וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "בית"ר נכשלה? זה מנותק מהמציאות. רוני לוי המאמן הטוב בארץ"

7.7.2020 / 23:07

המנהל המקצועי סיכם את העונה: "הבטחתי לחוגג אירופה, ועשינו את זה". המאמן הבהיר: "החוזה שלי התחדש, מבחינתי אני מתנהל כרגיל"

מתוך יוטיוב

בווידאו: דן ביטון כובש במדי לודוגורץ

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שלישי) את העונה עם 2:2 בחוץ מול מכבי חיפה. השחקנים של רוני לוי הבטיחו את המקום השלישי עוד במחזור הקודם, והפכו פיגור 1:0 ליתרון 1:2 במהלך המשחק נגד הירוקים, אך ספגו שער שוויון מרגלי דולב חזיזה (78) וסיימו את הפלייאוף העליון עם ניצחון בודד בעשרה משחקים. הירושלמים אמורים להתחיל את העונה במוקדמות הליגה האירופית בסוף אוגוסט, אבל האם זה יהיה עם רוני לוי על הקווים?

"נתתי לשחקנים תכנית עבודה לפגרה ותאריך חזרה לאימונים", אמר המאמן בסיום והבהיר: "כמו שאני מבין, החוזה שלי מתחדש בבית"ר ירושלים, לא אמרו לי אחרת ואני מתנהל כרגיל. אחרי עונה של הישארות ברגע האחרון, להשיג את המקום השלישי עם הכרטיס לאירופה ולזכות בגביע הטוטו זה יותר מבסדר גמור. היום החבר'ה עשו משחק טוב מול יריבה חזקה מאוד. הייתה לי הרגשה שקצת שלטנו בעניינים, התוצאה סך הכול משקפת".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הסגל של היום, עם חיזוק קטן, יכול לעשות קפיצת מדרגה. רוני לוי/ברני ארדוב

לוי הוסיף: "ציפיות גבוהת זה תמיד טוב, מועדונים גדולים תמיד שואפים להגיע כמה שיותר רחוק. בית"ר החליפה הרבה שחקנים, הצטרפו שחקנים חדשים וזה לא פשוט. כשאני הגעתי ממכבי נתניה למכבי חיפה, לקחו לי 3-4 חודשים להתרגל. לוקח לשחקנים זמן להתחבר".

המאמן סיכם: "אם מסתכלים על השנה שעברה לעומת העונה הזו, רואים שעשינו קפיצת מדרגה. הצפי הוא שגם בשנה הבאה תהיה קפיצה מדרגה, השאלה מה רוצים לעשות במועדון. לי אין ספק שהסגל של היום עם חיזוק נכון, יעשה קפיצת מדרגה. לבית"ר יכולה להיות קבוצה חזקה מאוד".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
"הרבה שנים לא היה לבית"ר שלד ישראלי כל כך טוב". יוסי בניון/ברני ארדוב

המנהל המקצועי יוסי בניון סיכם את העונה: "מבחינתי הייתה לנו עונה טובה, השגנו את המטרות שהצבנו לעצמנו. לצערי אני קורא הרבה בתקשורת במשך חודשים על כישלון, זה מנותק מהמציאות. קבוצה שסיימה במקום השלישי ולקחה את גביע הטוטו, במועדון שלא לקח תואר 10 שנים, זה לא כישלון. הבטחתי לבעלים להביא את הקבוצה לאירופה ואת זה עשינו. משה חוגג ציפה ליותר במשחקים מסוימים וגם אנחנו ציפינו. האכזבה האישית שלי היא ממשחקים מסוימים בפלייאוף. הצגנו כדורגל טוב בהרבה מאוד משחקים ובסופו של דבר השגנו את המטרה. צריך לזכור שבעונה שעברה כמעט ירדנו ליגה. החלפתי 12-13 שחקנים, צוות שלם. אם היו שואלים אותי בתחילת העונה לגבי המקום השלישי, הייתי לוקח את זה בשתי ידיים. כולנו עושים טעויות, אנחנו לומדים".

על רוני לוי: "כולם יודעים כמה אני מעריך אותו, מבחינתי הוא המאמן הכי טוב בארץ מבין הישראלים. נשב ביחד עם חוגג ואלי אוחנה, ונקבל את ההחלטות הטובות ביותר לבית"ר ירושלים. נהניתי מאוד לעבוד עם רוני, אני רואה אותו כל יום בעבודה והוא שיפר מאוד את השחקנים".

בניון הוסיף ואמר: "זה היה מתאגר מאוד, נהניתי ואני באמת חושב שהתפקיד הזה מתאים לי. אני מרגיש שאני יכול להמשיך להשתפר ולהצליח, כולם עושים טעויות ואני אלמד מהן. אני בטוח שהקריירה שלי תמריא גם מפה. התקציב שלנו רביעי בליגה, רחוקים מאוד משלוש הגדולות. אם גדי קינדה ומיכאל אוחנה היו הרבה יותר גבוה, ועל זה מגיע קרדיט לכל הצוות. אי אפשר לבנות קבוצה בקיץ אחד, ידעתי שחסרות לנו עמדות מסוימות אבל העדפתי להשקיע בשלד ישראלי - הרבה שנים לא היה לבית"ר שלד ישראלי כל כך טוב".

המנהל המקצועי נשאל מה בית"ר צריכה לשנות לקראת העונה הבאה והשיב: "מבחינתי הדבר המרכזי הוא להעביר את המסרים הנכונים לקהל. טעינו כמועדון, היתה הרגשה בתחילת העונה שבית"ר תרוץ לאליפות. אף אחד לא יודע מה יהיה בעונה הבאה - יש קהל, אין קהל, יש תקציב, אין תקציב. אבל אני מאמין שעם השלד שבנינו פה נוכל להילחם יותר למעלה. סבלנות. גם מקום באירופה זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully