאר ייעתר לכך. בשל כך, בודקים במכבי תל אביב אופציות נוספות בימים האחרונים אבל שמו של פאונוביץ' שאימן את שיקגו פייר עדיין נמצא ברשימה של מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס.

במכבי תל אביב התאכזבו אמש קשות בעקבות ההפסד 2:0 להפועל באר שבע שמנע מהקבוצה לקבוע עוד שיאים מעבר לאלה שהושגו העונה. "רצינו מאוד לסיים את העונה עם 90 נקודות ואחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר אי פעם. רצינו גם לא להפסיד כל העונה ולא לספוג עוד שערים, אבל לא באנו טוב למשחק הזה", אמרו שחקנים. "מצד אחד היתה ירידת מתח אחרי האליפות והטקסים. מצד שני היה לחץ מיותר כי ידענו שיש לנו הרבה מה להפסיד אם לא נעמוד במשימה הזו. הבעיה היתה שבאנו לא מרוכזים למשחק וספגנו שני שערים מהר מדי. אחר כך רדפנו אחרי באר שבע ולא הצלחנו לפרוץ את קווי ההגנה שלה".

שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, יונתן כהן. לירון מולדובן
אכזבה גדולה. דור פרץ ויונתן כהן/לירון מולדובן

מלבד איביץ' שיעזוב, ז'איר אמאדור גם רוצה להשתחרר מחוזהו ונמצא במגעים לסיום דרכו בקבוצה. אנריק סבוריט וניק בלקמן אפילו נפרדו אמש מהבלם עם פוסטים ברשתות החברתיות, כשסבוריט אף רומז כי גם אנדרה ז'ראלדש צפוי לעזוב בשל העובדה שספורטינג ליסבון מתעקשת למכור אותו תמורת 700 אלף יורו ומכבי תל אביב לא רוצה להוציא את מעט הכסף שיש ברשותה בשל מגבלות הפייר פליי, על רכישת מגן ימני טוב ככל שיהיה. ז'ראלדש רמז היום על עתידו עם ציוץ מסכם בטוויטר: "העונה המרשימה ביותר בקריירה שלי הסתיימה. זו היתה עונה מלאה בשיאים, שהסתיימה עם אליפות מוצדקת. תודה לכל מי שלקח חלק בזה, במיוחד למשפחה שלי. עכשיו זה הזמן לנוח ולהתכונן לקראת אתגרים חדשים".

ניק בלקמן נפרד מז'איר: "לא אשכח אותך, בהצלחה בעתיד"

ניק בלקמן נפרד משחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ניק בלקמן נפרד משחקן מכבי תל אביב ז'איר אמאדור/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אנריק סבוריט לז'ראלדש וז'איר: "אתם משאירים אותי לבד"

מי שצפוי לקבל הודעה שעליו למצוא לעצמו קבוצה אחרת הוא השוער אנדראס יאניוטיס. השוער היווני גם תופס משבצת של זר בתור שוער מחליף, גם מרוויח משכורת מאוד גבוהה של 350 אלף יורו נטו ובעיקר לא מרשים ביכולת שלו. אתמול באשדוד מול הפועל באר שבע, הוא ספג שני גולים מכדורים שעברו מתחת לגופו ובמכבי תל אביב יש כאלה שמודים שאין סיבה להשאיר אותו, ואם אפשר עדיף להיפרד תמורת פיצוי כספי מקובל על שני הצדדים.

(עדכון ראשון: 6:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully