וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מאוד מאוכזב מהפלייאוף העליון שלנו, יום שני זה הכל או כלום"

7.7.2020 / 23:05

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מה-0:2 על מכבי תל אביב אך דרוך לקראת גמר הגביע: "היה יותר חשוב להכין את הקבוצה לקראת יום שני". השחקנים עלו כשעל חולצותיהם התנוססו שמות של נשים שנפלו קרבן לאלימות במשפחה

מתוך יוטיוב

בווידאו: דן ביטון כובש במדי לודוגורץ

יוסי אבוקסיס עשה זאת שוב. מאמן הפועל באר שבע הוליך הערב (שלישי) את קבוצתו לניצחון על מכבי תל אביב ובדיוק כמו לפני שנה, הפך למאמן היחיד שגובר על הצהובים ומאמנם ולאדן איביץ'. הצהובים קיוו לקבוע שיא חדש במספר נקודות ובאחוזי הצלחה, אך נכנעו לשני שערים של קייס גאנם (3) ואורן ביטון (26) ורשמו הפסד בכורה העונה בליגה, במחזור הנעילה. אלא שלמרות ההישג הנאה, בבירת הנגב כבר חושבים אך ורק על גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה ביום שני הקרוב.

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "באו שחקנים צעירים שלא שיחקו הרבה השנה. אם במשחקים הקודמים כשעשינו הרבה רוטציות הם לא נראו טוב, היום הם באו הכל. אמרתי לשחקנים שחשוב לנו להיות הקבוצה הראשונה שמנצחת את מכבי תל אביב שנתנה עוונה אדירה וראויה לכל המחמאות, אבל היה יותר חשוב להכין את הקבוצה לקראת גמר הגביע ביום שני. אני שמח שעשינו תוצאה טובה. גמר הגביע ביום שני מבחינתנו הוא כמו צל"ש או טר"ש, חד משמעית. אני מאוד מאוכזב מהפלייאוף העליון שלנו, הרבה שחקנים לא היו טובים, אבל יום שני זה הכל או כלום. אני מאוד מקווה שהפציעה של רמזי ספורי לא רצינית, בסוף המשחק הוא הרגיש טיפה פצוע והעדיף להמשיך, אני מקווה שלא נגרם לו נזק".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס. לירון מולדובן
יוסי אבוקסיס/לירון מולדובן

שחקני הפועל באר שבע עלו הערב למשחק כשעל חולצותיהם שמותן של 13 הנשים אשר נרצחו והיו קורבן לאלימות במשפחה בשנים 2019 ו-2020, במקום הלוגו המקורי של הספונסר הראשי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully