וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "אלחם על אלטמן ודגני". דמארי: "תמיד אשאר אוהד הפועל תל אביב"

החלוץ הוותיק צפוי לעזוב את האדומים, המאמן: "הפועל תל אביב מועדון גדול, אבל לא עשיר. הרווחנו 2-3 צעירים בפלייאוף"

דוברות הפועל חיפה

בווידאו: הפועל חיפה חוגגת אחרי הניצחון

הפועל תל אביב סיימה הערב (שלישי) את עונת 2019/20 עם תבוסה נוספת, הפעם 3:0 להפועל חיפה. למרות המקום החמישי, זו העונה עם הפרש השערים הגרוע בתולדות המועדון, 55:31 ובקיץ צפויים לא מעט שינויים בסגל - בין היתר בשל המשבר הכלכלי שהגיע לצד התפרצות נגיף הקורונה.

אחד השחקנים שכנראה יעזבו הוא עומר דמארי, שהערב נכנס כמחליף וכנראה לבש את המדים האדומים בפעם האחרונה. "אי אפשר לדעת מה יקרה", אמר החלוץ בנוגע לעתידו: "אני מאוד אוהב את המקום הזה, היו לי פה שנים מאוד יפות. תמיד אשאר אוהד של הפועל תל אביב, גם אם אהיה פה וגם אם לא. זהו, ממשיכים הלאה - אלו החיים".

דמארי הוסיף: "הייתה לי עונה לא פשוטה, עברתי פציעה די קשה בשנה שעברה, ניסיתי לחזור כמו שצריך ולפעמים זה הצליח ולפעמים לא. יכולתי לעזור יותר, לא נתתי את מה שציפו לו, אבל אני לא מרים ידיים".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
"הפלייאוף היה פלטפורמה כדי לבדוק מי מתאים להפועל תל אביב". קלינגר/דני מרון

ניר קלינגר אמר: "אני שונא להפסיד, אבל לצערי זה מה שקרה. לקחנו את הפלייאוף כפלטפורמה לבדוק שחקנים צעירים ומי מתאים להפועל תל אביב. שילמנו מחיר, אבל הרווחנו המון כי היום אנחנו יודעים מי יכול לשחק בקבוצה בעונה הבאה. יש 2-3 צעירים שהרווחנו בפלייאוף והם יהיו איתנו במקום שנביא שחקנים מבחוץ".

המאמן הוסיף: "קשה לי להגיד מה יהיה בעונה הבאה. הפועל תל אביב מועדון ענק, אבל לא מועדון עשיר. נצטרך להתנהל בתוך הסיפור הזה של הקורונה וההשפעה על התקציב. נעשה שינויים בהגנה, בקישור האחורי ובוודאי בחלק הקדמי".

על עומרי אלטמן: "כדורגל זה דבר דינמי ונזיל, לכל אחד ולכל דבר יש מחיר. אני רוצה שכל הסגל הבכיר שלי יישאר ואני אלחם על זה. אבל יש גם דברים כמו הרצון של השחקן. הייתה לעומרי עונה נפלאה וגם לאוראל דגני ואלו שחקנים שנילחם עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully