וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידוד ביתי גם בעונה הבאה? המנהלת פנתה לתשובות ממשרד הבריאות

7.7.2020 / 15:50

האימונים לקראת העונה הבאה צפויים להתחיל פחות משבועיים לאחר גמר הגביע, משחקי גביע הטוטו ייפתחו באוגוסט, והשחקנים עדיין לא יודעים אם גם בעונה הבאה יחוייבו בבידוד. במנהלת מחכים להכרעת משרד הבריאות

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי

ליגת העל תסתיים הערב (שלישי) עם שלושת משחקי הפלייאוף העליון. ביום שני הבא יערך גמר גביע המדינה. עם זאת, כבר עתה ברור כי אם לא תהיה הגבלה על קיום משחקים בעונה הבאה ללא קהל, בעוד פחות משלושה שבועות שחקני הכדורגל בליגת העל יצטרכו לחזור להתאמן שוב. משחקי גביע הטוטו ייפתחו בשמונה באוגוסט, כך שכבר ב-26 ביולי יצטרכו השחקנים להתחיל להתאמן במסגרת הקבוצות.

מעבר לעובדה שלשחקנים תהיה פגרה מאוד קצרה, השאלה הגדולה ששואלים כרגע הכדורגלנים היא האם גם בעונה הבאה הם יצטרכו לשהות בבידוד ביתי כפי שעשו מאז חזרה הליגה לפעילות. את השאלה הזו שמטרידה מאוד את הכדורגלנים, הפנו הבוקר במינהלת הליגות למשרד הבריאות. השיחות עדיין מתנהלות עם המשנה למנכל משרד הבריאות הפרופסור איתמר גרוטו שיצטרך להכריע האם החל מה-26 ביולי עת יחזרו השחקנים להתאמן, הם שוב יהיו חייבים בבידוד ביתי ולמעט אימונים ומשחקים, הם לא יוכלו להסתובב במרחב הציבורי.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו. מנהלת הליגות, אתר רשמי
במנהלת רוצים תשובות. ארז כלפון עם איתמר גרוטו/אתר רשמי, מנהלת הליגות

כזכור מי שהפר את הבידוד בפלייאוף נקנס והשאלה הגדולה היא האם יוכלו הכדורגלנים לעמוד בבידוד נוסף לאורך כל העונה הבאה. אגב, שחקנים רבים בליגת העל קבעו לעצמם חופשות פרטיות לשבוע הבא בצימרים עם בריכה פרטית כדי לא לבוא במגע עם אנשים רבים, בניגוד לשחקנים רבים שמתחילת השבוע פוקדים את המלונות באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully